cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over cameranu.

cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Niels 15-04-2024

Goede service, levertijd in dit geval wel langer dan werd gezegd zonder duidelijke updates.

In het algemeen nog steeds mijn voorkeur online camerawinkel

Fil 05-04-2024

Een winkel vol met enthousiaste medewerkers die echt weten waar over ze spreken. Ze bezitten stuk voor stuk een uitgebreide kennis van fotografie en alle toebehoren.
De winkel zelf is een pareltje en nodigt uit om binnen te stappen. De aangeboden toestellen en objectieven staan netjes uitgestald in uitgebreide glazen kasten, een must voor het oog.
In een woord, de WINKEL voor al mijn aankopen.

Moors Luc 05-04-2024

Goede webwinkel, goede prijzen en groot aanbod van artikelen.
Altijd mooi op tijd geleverd volgens afspraak.

Caroline 04-04-2024

De verkoopster in de winkel in Antwerpen maakte mij attent op het feit dat ik een product aankocht waarbij het fotografiegedeelte mankeerde. Ik heb de fotografie cube bijgekocht en de verkoopster was zo vriendelijk die voor mij te instaleren. Heel tevreden van de backpack van Wandrd!!!

bart poels 28-02-2024

Zeer gebruiksvriendelijke site, super snelle levering en artikel goed verpakt. Heel tevreden over gans de lijn.

Miro 26-01-2024

Goede service en snel bediend. Ze hadden een verkeerde batterij meegeleverd en een dag nadien hadden ze gratis 2 juiste batterijen opgestuurd en de verkeerde mocht ik houden.

Perke 22-01-2024

Snelle levering, gemakkelijk bereikbare klantendienst. Over her algemeen OK prijzen en ook hebben ze vrij specifieke items.

Tom 22-01-2024

Snelle levering, goede prijs. Fijne winkel die community events organiseert

Georges 05-01-2024

Onlangs wat besteld in deze winkel en verkeerd adres voor levering gegeven.
Werd onmiddellijk geholpen door een supervriendelijke dame via de chat en mijn bestelling werd kosteloos opnieuw verstuurd..toppie👍

Niko 05-01-2024

Snelle service en levering ook in België
Persoonlijk bereikbaar via telefoon niet een chatbox of onpersoonlijk mailverkeer!
Ruime voorraad van artikels die bij anderen niet te krijgen zijn.
Gewoon met een klik in orde!

Bram 25-12-2023

Een overzichtelijke en rijk gevulde website. Het product dat ik zocht had voldoende foto’s en informatie om me te overtuigen tot kopen. Na de bestelling kreeg ik alle nodige info via mail en in geen tijd stond de postbode aan mijn deur. Topservice.

Juliette Coomans 21-12-2023

Duidelijk telefonisch advies, zeer vriendelijk en correct. Snelle service, volgende dag al verstuurd.

uiteraard beveel ik deze winkel aan 08-12-2023

Tijdens het weekend een L-Bracket besteld en op maandag al toegekomeni
Erg snel en pico bello in orde!

davide 05-12-2023

goede en snelle service, altijd snelle levering van producten! als er een probleem is word er snel geantwoord via mail.

Cajo 27-11-2023

Drone mini DJI 4 More Combo besteld. Gemakkelijk te bestellen, duidelijk. Goede prijs. Levering na een paar dagen. Het geleverde product was compleet; Alles perfect en naar wens verlopen.

SDW 21-11-2023

Duidelijke, overzichtelijke webshop met gedetailleerde beelden en beschrijving van de producten. Snelle verzending, prima verpakking... Gewoon top.

ROKI 18-11-2023

Éen van de beste winkel voor fotografie die er is tot nu toe. Vergeleken met de prijzen bij andere winkels biedt CameraNU tot nu toe de laagste prijzen.
Ik ben namelijk ook zeer tevreden over mijn aankoop van twee Lexar SD kaarten die snel werden geleverd en voor een fatsoenlijke prijs waren. Ik zou CAMERANU zeker aanbevelen.

Heerwegh 11-03-2022

Heerlijk en correct, goede service. Zeer tevrede van aankoop daar! Kocht reeds Canon 70D, Canon R6, en diverse lenzen

Mr francois 27-12-2021

goede communicatie m.a.w. snel antwoord op je vragen , snelle verzending ook naar Belgie .

Patrick 11-05-2019

Prachtige winkel
Klantvriendelijk en behulpzaam
Goede uitleg over het produkt dat ik wilde aanschaffen

JPS 05-07-2017

Nul op tien!

Misschien goed voor particuliers maar ver van professioneel te zijn!
Eerste bestelling - 3 stukken, na twee maanden nog geen nieuws van de laatste stuk...
Tweede bestelling, grotere aantal stukken besteld. NA ANDERHALF MAAND, krijg ik de info dat vandaag besteld is!!! Als wij bellen weten zij soms zelf niet over wat dat het gaat...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

/ 24-05-2017

Alles goed en wel tot je een artikel moet retourneren.

Wat als je niet tevreden bent over een product? In ons hedendaags digitaal tijdperk vind ik het vreemd dat camernu.nl werkt met het idee dat retourneerkosten voor de klant zijn. Een achterhaald idee dat niet werkt voor potentiële klanten. Een product gekocht van 20 euro vanuit België? Je betaalt dezelfde prijs voor het opsturen als het product zelf. Absurd, toch?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice