Philips HF 3500/01 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,9

• Slecht

Hettie4fun 28-02-2014 Product kwartaal in bezit

Ik ben zo blij met mijn zon. Een heel eenvoudige wekker, juist wat ik nodig had. En nu ik weet hoe ik "mijn zonnestralen" feller of zachter kan zetten, ben ik helemaal tevreden.
Ik heb 'm wel in promo gekocht, voor 30€. Dat vind ik wel een goed prijs-kwaliteit. Ik zou er niet de volle pot voor willen betalen. Dan zou ik liever een wekker hebben, die ik nog meer aan mijn wensen kan aanpassen: zoals geluid, muziek, snooze-time, ...

Keuringen 20-02-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een enorme teleurstelling deze wekker.
Vervelende bleep, niet op andere geluidje in te stellen en zo ver ik heb kunnen ontdekken niet uit te schakelen. Waardeloos!
Het licht ziet er verder prima uit maar het geheel is absoluut het geld niet waard.

Dirkie53 08-01-2017

Geluid irritant!

Het licht werkt goed, maar het is waardeloos dat bij dit model het geluid niet zachter of uitgezet kan worden!

Grgrgrgrg 15-10-2014

Vervanging van mijn oude model maar is geen verbetering

Het design is mooier dan het oude model maar ook onstabiel
Als je de wekker uit zet moet je deze tegen houden anders valt het om. Bij het oude model kon je met 1 knop het alarm en licht uitzetten, nu moet je twee knoppen indrukken.
Verder vind ik de lichtsterkte instellen en vasthouden een stuk lastiger
en heb het nog steeds niet onder de knie om een fijne lichtsterkte te bepalen.

Piene 23-10-2013

Duidelijke compacte functionele wekker.

Met deze wekker word ik eindelijk "blij"wakker. Voorheen als mijn wekker afliep drukte ik de snoozerknop herhaaldelijk in, tot dat ik een half uur later belabberd en chagrijnig mijn bed uitkwam. Nu word ik letterlijk licht voorbereid met een zonsopkomst in 30 min. die jezelf qua lichtsterkte kunt instellen. Daarna gaat er een aangenaam alarmtoontje af die eerst zachtjes begint en almaar luider word, dus niet meteen een hartverzakking 's ochtends vroeg. Het is mij opgevallen na 3 weken gebruik dat ik nu al na 10 min. mijn bed uitkom en de ene keer word ik al wel enigszins van het licht wakker en de andere keer pas na de alarmtoon maar dan nog steeds "blij" er uit na 10 min. Het is verder een mooi vormgegeven wekker die erg compact is zodat hij ook goed op een klein nachtkastje past. Er zitten geen onnodige functies op zoals natuurgeluiden of een radio, voor mij onbelangrijk. Kortom een duidelijke compacte functionele wekker zonder poespas die makkelijk in gebruik is.