LG F4WV909P2

KiesGroen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4WV909P2 op Kieskeurig.be.

PZL24 09-11-2019

Een perfecte wasmachine voor een gezin!

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Wat is dit een geweldige wasmachine!

Gebruik
Het gebruik van de wasmachine is heel eenvoudig. Je kan hem bedienen met de touchknoppen of de app. Allebei zijn heel makkelijk in gebruik. Vooral de turbostand is ideal voor korte wasjes. Binnen 39 min is de was helemaal schoon.

Geluid
Het geluidsniveau is extreem stil. Dit is echt een verschil met mijn vorige wasmachine, ik moet soms zelf even gaan kijken of de wasmachine wel echt aanstaat. Zo stil is hij.

Ook heeft hij een speciale nachtstand, waarbij hij op 800 toeren draait. Perfect om snachts een was te draaien.

Wasresultaat
Met twee kleine kinderen zijn wij continue aan het wassen. Deze 9KG wasmachine is dusdanig groot dat wij veel minder wassen hoeven te draaien dan met ons vorige model. Daarnaast komt alle was er weer volledig schoon uit. Helemaal perfect.

Pluspunten

• 9KG
  • Stil in gebruik
  • Werkt met Wifi
  • Mooie vormgeving

Kvdheijden 11-11-2019

Goede keuze!

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Sinds kort eigenaar van de LG 9kg wasmachine. Ik ben overgestapt van een wasmachine van 6kg naar een wasmachine van 9 kg. Wat een verschil en wat heerlijk om zo’n grote trommel te hebben. Dit maakt veel verschil en komt erg goed van pas in een gezin met twee jonge kinderen waar de wasmand vaker vol dan leeg is! Doordat er meer was in de trommel past draait hij in verhouding minder vaak. Onder de streep levert dit dus zeker een besparing op!

In het begin was het even wennen om de juiste instellingen in te voeren met het touchscreen maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt dan is het een zeer gebruiksvriendelijke wasmachine.

De wasmachine is erg stil. Je hebt nauwelijks in de gaten dat je hem aan hebt staan.
Het turbo wasprogramma van 39 minuten is ideaal. Je was is snel klaar maar het korte wasprogramma doet niets af aan de kwaliteit van het programma. De was komt na 39 minuten schoon en fris uit de machine!

Als je was klaar is hoor je een vrolijk deuntje. Als je hier niet van houdt dan kun je deze natuurlijk ook uitzetten. Aangezien de knopjes en geluidjes erg interessant zijn voor kleine kinderen is het ideaal dat je met één druk op de knop het kinderslot in kunt stellen!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Geur van “nieuw” blijft lang hangen

marina6775 10-11-2019

goede vulopening

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Deze wasmachine is wel DE wasmachine onder de wasmachines. Door de grote vulopening is het makkelijk vullen en leeg halen van de machine. Ook met de dekbedhoezen van ons lits jemeaux.
De machine weegt zelf hoeveel was er in zit en berekent hierdoor zelf hoelang de was duurt in combinatie met de vuilintensiteit die je kan aangeven. Super handig. Ook voor stinkende sportkleiding is er een aangepast programma. super top. De wasmachine is te volgen via een app. Hoe handig is dat. Een seintje krijgen dat de machine klaar is .

Pluspunten

• grote opening
  • goede prestaties
  • app

Vl113 09-11-2019

Zou ‘m niet willen ruilen voor een ander!

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Ik heb de LG Wasmachine 9 kg - F4WV909P2 nu bijna 2 weken lang mogen gebruiken, en wat een fijne wasmachine is het toch! Gezien het feit dat het mijn eerste persoonlijk wasmachine is, heb ik weinig referentiemateriaal. Echter heb ik geen slecht woord te zeggen over deze machine (tot nu toe).

De 9kg versie is perfect voor een klein huishouden, gezien het feit dat er toch behoorlijk wat kleding per wasbeurt weggedraaid kan worden. Zeker als je de Turbo Wash stand gebruikt!

Selectief en geindivualiseerd wasjes draaien op afstand wordt mogelijk gemaakt dmv SmartThinQ, wat het nog een trede verder opkrikt qua technisch gebruikersgemak en mogelijkheden

De A+++ energie label is uiteraard ook niet te vergeten, zeker als er in het huishouden veel wasjes gedraaid worden kan dit uiteindelijk veel besparen aan energiekosten.

Waar ik echter nog het meest enthousiast over ben is echter de stilte die de wasmachine uitstraalt gedurende het draaien van de was. De muren in mijn woning zijn erg dun, maar zelfs nog is de wasmachine nauwelijks te horen, wat erg fijn is als je pas laat thuis komt en de was kan draaien.

Al met al, erg tevreden met de LG Wasmachine 9kg - F4WV909P2. Zou hem niet weg willen doen voor een ander!

• Energiebesparend
  • Snelle wasjes
  • Wifi connectie

Lonneke 09-11-2019

Gebruiksvriendelijke Topper!

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Blij verrast met deze wasmachine, hij is makkelijk en stil in gebruik. De LG app ( smart ThinQ) om het apparaat met je telefoon te kunnen bedienen is echt helemaal top!
Je pas eenvoudig de centrifuges snelheid, programma, graden, voorwas etc aan!
Het turbo wash programma van 39 minuten wat ook nog uit te breiden is wast goed schoon! Daarnaast kun je op afstand bepalen wanneer je hem aanzet!
Sinds we deze wasmachine in gebruik hebben is het strijkgoed aanzienlijk afgenomen omdat hij echt kreukherstellend wast.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk te bedienen
  • Turbo wash programma
  • Kreukherstellend
  • Eenvoudige app voor je telefoon

synchro_1 09-11-2019

Ideale wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Een mooie inhoud van 9kg terwijl de afmetingen standaard zijn. Compact maar van binnen een ideale inhoud van 9kg wat prima past bij een huishouden van 4personen. De Turbo stand is ideaal, binnen 39minuten een schone en frisse was klaar. Zelfs met babyvlekken word het gewoon schoon. Via wifi in de gate houden hoelang machine nog draait. Toch liever standaard katoen programma en maar een paar kledingstukken. Geen probleem deze wasmachine bepaald aan de hand van het gewicht de duur van het wasprogramma.

Pluspunten

• Turbo wash
  • compact maar ruime inhoud
  • duur wasprogramma afhankelijk van hoeveelheid was

Minpunten

• geen tot op hwden

KennyUG 08-11-2019

LG wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Laten we beginnen met mijn verbazing met wat er in past aan kleding, ik heb de 9 kilo versie en het wasgoed wast in no time weg. Hij ziet er ook prachtig uit met het tempered glas aan de voorkant wat voor mij heel high end oogt.

De functies die erop zitten zijn ideaal, connecten met het WiFi netwerk en je kan de wasmachine updaten, op afstand starten, stoppen en meerdere was progammas's downloaden zodat het wassen selectief gedaan kan worden. Ik ben persoonlijk heel erg tevreden met de wasmachine.

Hij wast kleding perfect schoon ook in een korte was van 35 minuten. Daarnaast is hij ook zuinig als het om water verbruik gaat. Ik kan deze wasmachine aan het grote publiek aanbevelen doet wat een wasmachine moet doen en meer ! Dus mocht je op zoek zijn en wasmachine neem deze in gedachten en je zult niet teleurgesteld zijn in de mogelijkheden die deze wasmachine bied.

• Wast goed schoon
  • Wi-Fi mogelijkheden
  • Water zuinig

K.O. 07-11-2019

Wasmachine met veel mogelijkheden

De LG Wasmachine 9 kg - F4WV909P2
nu bijna 2 weken in mijn bezit, het eerste wat mij opviel was de mooie strakke vormgeving en de prachtige glazen deur!
En wat een keuze, uit vele verschillende wasprogramma's… dat was even puzzelen.
Ik miste eerst toch wel mijn gewone standaard wasprogramma’s.
Maar alles werd al vrij snel duidelijk zowel het display als de knop zijn vrij eenvoudig te bedienen en alles wordt goed aangegeven.

Omdat LG aangeeft dat je was perfect schoon wordt met Turbo Wash 360 in 39 minuten heb ik deze dan ook als eerste getest met de witte was.

Ik was laaiend enthousiast toen ik mijn witte was na deze wasbeurt weer uit de wasmachine haalde, het was stralend schoon en het rook lekker fris.
Het enigste minpuntje was dat ik de centrifuge nog een keer op 1400 toeren moest laten draaien, waarschijnlijk had ik deze van tevoren moeten instellen.

Mijn dekbed en kussen heb ik gewassen met het wasprogramma donsdeken, ook deze kwamen er na de wasbeurt weer stralend wit en fris uit.
Tot nu toe al veel wasprogramma’s getest en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over alle was resultaten.

Wat ook een groot pluspunt is dat de wasmachine tijdens alle wasprogramma’s en het centrifugeren erg stil is, hij is zo stil dat ik wel een twijfel of ik de machine wel aan heb gezet.

De SmartThinq app moet ik nog downloaden en uitproberen, deze ga ik de komende week testen.

Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven omdat ik hem nog maar kort in mijn bezit heb!

Tot nu toe ben ik zeer tevreden en erg blij met deze wasmachine!

• Turbo Wash 39 min

Snoepiejudge 07-11-2019

Hele fijne wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Wij hebben dezr fantastische wasmachine mogen testen en zijn hier zo enorm blij mee.
Wij hebben twee kleine kindjes van drie jaar en de ander van vier maandjes, en daarbij heb je zoveel was.
Bij onze oude wasmachine (standaard model) waren we zeker zes a zeven wassen in de week aan het draaien.
Nu gaat dit allemaal in deze dijne grote 9kg trommel en zijn het nog maar drie wassen in de week.

Hij is gemakkelijk via wifi op de telefoon aam te zetten op het gewenste progamma.
De wasmachine is al heel erg stil en op het nachtprogramma is er helemaal niks te horen.
Bij het aanzetten van de wasmachine, en het instellen van een wasprogramma, bekijk de wasmachine zelf nog wat voor type kleding er in de trommel zit en past het programma daar op aan. Iets wat ik zelf erg prettig vind.
De speciale allergie functie waarbij je het stoom programma aan kan zetten werk ook echt geweldig. Minder kreukels in je kleding en erg prettig aangezien mijn man allergisch is voor van alles.

Het is echt een aanwinst die je kan hebben voor het wassen! Zeker met 2 kleine kindjes.
Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Erg stil
  • Allergie functie
  • Via telefoon aan te zetten

Twinkel65 07-11-2019

Lg wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV909P2

Een mooie wasmachine met een inhoud van 9 kg.
Heerlijk stil als de machine zijn werk doet. Zo lekker dat ie eerst de was weegt en dan zijn tijd instelt. Heb nog nooit zo vlot mijn berg wasgoed schoon gehad. Wat ik ook mooi vind is het donkere glas in de deur. Veel programma mogelijkheden, ik weet niet wat me overkomt. De was wordt lekker schoon. De 1 ste keer wassen ben ik gaan controleren of hij wel aan het wassen was. Een mooie , stille en zuinige wasmachine met een grote inhoud een echte aanrader.