art & craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over art & craft.

art & craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,9

Michiel 29-10-2016

Rookmelder is veilig en ok

goed overzicht, veel keuze, prettig surven. Gewoon en goede shop dus. de leverig gaat supersnel. De prijzen zijn ook niet al te hoog.

Pluspunten

• keuze
  • levering

J 29-10-2016

Artencraft.be

Prima prijs/kwaliteit verhouding, ruime aanbod. Fysieke winkel is een grote plus punt. Snelle antwoord via chat en/of e-mail. Indien prijs voor een artikel elders lager is, art&craft past hun prijs zeer snel aan. Snelle levering, altijd in orde. Heel af en toe wel een dezelfde artikel aan verschillende prijzen & levering tijden. Dit is door dat producten bij art&craft van verschillende leveranciers komen. Spijtig is dit niet altijd duidelijk op de site. Heb daardoor een keer bestelling geannuleerd (wegens ongekende levertermijn) en dezelfde artikel elders gekocht. Toch heeft art&craft bedrag direct teruggestort zonder probleem. Andere bestellingen die ik bij art&craft heb gedaan, waren altijd prima on orde. Zeer tevreden.

Pluspunten

• prima communicatie
  • vriendelijke klantenservice
  • assortiment
  • prijs
  • snelle levering

Minpunten

• soms een artikel aan twee verschillende prijzen

Nele 29-10-2016

Top webwinkel!

Goede service, snelle levering, dikwijls laagste prijs voor gewenste artikel, overzichtelijke en duidelijke site, mogelijk om toonzaalmodellen of einde reeks te kopen voor uitstekende prijs. Betrouwbare webwinkel, zeker aan te bevelen, top! Hier kom ik zeker nog terug, staat bij mijn favoriete webwinkels. Maken waar wat op de website staat, nog niet voorgevallen dat iets toch later geleverd werd omdat het toch niet in voorraad was of zo.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Snelle levering, gratis vanaf 50€
  • Dikwijls laagste prijs
  • Goede acties
  • Veel betaalmogelijkheden

Minpunten

• zie enkel mijn laatste bestelling op eigen account

John 28-10-2016

aankoop sony camera

Ik was wat huiverig om bij deze van Belgische webwinkel wat te bestellen. Mijn eerdere ervaringen met buitenlandse webwinkels waren niet altijd positief. Toch maar een bestelling gedaan omdat de camera goedkoper was als in de Nederlandse webwinkels. Op vrijdag middag bestelt en tot mijn verbazing zaterdag al binnen zoals beloofd. Vooraf werd ik keurig geinformeerd wat de status van mijn bestelling was. Al met al een uitstekende service en zeker een webwinkel die ik aan kan bevelen.

Pluspunten

• goede informatie over de status
  • keurig op tijd geleverd
  • goede informatie over het eventueel retour sturen.

Ben 28-10-2016

Samsung tv

Heb bij art en craft een tv besteld op internet zondag besteld en maandag in huis maar ja een tv in huis van 165 is best groot zo nieuwschierig als ik was de tv uit de doos gehaald zat er een kras op ik art en craft gebeld binnen 24 uur het zou op gelost worden en jawel binnen 3 dagen een nieuwe tv zeer goede service zal er zeker weer bestellen top

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Duurde wel lang voor de telf opgenomen werd
  • Afspraak gemaakt niet nakomen
  • Geef de klant even een telefoontje

Tom Van Overmeiren 28-10-2016

Art & Craft

Uitgebreide keuze - steeds de beste prijs en top service!
Super online service en zeer vriendelijke bediening in de winkels.
Aanrader!

Pluspunten

• Beste prijs
  • service

Minpunten

• nog niet gevonden

Dennis 28-10-2016

Prima

Scherpe prijzen en snelle levering, aantal keren wat besteld en zonder problemen dus ik zou zeker deze winkel aanbevelen!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Minpunten

• Goed opletten om installeren te kiezen

Mat Lammers 28-10-2016

Beoordeling Art&Craft

Duidelijke webpagina maakt het maken van een weloverwogen keuze gemakkelijk en uiterst gefundeerd en last but not least ook nog eens erg prijsbewust.

Pluspunten

• Goede website
  • Goede prijs

Minpunten

• Bekendheid
  • Bescheidenheid

Van Holderbeke 28-10-2016

Ruime keuze, goedkoop en snelle levering

Art & Craft heeft een heel ruime keuze aan een voordelige prijs. Ik heb verschillende internetwinkels vergeleken voor de zout- en pepervaten van Peugeot, maar geen enkele kon me zo een voordelige prijs bieden als Art & Craft. Het bestelproces, evenals de verzending verliepen zeer vlot, een echte aanrader.

Pluspunten

• ruime keuze
  • snelle levering
  • goedkoop

Chris Bracke 28-10-2016

Aankoop microgolf , Nexpresso

Zeer gebruiksvriendelijke site ,
Overzichtelijk , goedkoopste en zeer goede service!
De gevraagde artikelen werden heel punctueel aangeboden .

Pluspunten

• Goedkoopste ,
  • Tijdig ,

Nienke 28-10-2016

Voldoet aan de verwachtingen

De prijs was goed. Via de chat kreeg ik snel duidelijk antwoord op de vraag die ik nog had. De levering verliep prima, volgens verwachting.

Quinten Brems 28-10-2016

Professionele winkel voor de professionele fotograaf!

Tot een jaartje terug kende ik Art&Craft niet. Als professioneel fotograaf wil je enkel het beste materiaal. En deze winkel heeft dat steeds in stock. Deze eigenwijze (online) winkel staat garant voor super service, competitieve prijzen en duidelijke communicatie.
Ik heb zowel online besteld als in de winkel te Mariakerke. Gewoon top winkel!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Competitieve prijzen
  • Super service

Lemke 28-10-2016

Keurig helder en snel!

Middels diverse prijs vergelijking's websites komt deze webwinkel vaak naar voren als voordeligste. Een in België gevestigd bedrijf. Moet ik dat dan wel toen dacht ik? Contact met klanten service gehad via de chat, dat ging vlot en snel. Na bestelling keurige berichtgeving over het vervolg van het pakket. Helder in prijs daarmee bedoel ik geen verrassingen achteraf. Pakket was de volgende dag in huis. Kan dit zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Heldere communicatie
  • Snelle levering
  • Goed bereikbare klantenservice

Minpunten

• website duidelijker maken voor mobiele devices

lies 28-10-2016

Correcte winkel

Ooit eens gevraagd of er iets aan de prijs kon gedaan worden aangezien andere winkels een product goedkoper konden aanbieden. Dat hebben ze gedaan! Gelukkig, want ik koop liever bij Artencraft, aangezien hun dienst na verkoop me tot nu toe nog nooit heeft teleurgesteld. Ook leveringen zijn steeds helemaal in orde en op tijd. Bij vragen antwoorden ze met veel zorg. Ik kan er in feite geen negatieve punten over neertypen.

Pluspunten

• zorgvuldig geselecteerd aanbod
  • dienst na verkoop
  • prijs
  • correcte levering

GPSP. 28-10-2016

In 1 woord TOP!

Naar meerdere bestellingen bij art & craft toch maar weer gekozen om mijn nieuwe camera lens en toebehoren bij hun te bestellen. En ook deze keer was dit weer top. Al bij het bestellen viel mij op dat één van de dingen al op voorraad was en een ander product meerdere leveringsdagen. Eerst vond ik dat niet een heel erg probleem maar, naar een paar dagen bedacht ik mij ineens dat de lens toch wel erg van pas zou komen. Door via de live chat aangegeven te hebben dat dit mij beter paste hebben ze mij de lens direct opgestuurd en had ik deze direct de dag erna in huis. Ook de rest van de spullen kwamen de dag erna en ook hiervan was de levering weer top geregeld via hun koerier keuze.

Pluspunten

• Service
  • Koerier keuze
  • Kortingscode bij de pakketjes
  • Scherp in prijs

Dirk 27-10-2016

Artencraft.be

Ruime keuze aan topproducten van allerhande merken en aan een scherpe prijs, vlotte communicatie en snelle levering, TOP !

Pluspunten

• vlotte site
  • snelle levering

Zoro 20-10-2016

Aangename ervaring

We kregen dit adres door van vrienden.
En ja na wat rondkijken op de site vonden we exact wat we zochten.
Na nog een vraag op de chat kregen we onmiddellijk antwoord.
Besteld en netjes verpakt de volgende dag ontvangen met een zeer leuke track and trace.

Pluspunten

• Leuke site
  • Vlot verloop van de bestelling

Filippo 18-10-2016

Misleidend

Camera besteld met (bevestigde) leveringstermijn van 15 dagen. Na drie weken niets ontvangen of gehoord, maar eens contact opgenomen, kunnen ze niet leveren.... Dit is het soort webshop waar je weg wilt blijven.

Pluspunten

• Ze accepteren annulering, hoera!

Minpunten

• Misleidende levering

Gilian 29-09-2016

Uitstekende service en prijs

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en door de vele aanbiedingen hen je een zekerheid van de juiste prijs. Er is een heel ruim assortiment en bijna alles is onmiddellijk leverbaar!

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snelle levering

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Fred 16-09-2016

Informatie via chat, bestelling, opvolging en levering.

Reeds twee bestellingen geplaatst en eerlijk: prijs, service en levering, gewoon 100% in orde. Geen problemen, en als je toch vragen hebt de chat is binnen een heel respectabele tijd bereikbaar. Een aanrader.

Bart 07-09-2016

Goede service, sterke prijzen, flexibel

Meeste zaken online en per mail afgehandeld. Ruime keuze (site niet even sterk als Coolblue of Vandenborre) en wat je niet direct vind kan je steeds per mail navragen en binnen de 24 u steeds antwoord.
Bereid voor lange termijn opslag van de bestelde goederen.
Technisch sterk onderlegd.
Scherpe prijzen.

Pluspunten

• Prijs
  • Aanbod
  • Service
  • Technische kennis
  • Levering

Minpunten

• website product vergelijk

Jaak 01-09-2016

Wat een aanbod !

Het was mijn eerste fysiek bezoek aan de winkel. Ik was verrast door het enorme aanbod optische apparatuur en accessoires dat tentoon werd gesteld. Het personeel was correct en geduldig. Ik heb voor mijn bezoek al on line bestellingen gedaan en was 100% procent tevreden. Zeker een aanrader voor amateur en professionele fotografen.
plaats

Pluspunten

• overzicht per merk
  • keuze

Minpunten

• geen
  • geen

Luc 01-09-2016

Professionele en correcte informatie.

Kom hier al heel lang voor mijn foto producten, maar sinds kort ook voor electrisch materiaal.
Altijd word ik goed geinformeerd. Hier geen verkooptrucs maar correcte informatie.
Na verkoop service uitstekend!

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Correcte prijzen

Minpunten

• Parkeergelegenheid

switfchon 01-09-2016

Correcte uitstekende service en voorraad

Ruime winkel en uitgebreide website. Een wasmachine die ik zocht aan de beste prijs gekregen en ook vanuit voorraad dus dag nadien reeds geleverd.

Pluspunten

• Uitgebreide website
  • Fysische winkel ook
  • Ruime voorraad
  • Snelle gratis levering

Bjorn 26-08-2016

Zeker aan te raden !

Al verschillende malen op zoek gegaan naar een artikel en iedere keer voor de beste prijs bij Art & Craft uitgekomen. Makkelijk online besteld + betaald en toestel na 1 à 2 dagen afgehaald in filiaal te Sint-Denijs-Westrem.

Echte aanrader !

Pluspunten

• snelle & vlotte service
  • eenvoudig bestellen