Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Astrud Berks 13-04-2023

Weebsite is heel overzichtelijk en de producten zijn goed omschreven. Ook staan er veel reviews bij artikelen ( in iedergeval waarin ik geïnteresseerd was)). Dat helpt enorm bij het maken van een juiste keus.
De prijzen zijn goed, de levering was snel. Kortom een goede ervaring.

Erik 11-04-2023

Mooie en gebruiksvriendelijke website met scherpe prijzen en een snelle levering. Ik kende deze webshop nog niet maar ik ben zeer tevreden en zal hier zeker vaker gaan bestellen.

N. Vd Bogaard 11-04-2023

Ik vond deze shop makkelijk te gebruiken. Duidelijk en overzichtje. De reclames van diverse parfums waren goed.

FragranceGuy 11-04-2023

Waarom Deloox ? Deloox verkoopt onder meer Arabische geuren van o.a. Lataffa en Armaf. Deze merken maken goede 'clones' van A-merk geuren en zijn aanmerkelijk goedkoper. Hiernaar ging mijn interesse uit.
De producten worden snel geleverd.
1 opmerking: een product dat ik kocht bleek later niet op voorraad, terwijl het product gewoon geselecteerd kon worden.
In verband met dit foutje ben ik persoonlijk benaderd door Deloox en zij boden mij 2 alternatieven, waaronder het terugbetalen van mijn geld. Dat is dan weer netjes .

Yolanda 05-04-2023

Alles was top geregeld t/m levering !!
Cadeauverpakking zag er ook zeer verzorgd uit.

Marleen 04-04-2023

Dit bedrijf verkoopt nepgeuren en handelt vervolgens je klacht niet af. Ze helpen je niet en zeggen eigenlijk gewoon dat je liegt. Ik heb dit geurtje al jaren, deze ruik je niet. Niemand ruikt hem; ik heb hem mensen laten proberen. Het is gewoon geen goed product, dan moet je je verlies nemen als bedrijf en een oplossing bieden. Dit doet Deloox niet, ze komen met geen enkele oplossing.
Deloox 05-04-2023

De geur Molecule 01 van Escentric Molecules staat erom bekend dat mensen de geur niet altijd opmerken. Dit komt omdat de formule uit slechts één geurverbinding bestaat. Onze ervaring is dat een wat oudere, langer geopende M01 beter en intensiever gaat ruiken dan een nieuw, net geopend exemplaar. We hebben al op 17 februari aangeboden om de geur te onderzoeken, dus het is jammer om te horen dat je nu aangeeft dat we geen oplossing aanbieden.

Michael 03-04-2023

Snelle en goede service. Had het pakket binnen 24 uur binnen in een nette en degelijke verpakking ter bescherming van het luchtje.

Marga 03-04-2023

Ten eerste prijstechnisch zeer gunstige artikelen , zeer uitgebreid assortiment ,snelle en correcte levering echt een aanbeveling waard

ASR 03-04-2023

Er is veel aanbod van verschillende merken, ook merken die niet overal te vinden ziin. Heel aantrekkelijk geprijsde producten op een overzichtelijke website die zelden elders goedkoper te vinden zijn. Snelle bezorging, ik heb +/- 10 bestellingen geplaatst in de afgelopen maanden en heb niks negatiefs te melden.

Deloox 02-04-2023

Ik heb op 19-03-23 bij deloox voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Leau d’issy. Snel geleverd, echter het is niet de geur van Leau d’issay. Het ruikt eigenlijk naar niets. Ik gebruik het al jaren en zag de aanbieding. Heb er veel spijt van; temeer nu ik ook andere reviews lees. Ik heb ze gemaild en kreeg direct een heel lang en uitgebreid, in mijn ogen, zwamverhaal. Hierna hoor ik niets meer van hen. Raar toch! Nu ben ik in de positie dat ik een lab onderzoek kan gaan uitvoeren op echtheid. Wat raad u mij aan, dit doorzetten of afwachten op geld terug.
Groet,
Heleen Huijsman

Wendyken 31-03-2023

Gemakkelijke site. De bestelling verliep heel vlot. Snelle levering. Pakketje was heel zorgzaam ingepakt. Voor herhaling vatbaar.

jdm 30-03-2023

Bestellen via de website ging vlot, goeie prijzen en ook snelle levering. Alleen jammer dat het toegezonden haarverzorgingsproduct was opengegaan tijdens het transport waardoor er een redelijke hoeveelheid shampoo was uitgelopen. Een klever die de afsluitdop dichthoudt zou een oplossing kunnen bieden.

Maartje 30-03-2023

Fijne winkel met nog fijnere prijzen. Ik had mijn parfum de volgende dag al in huis. Ga hier zeker meer bestellen.

Sandra 30-03-2023

Jullie hebben een heel mooi aanbod. Maar vooral zeer goeie prijzen. Is nergens zo goedkoop. Vlotte service. Niets op aan te merken.

Jetje 29-03-2023

Deze site Deloox was de beste in prijs voor mijn Olaplex producten waar ik helemaal weg van ben.

Familie Wolff 29-03-2023

Fantastisch bedrijf dat is aangesloten bij diverse platformen. Dat schept vertrouwen. Zeer ruim assortiment met niet alleen geuren, maar ook gezicht- en huidverzorging. Hele snelle levering die volledig voldoet aan de verwachtingen. We zijn onze ervaringen al in ons netwerk aan het ronddelen. Na onze eerste bestellingen hebben wij de Deloox website standaard in onze 'favorieten' gezet. Wij blijven zeker klant en kijken nu al uit naar onze volgende bestelling!

Marcel 29-03-2023

Uitstekend bedrijf. Ruime sortering en bijzonder snelle levering. De artikelen zijn ook goed verpakt. Zéker voor herhaling vatbaar!

Annelies 29-03-2023

goedkope prijzen in vergelijking met andere sites. Makkelijke en overzichtelijke site, snelle verzending.

Rob Rijnen 28-03-2023

Ik geef een 10 omdat ik er alle vertrouwen in heb dat het probleem met mijn volgens DHL op afgelopen vrijdag geleverde pakketje door Deloox opgelost gaat worden en dat ik zeer snel mijn Parfum alsnog krijg.
Succes klantenservice !!
Ps: in deze een 1 voor DHL …..

Baukje 28-03-2023

Het aantrekkelijke van Deloox is dat het een frisse site is met een groot aanbod van merken! Ook worden er diverse maten verpakking aangeboden (30-50-90ml)
Het zijn de originele geuren voorzien van scherpe prijzen!
En de bezorging is fantastisch snel! De ene dag besteld, de andere dag in huis.
Ik heb al diverse keren bij Deloox besteld en ik kan iedereen aanbevelen om voor Deloox te kiezen!

Dani 26-03-2023

De eau de toilette die ik bestelde gebruik ik reeds jaren en ben zeker tevreden!
Daarmee was ik blij dat deze verkrijgbaar was ibij Deloox en in promo!
Een zeer interessante prijs voor dit product zeker voor de 10p ml flacon.
Mijn bestelling is snel geleverd zoals vermeld werd.
Ik raad zeker Deloox aan hier op de site iets te bestellen !

Tim 26-03-2023

Beste prijs en supersnel geleverd. Volgende keer absoluut weer naar deloox!

Alyssa 22-03-2023

Afgelopen week wat besteld bij Deloox voor de tweede keer. Snelle levering, gebruiksvriendelijke website & enorm goede prijzen! Ik ben net zoals de eerste keer dik tevreden en ga zeker meer bestellen in de toekomst :)

Saffet 22-03-2023

Website is duidelijk, bezorging ging snel zoals beloofd, bevestigingsmail plus algemene voorwaarden etc worden direct gemaild, dit loopt allemaal soepel en zonder problemen.

Thijn 21-03-2023

Goede producten met een goede prijs vergeleken met andere sites. Levering was snel. Ik zou alleen een paar cadeaus zoals samples krijgen bij mijn bestelling alleen die zaten er niet bij.