Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 307 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Angela van der Vossen 11-05-2023

Makkelijk bestellen en snelle levering! Had het luchtje om iets voor 22:00 uur besteld en de volgende dag gewoon geleverd. Enige verbeterpuntje is dat er geen samples bij zaten, vind ik altijd zo lekker en handig voor in m’n handtas :)

Lukas 11-05-2023

Prima shop. Regelmatig worden geurtjes tegen een interessante prijs aangeboden. Prijzen kunnen verschillen per dag dus let goed op en sla je slag op het moment dat de prijs voor jou acceptabel is.

Chrisje 11-05-2023

Zeer goede en gebruiksvriendelijke site . Zeer voordelig geprijsd ook voor exclusievere merken

Ano niem 10-05-2023

Snelle en goede levering, goed product en boven de €30 euro waar je makkelijk aankomt gratis verzending

Mw.C.Beusker-v.d.Leck 10-05-2023

Alles goed van prijs. Levering korrekt op tijd van de informatie. Prima gelukt.

Nijland 10-05-2023

De goedkoopste aanbieder, snel en duidelijk. Gewoon makkelijk bestellen en diverse mogelijkheden om te betalen, ook achteraf wat tegenwoordig veilig is.

Reinder 10-05-2023

Goed product, zoals omschreven en vlotte levering.
Duidelijke Website en makkelijk te bestellen.

Patricia 10-05-2023

Altijd hele snelle levering en ook heel goed goedkoop bij deloox betaal je maar een derde van de prijs van in de winkel .
Ben heel tevreden.

Marion Van Dongen 07-05-2023

Getipt door mijn zoon. Vlot een bestelling plaatsen, goede website en snelle bezorging. Goede communicatie.

Wilma 04-05-2023

2 mei çartier parfum ontvangen. Ben zelf erg kieskeurig met geuren en vind niet zo maar iets een fijne geur. Maar de geur die ik kreeg lijkt niet eens op de echte geur. Het is niet normaal dat zoiets mag en kan. Worden deze bedrijven niet gecontroleerd?

Térèse 04-05-2023

Snelle en perfecte levering van de bestelling. Zal zeker in de toekomst meer bij jullie bestellen.

Richard 02-05-2023

Prima product en erg goed geholpen nadat ik mijn zorgen heb geuit.
Zeker aan te raden.

Roger 01-05-2023

Zeer tevreden over de prijs en uitermate tevreden met de snelle levering. Kan er echt niks op aanmerken .

Bert M 29-04-2023

Snelle levering de volgende in huis zoals aangegeven op de site van Deloox.

Faria 28-04-2023

Het was er erg snel wat ook aangegeven stond, daarbij kreeg ik ook allemaal tegoed bonnen. De service vond ik erg fijn en zou zeker opnieuw bestellen bij jullie.

Peter 27-04-2023

Op 23/04/2023 bestelling geplaatst.
Leveringsdatum : 25/04/2023
Vandaag zijn we al 27/04/2023 en nog altijd niks gekregen.....
Al mail gestuurd, geen antwoord.....
Al gebeld, geen antwoord.....

Een woordje uitleg zou wel ideaal zijn.....

Marcus 26-04-2023

De site is goed te vinden via het net en eenmaal aangemeld als klant is het bestellen van je gekozen product heel eenvoudig en overzichtelijk en er is een ruime keuze aan producten. Vooral concureend met de diverse ander online webshops, ruime voorraad waardoor je binnen 24 uur je bestelling in huis hebt. En zeker niet te vergeten originele producten!!!

Toine 26-04-2023

Ik was lang op zoek naar Amouage Overture man, helaas duurde het +/- 3 jaar na release voor deze opdook in webshops, en tegen retail prijs.
Na wat wachten zag men de prijs dalen en op het moment van bestellen was deloox verreweg de goedkoopste. Ruim 100€ onder retail prijs. Ik was sceptish. Maar besloot het erop te wagen. En werd niet teleurgesteld. Na 1 dag had ik mijn order binnen. Alles tip top in orde. Goed verpakt, goed bezorgd, en inderdaad nog gesealed.

Ik heb een nieuwe favoriete webshop gevonden voor mijn parfum aankopen. (Mits deloox de scherste prijs aanbied natuurlijk :)

Parfumelover4 24-04-2023

Ik heb nu in totaal al 3x besteld op Deloox, de prijzen zijn echt top en de verzending is snel. Alles komt in een goede staat aan, ook vindt ik persoonlijk de webshop erg fijn. Alles staat goed aangegeven en het is altijd netjes up-to-date.
Al met al ben ik enorm tevreden met mijn aankopen bij Deloox en raad ik het ook zeker aan bij familie en vrienden!

j.schoute 24-04-2023

Makkelijke site ,goede indeling en makkelijk te bestellen.En de andere dag geleverd.

bisschop 23-04-2023

Prefect verpakt en verzonden via de post en de goedkoopst ! ! Een mooie webshop voor herhaling vatbaar . .

Sien 23-04-2023

Zeer goede service & voordelige prijs! Vandaag besteld en de dag erna afgeleverd zonder fout. Top service!🙌🏼👏🏼

Jizzoy 18-04-2023

Hele fijne eerste ervaring gehad. Ik had een geur besteld die een stuk beter geprijsd was dan in de parfumwinkels. Daardoor was ik erg sceptisch. Na een belletje met Deloox werd ik door een zeer fijn en aardig persoon (Julia) verzekerd dat zij alleen originele geuren verkopen.

Ik besloot de geur aan te schaffen. Door een fout van DHL werd het echter retour gestuurd. Na andermaal een belletje, toevallig weer met Julia, was dat zo opgelost en kwam mijn geur de volgende dag.

Ik heb de batch van de geur zoals altijd gecheckt op (...).
Het is inderdaad origineel en ruikt ook NIET anders dan die ik geroken heb in de andere parfumerie. Blijft ook even lang op mijn huid hangen.

Al met al een dikke 10. Het begon sceptisch en eindigde heel positief mede doordat de klantenservice mij ook geruststelde en hielp. Bedankt!

Kitty 15-04-2023

Website is zeer gebruiksvriendelijk en levering was zeer vlot. Een aanrader!

M.I. Friege-Roland 13-04-2023

Bestellen en leveren liep uitermate vlot.
Ik heb bij jullie besteld vanwege de prijs, die gunstig is in vergelijking met andere aanbieders.
Uit de binnenverpakking was gedeeltelijk de lucht gelopen, maar het artikel was niet beschadigd.
Voor een volgende bestelling zal ik zeker weer naar jullie website gaan.