Philips HF3650/01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3650/01 op Kieskeurig.be.

Ingel88 14-07-2021

Heerlijk wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Zeker aan te bevelen. Je valt lekker in slaap met de zonsondergang en wordt heerlijk wakker met de zonsopgang! Vooral in de winter is de zonsopgang erg fijn.

Koks-van Gestel 28-03-2021

Heerlijk wakker worden .Super

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Ik,werd steeds geïrriteerd wakker van de standaard wekker. Mijn vrouw schonk mij deze prachtige Somneo van Philips.Ik word nu heerlijk ontspannen wakker en val zo lekker in slaap door de relax functie. Top product.Zonsopkomst maar ook zonsondergang met geluiden van de zee......hier ben ik zo gelukkig mee. top cadeau van Mn vrouw . En Wat een prachtig product van Philips

EOS0 23-02-2021

Prima product

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Product voldoet aan wat is beloofd. Ik weet niet of ik echt vitaler ben geworden, maar heerlijk inslapen en wakker worden is het zeker. Alleen jammer dat er geen DAB+ radio inzit voor dit geld en automatische tijdaanpassing. Alarm blijft staan, ook bij stroomuitval. Mooie meevaller

StijnVL 13-02-2021

Goede wekker!

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Mijn zoontje kan hiermee zalig rustig wakker worden!
Alleen jammer dat de wekker niet met een weekprogramma ingesteld kan worden. We moeten er telkens aan denken vrijdagavond om de wekker voor 't weekend uit te schakelen... (Kan misschien met een software-update toegevoegd worden?)

Vanparijs 08-01-2021

Echte aanrader

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Het product functioneert perfect zoals omschreven. Het is makkelijk in te stellen en te gebruiken. Rustgevend om in slaap te vallen en op te staan. Een echte aanrader voor wie moeilijk in slaap valt

,jerryhappy 01-01-2021

echt top

Geschreven voor: Philips HF3650/01

na jaren een 3605 te hebben gebruikt is dit wel iets anders voor al de zonsondergang is lekker om in slaap te vallen alleen had ik bijv. klotsend water tegen boot wat bevoordelijker gevonden dan de golven op strand en voor mij is ontwaken met alleen licht geen succes
ongeacht de lichtsterkte wordt ik niet eerder wakker

Paus 20-12-2020

Makkelijk wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Eindelijk een wekker waar ik echt makkelijk wakker van wordt. Ik heb echt het gevoel dat ik fit opsta. Bij andere wekkers heb ik ze voor mijn gevoel niet eens gehoord en dan schrik ik daarna te laat wakker. Het licht dat in je kamer komt zorgt er gewoon voor dat je hersens aangaan. Ik kan niet meer zonder, aanrader voor iedereen! Het is een investering in jezelf en je gezondheid.

Agarper28 15-11-2020

Ne correspond pas aux caractéristiques

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Dans Le mode aube, la lumière change d’intensité constamment ce qui ne permet pas de se relaxer. Les sons proposés s’arrêtent après deux minutes. Le réveil en silence fait de bips. Impossible de mettre le mobile à charger car il connecte et déconnecte sans arrêt. En mode lampe, ça fonctionne de manière aléatoire , elle s’éteint seule. Bref, ce n’est pas relaxant du tout.

ElienG 27-10-2020

Aangenaam wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Mijn vriend is een hele vaste slaper en werd van geen enkele wekker wakker hoe luid die ook was maar met deze wekker heeft hij eindelijk een wekker gevonden waar hij wel wakker van wordt en door het felle licht is hij onmiddellijk helemaal wakker en snoozd hij niet meer. Ikzelf geraak moeilijk in slaap maar dankzij de zonsondergang functie met regen geluid gaat dit een stuk beter.

Petervi 30-06-2020

Beter slapen en wakker worden bij een zonsopgang

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Sinds ik deze Sleep & Wak-up Light HF3650/01 in gebruik heb genomen val ik veel makkelijker in slaap en wordt ik niet meer wakker van het geluid van mijn wekker maar wel van de gesimuleerde zonsopgang. Mijn dag begint dus veel aangenamer en ik heb ook meer energie.

pibulight 28-01-2020

wakuplight somneo

Geschreven voor: Philips HF3650/01

We hadden al bijna 10 jaar een wakeuplight. Ik vond het fantastisch, maar omdat mn partner eerder wakker werd van het licht dan ik, gebruikten we hem niet goed. Vaak lieten we de zonsopgang achterwege of heel zwak, zodat het zn doel miste.

Maarja, het is winter en donker als we eruit moeten.
Dus toch maar eens in de portemonnee gegraaid voor een nieuw type. Hiervan kunnen we de zonsopgang verkorten tot 10 of zelfs 5 minuten. Een prima compromis.
Zelf vind ik het fijn dat het licht iets feller is dan de oude, die we hebben doorgegeven.
Het display en het menu vind ik erg mooi. En goed dimbaar zodat het nachts de kamer niet verlicht. Wel hoor ik dat de cijfers van de kloktijd iets te klein zijn om te lezen.
Handig dat je een heel zacht nachtlichtje hebt als je de bovenkant raakt.

Enige nadeel blijft toch dat we zo vroeg uit bed moeten, maarja daar kunnen we deze wekker niet de schuld van geven.

Anoniem 27-01-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Zeer makkelijk in gebruik! Lekker in slaap vallen en wakker worden met een zakkend of opkomend zonnetje.

Redredred 12-01-2020

Fijne lichtwekker

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Op aanraden toch een lichtwekker aangeschaft. Eerst een goedkope van gekocht om het principe uit te proberen. Daarna deze gekocht. Voor mij is het instellen van minimaal 2 alarmen een must. Een wekkerradio vind ik niet nodig. De maximale helderheid display is nog te licht. Het snoozen duurt te lang en het klopje bovenop lukt niet altijd. Veel stappen nodig om de lamp uit te krijgen. Het nachtlampje is prettig.

filip '65 27-12-2019

rustig wakker worden

Geschreven voor: Philips HF3650/01

je wordt rustig wakker door het helder worden van het licht, indien gewenst, in combinatie met natuurgeluiden. Veel aangenamer dan een wekkeralarm. De zonsondergang is rustgevend, van helder (instelbaar) naar mooi donker rood.De instellingen zijn eenvoudig in te voeren.

Siegje 19-04-2019

Nog beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Je denkt dat het niet veel doet, tótdat je hem na een tijdje per ongeluk vergeet aan te zetten...
Ik was al in het bezit van een van de eerdere uitvoeringen die zeker al beviel, maar dit exemplaar voldoet nog beter. Dit omdat de bediening logischer en prettiger is gesitueerd. Verder maak ik nu wel gebruik van de zonsondergang optie. De vorige had deze optie ook, maar toen had ik niet de behoefte deze in te stellen. De ademhalingsoefening vind ik af en toe ook fijn om aan te zetten als ik moeilijk tot rust kan komen.

Dormeur 26-11-2018

content

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Satisfait mais dommage qu'il n'y ait pas de possibilité de programmation différenciée Semaine/Weekend.

Bliss1974 07-07-2018

Favoriete apparaat in huis!

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Heel lang geleden heb ik een wake-up lamp gehad (eerste generatie) en was toen al blij met de werking ervan. Die was wel veel goedkoper; over de aanschaf van de Somneo heb ik dus echt even getwijfeld.

Inmiddels heb ik 'm sinds zo'n 3 maanden en hij is fantastisch!

Het is niet alleen een klok en wekker, maar ook:
1) een lamp (van heel zacht tot heel de kamer verlicht!)
2) een nachtlamp (donkeroranje licht, zacht voor de ogen)
3) in slaap vallen met licht dat ongemerkt steeds wat zachter brandt tot helemaal uit
4) radio (je kan 5 favoriete zenders programmeren)
5) mogelijkheid muziek van smartphone af te spreken via kabeltje
6) mogelijkheid ontspanningsoefeningen te doen mbv geluid en/of licht

De enige functie die ik mis..... als de lamp bijna uitschakelt (nadat deze in etappes steeds zachter is gaan branden), zou ik het proces willen stoppen en met dat licht in slaap vallen. Dat is een nog veel zachtere stand dan de laagste stand van de standaard verlichting.

Tasha 19-06-2018

Heel aangename manier om gewekt te worden

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Dit product doet wat het belooft en ziet er erg leuk uit. De geluiden zijn vrij kort waardoor er snel herhaling hoorbaar is, maar doordat je kan afwisselen tussen de verschillende deuntjes gaat dit niet echt storen. Het licht is traploos instelbaar en zorgt ervoor dat je zacht gewekt wordt en goedgezind opstaat.

Teundelang6 11-03-2018

Prima product.

Geschreven voor: Philips HF3650/01

Wake up light prima product. Had al een paar jaar een vorige versie, die nu doorgeschoven naar mijn dochter en wij een nieuwe. Top. Heerlijk wakker worden.

Teundelang6 11-03-2018

Prima product.