Brabantia 419768 - Reviews

Met body fat index

7,9

Carola83 04-08-2014 Product half jaar in bezit

4,8
Gezien de andere 2 positieve reacties, heb ik een maandagochtend product? In welke ruimte in huis ik deze weegschaal ook zet, iedere keer is het gewicht anders. Dat kan rustig enkele kilo's schelen! Ook op een betegelde badkamervloer, niet 1x hetzelfde gewicht.

Anoniem 25-06-2014 Product kwartaal in bezit

Onze vorige weegschaal gaf telkens als je er op ging staan een ander gewicht aan, tot wel 1 kilo verschil. Wij zochten dus een weegschaal die het gewicht nauwkeurig en telkens hetzelfde aangeeft en dat doet deze Brabantia perfect. Al ga je er 10 keer opnieuw opstaan; hij geeft elke keer tot op de ons nauwkeurig hetzelfde gewicht aan.
Ik was bij de keuze afgegaan op de review van Visser27 en zijn goede ervaringen zijn dus ook de onze.
Wat mij betreft is dit de perfecte weegschaal, mits je geen behoefte hebt aan functies als vetmeting e.d. Die zitten er namelijk niet op.
De weegschaal ziet er ook nog mooi en degelijk uit en kan desgewenst ook opgehangen worden.

visser27 01-02-2012 Product paar dagen in bezit

Deze weegschaal meet daadwerkelijk nauwkeurig! Maakt niet uit hoe vaak je er achter elkaar op gaat staan: steeds hetzelfde gewicht. En bij nameting met zuivere gewichten blijkt dat hij precies hetzelfde gewicht aangeeft. Op de ons af. Het maakt ook niet uit waar je op de weegschaal gaat staan. En deze weegschaal heeft tenminste geen memory functie die wel even aangeeft of je afgevallen bent of aangekomen bent. Hij geeft alle relevante gegevens ook weer in hetzelfde scherm. Wel zo prettig. Ook is er een bijpassende wandbevestiging meegeleverd waarmee je de weegschaal eventueel ook mee aan de muur kan ophangen. Deze kan dus ook hangen/staan, wat niet alle weegschalen kunnen. Hij ziet er mooi en dun uit. Hij is wel wat aan de zware kant.