Ubisoft Far Cry Vengeance - Reviews

11-01-2007

5,1

• Slecht

Timmiesch 08-11-2007 Product paar weken in bezit

Ik ben het niet met Vin69 eens! Het is echt geen waardeloos spel!.
De graphics zijn niet super maar dat kan je niet verwachten van een nintendo, het doel is speelplezier.
Dit doel word zeker wel bereikt. Het is niet super maar zeker wel leuk om te spelen!!

Besturing verloopt vlekkeloos en je is gemakkelijk te bedienen. Dat je het niet zelf ik kan stellen is niet mogelijk maar ook niet nodig!

Het gaat om het speelplezier en die is er wel!

Het is zeker geen weggegooid geld!

Vin69 01-03-2007 Product paar weken in bezit

3,3
Echt een waardeloze game. Als je een andere console hebt koop hem daarvoor want dit is een hele slechte port. Besturing werkt met de wiiremote niet geheel vlekkenloos en de graphics zijn echt te sneu voor woorden. Zelfs op de dreamcast heb je betere graphics. Een console van dik 9 jaar terug! Op de xbox is 'ie wel leuk en veel mooier.

Ook jammer is dat je niet zelf de knoppen kunt bepalen in het control menu. Je bent verplicht je te houden aan 1 control die de makers voor je hebben bedacht.

Ik had liever gezien dat je de controls ook kon instellen zoals bij Golden Eye (N64) op 1.2, zelfde besturing als Turok: dus links het knuppeltje waarmee je kan kijken en rechts de pijltjes naar voren/achter en strafen. Nu 'strafe' met de knuppel.

Waardeloos gewoon dat je dit niet kunt kiezen. Weg gegooid geld!