Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FENS96AD op Kieskeurig.be.

c**o@m**e.com 26-11-2021

Geweldig wasmachine. Pas gekocht bij BCC. Ziet er mooi uit, heeft veel gebruiksvriendelijke mogelijkheden. Ook korte wasprogramma's, stoommogelijkheden, wast goed schoon, is vrij stil, energie zuinig, en een grote trommel. Zeker aan te bevelen en ook nog eens voor 749!!! Top gewoon!

Familie Stra 24-11-2021
Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Fijne, stille wasmachine met een grote trommel en nog eens milieuvriendelijk ook. Echt een aanrader!

Mesman 23-11-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Mooi en functioneel apparaat.
Uitgebreide opties en instellingen mogelijk. ProSteam werkt perfect.
Aanrader dus!

Diana 23-11-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Naast standaardprogramma’s zijn tijd en temperatuur zelf in te stellen. Zuinige programma’s zijn in deze tijden geen overbodige luxe. Het mooie design “pimpt” onze bijkeuken op.

Frank 18-11-2021

Aanwinst in de bijkeuken!

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Eindelijk van die oude herriemakende wasmachine af en nu staat de nieuwe AEG te glimmen in de bijkeuken.
Gemakkelijke intuitieve bediening en maar af en toe wasmiddel en wasverzachter toevoegen. Heerlijk. De was is weer schoon!

Yvette 18-11-2021

Super!

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Wauw, had dit echt niet verwacht. Maar echt heel erg handig die autodose, nu nooit meer teveel wasmiddel of wasverzachter gebruiken.
Ook is deze wasmachine vele malen stiller bij het centrifugeren dan onze vorige wasmachine. (een whirlpool, 1400 toeren en die nog geen 5 jaar oud was).
Ook de app is ook heel handig. Je krijgt een seintje als de was klaar is of je kan de wasmachine op afstand instellen.
Nog een pluspunt, de was is veel schoner en ruikt echt fris!

Wil 17-11-2021

Dank je sinterklaasje

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Zo vreselijk blij mee. De machine is mijn grootste vriendin.wij zitten op 1 lijn schoon en fris, en ziet er ook nog modern uit, en is fluister stil.

Richard 13-11-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Makkelijk in gebruik staat op zolder maar hij is zo stil je hoort hem niet extra handig automatisch doseren wasmiddel en wasverzachter nooit te veel in de machine het gewicht wordt gemeten en programma’s aangepast aan de was hij heeft stoom functie en antikreukfunctie waardoor je de was niet hoeft te strijken na de droger even uitkloppen en terug in de kast.

Roxanne 12-11-2021

Was je gek! kleine wasjes, grote wasjes

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Super mooi design, stil, gigantische trommel, opties te over en vooral simpel in gebruik maar, wel eerst goed de handleiding doornemen alvorens te gebruiken.

Ben 10-11-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Nog niet vaak gebruikt, maar tot nu toe werkt het apparaat maar behoren Niet te duur voor een A merk.

Menno 03-11-2021

Minder strijk

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Perfecte wasmachine voor een jong gezin. Stoom functie scheelt aanzienlijk in de strijk! Met de automatische zeepdosering besparen we ook ruim waspoeder. Zeer tevreden.

Faust 02-11-2021

Back to my roots

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Na een “klein” intermezzo weer terug bij AEG. Design afwerking wat een pracht. Naar de werking fantastisch. Goed je verdiepen in de gebruiksvoorwaarden daarmee krijg je nog meer respect voor je nieuwe apparaat.

Vandana 01-11-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Een jaar geleden van een ander merk een wasmachine gekocht, maar deze beviel niet. Kleding kwam er niet optimaal uit. Dus terug naar een AEG wasmachine die naar alle behoren werkt! Heel fijn dat je een tijdbesparende optie hebt en de autodose is ook echt van meerwaarde. Het is misschien niet het mooiste apparaat, maar wel heel betrouwbaar, gebruiksvriendelijk en de was komt er schoon uit.

Alineh 31-10-2021

Een juweeltje in de badkamer

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Doet super waarvoor we hem gekocht hebben. Is lekker stil en de was komt er met autodose superschoon uit

Wil 29-10-2021

Zonnetje

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Hij wast als een zonnetje, heeft een eenvoudige bediening en de aftellende timer is ook zeer handig. Al vele jaren een tevreden AEG klant!

Richard 27-10-2021

Super machine!

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Jongstleden deze Aeg ingebruik genomen en ik ben vol lof!
Hij is stil..gebruiksvriendelijk en wast als een malle...echt een aanrader!!

Almpje 26-10-2021

Betrouwbaar

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Wij zijn heel blij met deze machine! Nu twee weken in gebruik en al een vertrouwd gevoel! Is gemakkelijk te bedienen en er kan lekker veel in!

Warsk 26-10-2021

Even wennen: 15 jaar nieuwe technologie

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Onze oude AEG gaf ons de bons na 15j en we waren klaar met het repareren ervan. De was met de nieuwe machine wordt mooi schoon. Ook op 40 graden. De nieuwe machine heeft een klein minpuntje: De Autodose-functie werkt alleen met vloeibaar wasmiddel. Je zou juist met de moderne technologie verwachten dat de machine ook poeder kan doseren o.b.v. gewicht.
Met deze machine krijgt "een kind kan de was doen" wel een volledig nieuwe dimensie: Het is makkelijk in te stellen. Ook is de wasmachine stil tijdens het wassen. Tijdens het centrifugeren is het wel hoorbaar. Ook kan ik niet wennen aan de knoppen t.b.v. het instellen van de timer enz: Het lijken op knoppen die je moet indrukken, maar ze werken op een lichte touch.

Marije 25-10-2021

Hele fijne en stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Deze wasmachine heeft precies wat we zochten, te bedienen met een app, instellen op een later tijdstip, autodosering van het wasmiddel en je kan binnen 15 min nog een kledingstuk toevoegen. Daarnaast is de wasmachine heel stil, dus je kan hem 's nachts laten draaien (met het goedkope energie tarief). De stoomfunctie hebben we nog niet gebruikt.

Desiree 15-10-2021

Wat een gebruikersgemak!!

Geschreven voor: AEG L7FENS96AD

Ik heb deze wasmachine nu een paar dagen en ik ben er enorm blij mee! Hij is makkelijk in gebruik en heeft zo ontzettend veel functionaliteiten. En je hoort hem bijna niet. Hier gaan we nog heel veel plezier van beleven!