Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WED675 WPS TDos & 8kg op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v**m@h**t.nl 14-06-2022

Een goede keuze!

Na 45 jaar verschillende merken wasmachines, nú eindelijk een Miele. En ik hoop dat de slogan "Miele er is geen betere" mij blij maakt.
Heb deze machine gekozen vanwege een duidelijk display én een duidelijk instructieboekje.
Er zijn genoeg wasprogramma mogelijkheden en je kunt de tijd aanpassen.
Ook heeft de machine een uitgestelde start mogelijkheid.
Het geluid is ook "zacht" tijdens het wassen, tijdens centrifugeren is dit wel te horen, maar het is aanvaardbaar.
Verder heeft deze machine de mogelijkheid om wasmiddel te doseren. Geen ervaring mee maar toch voor gekozen. Het bevalt goed! En het is mogelijk om dit uit te schakelen en een eigen wasmiddel vloeibaar of poeder toe te voegen.
Ik ben blij met de keuze voor deze machine, prettig in gebruik!

l**e@h**l.com 28-02-2022

Goede wasmachine, erg tevreden.

Erg fijne wasmachine. Prima prijs voor perfect product. Niks geen minpunten

Pluspunten

• Twindos
  • Miele Home App
  • 8 kg
  • Veel programma's
  • Handig touchscreen

Constant 10-01-2022

Zeer degelijke wasmachine, heel anders dan AEG je ruikt je was beter, was eerst sceptisch over de 1400 toeren bij het drogen. Maar achreraf gezien komt de was er zeer droog uit. De wasmachine staat stevig dus ook tijdens centrifuceren. Echter is die daardoor ook veel zwaarder en zal je moeite moeten doen om hem te verplaatsen. Met wassen hoor je deze machine niet tot nauwelijks. Goede vulopening en mooi display. Mijn advies is om hem wel bij een witgoedspeciaalzaak te bestellen, deze heren weten wel advies te geven en nemen de tijd ervoor. En je betaalt geen bezorgkosten voor een proffesionele levering zoals je wel bij de mediamarkt doet en ondertuseen slopen zij de plinten van je woning. Dus koop deze wasmachine bij bijv Hildam. Maar de wasmachine ik zou geen andere meer willen.

Pluspunten

• zeer korte wasprogramna's
  • De kleding komteruit als nieuw

Minpunten

• Zwaar
  • Instructieboekje

Ewelina 22-12-2021

Still, snel, eenvoudig in gebruik.

De machine is stil, zuiniger maar vooral duurzamer dan onze vorige wasmachine. Het is een ideale machine met slimme Twin doos voor speciaal ontwikkeld flessen met wasmiddel. De wasmachine herkent de hoeveelheid was en past hier het verbruik van wasmiddel op aan. Dus je gebruikt nooit te veel wasmiddelen. Ik kan ook met je eigen wasmiddelen wassen. Met druk op een knop zet ik uit de optie van automatisch toevoeging van de wasmiddel. Met de antikreukfunctie op deze wasmachine hebben we veel minder last meer van kreukels. Makkelijk om te bedienen.

Pluspunten

• Still
  • Programma kreuken vrij
  • Twil doos zelf wasmiddel doseren

f**e@g**l.com 17-09-2021

Fijne machine en energiezuinig

Deze machine is een slimme machine, je kan het ganse programma volgen via de app.
Was heel mooi, duur is wel ietsje langer maar is ook energiezuinig en zit in de A klasse.
hoop dat deze machine het even goed doet als mijn vorige nl 23 jaar.
Met de Twin Dos is het makkelijk werken en nooit geen probleem met teveel of te weinig waspoeder.

Pluspunten

• Twin Dos
  • Eneergiezuinig
  • Zeer stil

th.com 04-08-2021

Miele wasmachine WED675WPS

De wasmachine werkt perfect. Prijs kwaliteit is Top. Zo blij met TwinDos - systeem. Nooit meer teveel wasmiddel.

Pluspunten

• TwinDos systeem
  • Weinig geluid

Minpunten

• resterende tijd niet zichtbaar tijdens wassen

Filiep 17-09-2021

Door even te tikken op het startscherm verschijnt de tijd opnieuw. Heb je de Miele app geïnstalleerd dan kan je daar ook volgen en krijg je een melding bij beëindiging van wasprogramma

Erna 17-03-2021

Fijne machine, maar centrifugeert matig

Ik heb deze machine nu een kleine maand in gebruikt. Het is een degelijke machine en prettig in gebruik. Groot nadeel is dat het centrifugeren matig is, zeker bij bonte was. Volgens de verkoper van Bemmel en Kroon maakt een toerental van 1400 toeren bijna geen verschil met 1600 toeren, en wordt 1400 toeren geadviseerd ivm behoud machine en kleding, maar ik merk wel degelijk verschil. Centrifugeren van de fijne was en kreukherstellend gaat prima, maar de bonte en donkere was komt echt een stuk natter uit de machine dan uit mijn vorige met 1600 toeren. Alle was moet dus langer drogen, waardoor het binnen muffer wordt of de was moet langer in de droger en komt er soms klam uit. Nu slijt mijn droger en de was die ik daar in doe sneller.
Ik zou de volgende keer zeker voor een machine gaan met 1600 toeren, maar aangezien een Miele meestal lang mee gaat, ben ik bang dat het voor mij nog jaren duurt voor er een nieuwe machine komt.

Pluspunten

• Degelijke machine

Minpunten

• Centrifugeren

Filiep 17-09-2021

Bij onze machine vinden wij 1200 toeren meer dan voldoende.