Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FENS96AD op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

neuralfocus 04-06-2022

Energiezuinig en snel

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Snelheid van drogen met deze machine is ons erg bevallen. Ook is het bijzonder energiezuinig in vergelijking met onze oude. Een aanrader!

Janny 24-04-2022

Top apparaat

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er mooi uit, goede programma's.
Handige app op telefoon.

Johnson 02-03-2022

Prima ding, lekker groot.

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt erg prettig samen met de app. Een melding als de was klaar is, is top. Grote trommel waar beduidend meer was in kan dan een 7KG trommel. Erg tevreden dus. Prosteam moet ik even aan wennen, herken de meerwaarde nog niet echt.

Het design is zoals de meesten, praktisch passend. Niet bijzonder innovatief.

Marja 15-02-2022

Eens een AEG altijd een AEG

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar trouwe dienst van mij vorige AEG wasmachine tuurlijk weer voor een AEG gekozen. Heb de nieuwe nu 3 weken in gebruik.
Wilde een zuinige A en 1600 toeren. En wat mij heel handig leek is de AutoDose. En wat een stilte zeg met het wassen ideaal. Het oudje ging de laatste tijd wel te keer. (De lagers).
Het gebruik na even rustig alles te bekijken en lezen, simpel. Ook de app op de iPhone gezet. De wasverzachter doos heb ik uitgeschakeld want dat gebruik ik niet. Het wasmiddel doos gevuld en voorlopig geen nakijken meer. Ideaal. Heb hem iets zuiniger afgesteld, heb eigenlijk niet zo’n hele vuile was. Mocht het te weinig zijn stel ik hem weer bij. De stoom functie heb ik nog niet gebruikt ben er benieuwd naar.
Al met al ben ik weer heel blij met deze machine.

Hen 09-02-2022

Mooi aparaat met autodosering en goede app

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi vorm gegeven wasmachine met autodosering waardoor je precies de goede hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter gebruikt. Ook de app bied goed inzicht in voortgang en functionele mogelijkheden. Kan het apparaat zeker aanraden

Thessi 08-02-2022

Top

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goeie keuze erg tevreden
Autodose is erg handig
Mooi

M&M 07-02-2022

Top product

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een top product
Na 17 jaar een nieuwe wasmachine en droger gekocht .de app werkt perfect en geeft aan waneer je was klaar is of als die zelf gereinigd moet worden!
1 nadeel mijn man heeft zich aangemeld en als ik aan het wassen ben staat er goede middag Martijn!
Heb nog niet ontdekt hoe dat te veranderen !! Volgens mijn man kan dat niet .

Marjolein 28-01-2022

Prachtig design en perfect wasresultaat

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De AEG droger hadden we al, onlangs in dezelfde serie de wasmachine gekocht. Heel mooi samen! (Het oog wil ook wat ). Bediening duidelijk, en iedereen kan nu zelf wassen met autodose! De oplossing met pubers in huis. Top machine!

Mees 22-01-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Ik ben super blij met deze geweldige uitgebreide machine. echt een aanrader en zeker voor een man alleen. kind kan de was.

JohnvL 21-01-2022

Perfect apparaat

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

We hebben deze aangeschaft omdat deze erg duurzaam is, onze Miele was nog niet stuk, gekozen voor AEG in verband met duurzaamheidsklasseen de uitgebreide mogelijkheden. Erg veel waar(de) voor het geld

AvD 21-01-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enkele weken deze wasmachine in huis en werkt geweldig. Met de app zijn veel verschillende was voorkeuren in te stellen en te bewaren voor een volgende keer. Simpel in bediening en de automatische dosering voor wasmiddel en wasverzachter werkt goed.

Thessi 19-01-2022

Perfect wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie wasmachine 9 kg is perfect

Autodose handig, werkt ook met een app

Pjotter 18-01-2022

Zeer goed behalve

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is een perfecte vervanger van onze oude machine.
Omdat de regeling in de machine goed werkt, is de onbalans (en dus ook het gemaakte lawaai) veel minder.
Dat heeft als nadeel dat je de machine niet meer door heel het huis hoort denderen.
Maar: Dan hoor je dus ook niet wanneer die klaar is.
Dus: dan wil je da App van AEG aan het werken hebben omdat deze een melding kan geven als de was klaar is, En die wil zich niet goed verbinden met de machine.

Richard 15-01-2022

Fijn en stil apparaat

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige wasmachine voorzien van autodose. Koppeling met de app (WiFi) werkt goed. Via de app kun je inzien wat de resterende tijdsduur is van het wasprogramma, evt anti kreuk programma toevoegen en als de inhoud van de autodose (wasmiddel of wasverzachter) bijna leeg is krijg je daarvan een melding binnen op je telefoon.
Vorige AEG heeft het bijna 12 jaar zonder problemen volgehouden, dus de keuze voor een nieuwe AEG was gauw gemaakt.
Ten opzichte van vorige nu een machine van 1600 toeren ipv 1400, was. De was komt er aannemelijk droger uit.

Joyce 15-01-2022

Uitstekende keuze !

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de vele programma's en aanvullende mogelijkheden kan ik iedere keer snel de juiste keuze voor het drogen maken. Ik verwacht hier nog vele jaren het gemak van te ondervinden. Daarnaast staat hij met zijn design heel mooi naast de AEG wasmachine. Top aankoop !

Corrie 13-01-2022

Zuinig met energie.

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze aankoop
wast goed schoon met minderstroom en minder wasmiddel door de automatische dosering.

ElsB 11-01-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Ik heb de wasmachine nu een maand in gebruik. Mijn vorige machine was ook een AEG, maar deze heeft wel weer meer en nieuwere functionaliteiten. Het was dus wel even wennen. Maar nu kan ik mij geen betere wensen. Hij doet stil en bovenal zuinig zijn werk, kortom een fijne wasmachine.

snuitje 08-01-2022

wasmachine

Ik heb mijn 3 de AEG wasmachine in 40 jaar tijd
Super tevreden met de moderne technieken
Vooral het stoom programma is super fijn
en dat je er vloeibaar wasmiddel in kan doen en dan pakt het programma zelf de hoeveelheid
Maar ik kan ook waspoeder gebruiken super tevreden
over dit mooie model

Suhke 05-01-2022

Gewéldige machine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Na 15 jaar had mijn vorige AEG wasmachine voor t eerst kuren. Hij was zo oud dat we meteen een nieuwe hebben besteld. Wat een heerlijk apparaat. Hij doet wat hij doen moet en ziet er ook nog eens super uit. Waar ik wel even aan moest wennen is dat de wasprogramma’s best lang duren maar dat zal komen dat ik van 6 naar 9 kilo ben gegaan en energie zuinig.

Mees 05-01-2022

mooie rustige goede machine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een droger en wasmachine gekocht van AEG, ze zijn goed in gebruik, het zijn mooie machines en echt een aanrader.