Siemens WT7U4600NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4600NL op Kieskeurig.be.

8,9

Robbie 08-03-2021

geweldige droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Mooie en fijne droger met prima programmakeuzes. Prijs kwaliteit van dit product is uitstekend. En handig dat water via afvoer gaat.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • bedieningsgemak
  • Programmakeuzes

Miranda 15-02-2021

Super fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

We moesten er eerst aanwennen. De was kwam er koud uit. Maar nadat we het goede programma hadden gevonden zijn we echt super tevreden. Ook de service van Coolblue was helemaal top!

Pluspunten

• Geluidsarm, je hoort hem bijna niet.
  • verlichting in de trommel
  • energie zuinig
  • Duurzaam

Minpunten

• duurt langer als een condensdroger
  • duurder in aanschaf

Hubert 30-01-2021

Zeer mooi product

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie warmtepomopdroger. Heb hem nu een paar weken in gebruik en ben echt heel tevreden ermee. Goede keuze uit programma's en goede resultaten. Het geluidsniveau is ook laag en stoort dus niet. Alleen jammer dat de pieptoon bij het klaar zijn van het programma heel zacht is, maar dit is een klein euvel ten opzichte van alle positieve kanten van de droger.

Wes 29-01-2021

Goede Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Wij hebben bewust voor een warmtepomp wasdroger gekozen voor het lage verbruik. Daarbij hebben wij geaccepteerd dat het wasdrogen langer zou duren. Dit is echter niet waar. Veelal droogt de wasdroger ruim binnen de aangegeven tijd. Soms tot wel een half uur sneller.
Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Pluspunten

• Sneller droog dan verwacht
  • Zuinig

Roald 23-01-2021

Prima aankoop!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ingang trommel is lekker ruim, heeft een duidelijke bedinenig en is stil! Heel tevreden mee.

Mennie 22-01-2021

Stil, zuinig & droge was!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We waren op zoek naar een energiezuinige, stille en gebruiksvriendelijke droger en dit apparaat maakt al onze verwachtingen waar! Energieverbruik kan ik checken op onze Toon-app en ten opzichte van onze vorige (condens)droger scheelt dit aanzienlijk, in positieve zin! :-) ! Bovendien: zelfde programma is ruim eerder klaar in vergelijking met onze vorige droger. Voor ons belangrijk: hij is stil! Dus dat maakt 't ook mogelijk om 'm 's nachts te draaien. De programma's zijn middels draaiknop en touchscreen eenvoudig in te stellen: veel mogelijkheden, maar overzichtelijk weergegeven. Vocht wordt, net als bij een condensdroger, opgevangen in een uitschuifbaar reservoir, die na paar droogbeurten eenvoudig geleegd kan worden. Afvoer via (bijgeleverde slang) zou kunnen, maar wij hebben geen afvoer in de buurt van de droger. En ten slotte: het droogresultaat is zoals je van een droger verwacht (en daar koop je 'm uiteindelijk voor).
Kortom: best een flinke investering, maar deze droger geeft op bovenbeschreven punten zo'n voldoening, dat wij 't het geld meer dan waard vinden!

Wilco 17-01-2021

SUPERDROGER

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Wat een verschil met onze oude droger!
Heerlijke grote trommel, weinig geluid en supersnel droog.
Voor ons een perfecte droger.

Pluspunten

• grote trommel met licht
  • Makkelijk filter reinigen

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten gevonden

Mennie 17-01-2021

Stil en energiezuinig!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

We waren op zoek naar een energiezuinige, stille en gebruiksvriendelijke droger en dit apparaat maakt al onze verwachtingen waar! Energieverbruik kan ik checken op onze Toon-app en ten opzichte van onze vorige (condens)droger scheelt dit aanzienlijk, in positieve zin! :-) ! Bovendien: zelfde programma is ruim eerder klaar in vergelijking met onze vorige droger. Voor ons belangrijk: hij is stil! Dus dat maakt 't ook mogelijk om 'm 's nachts te draaien. De programma's zijn middels draaiknop en touchscreen eenvoudig in te stellen: veel mogelijkheden, maar overzichtelijk weergegeven. Vocht wordt, net als bij een condensdroger, opgevangen in een uitschuifbare bak, die na paar droogbeurten eenvoudig geleegd kan worden. Afvoer via (bijgeleverde slang) zou kunnen, maar wij hebben geen plek voor afvoer in de buurt van de droger. En ten slotte: het droogresultaat is zoals je van een droger verwacht (en daar koop je 'm uiteindelijk voor).
Kortom: best een flinke investering, maar geeft op bovenbeschreven punten zo'n voldoening, dat wij 't het geld meer dan waard vinden!

Pluspunten

• Stil!
  • Energiezuinig
  • Prima droogresultaat
  • Eenvoudige bediening

Adriaan 14-01-2021

Alle noodzakelijke funkties, no nonsense

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Door de A+++ certificering kon ik 60 euro RRE subsidie voor de aanschaf aanvragen, sommige gemeenten bieden die mogelijkheid. De condensor is zelfreinigend, bij mijn vorige droger verzuimde ik wel eens die te reinigen, maar nu blijft de droger vanzelf optimaal zuinig werken. De automatische waterafvoer via een slang is ook erg handig omdat ik de droger bovenop de wasmaschine heb staan en het legen van de condenswaterlade bovenin de machine dan wat lastiger is (boven je hoofd). Je kunt eenvoudig zelf de condensbak of de condensslang aansluiting installeren.
Het lage geluidsnivo is ook zeer welkom want een warmtepompdroger is welliswaar zuiniger maar het duurt iets langer om te drogen, dus per saldo toch minder lawaai. Koolborstelvrije (onderhoudsvrije) motor was voor mij ook een must, dat verlengt de levensduur zonder de bekende "kleine" koolborstel reparaties. Dus alle noodzakelijke funkties en geen onnodige dingen waar de was toch echt niet droger van wordt. Ik heb geen verschillen met de Bosch variant van deze machine kunnen vinden dus gekozen voor de Siemens ivm een iets gunstigere tijdelijke cashback aktie.

Pluspunten

• zelfreinigende condensor voorkomt mindere werking
  • afvoerslang of condensbak installatie mogelijk
  • geen koolborstel vervanging nodig
  • laag geluidsnivo
  • A+++ subsidie soms mogelijk

Rob 14-01-2021

Doorontwikkeld

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Top product. Alvorens hadden we warmtepompdroger 1q700. Nu hebben we 1q500 aangeschaft. De knoppen zijn duidelijk verbeterd. Ook is alles beter benaderbaar en nog zuiniger. Maar goed, de basis is dat deze doet wat hij moet doen en dat is drogen met verschillende programma's . We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Simpel en overzichtelijk paneel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goed droogresultaat

Minpunten

• Deur uitsluitend rechtsdraaiend

Marcel van Stuivenberg 12-01-2021

Warmtedroger WT7U4600NL

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Mooi apparaat, droogt uitstekend en de verlichting in de trommel is erg handig. Een minpunt is het drogen van beddengoed, dit wordt in elkaar gedraaid en moet tijdens het drogen uit elkaar gehaald worden om goed te drogen.

Pluspunten

• Droogt uitstekend
  • Verlichting trommel

Minpunten

• Dekbedovertrek moet uit elkaar gehaald worden

Rosa 12-01-2021

Warmtedroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer tevreden met het droogresultaat en qua geluid .
E het heel blij mee

Geweldige machine! 12-01-2021

Super!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang eindelijk een droger aangeschaft, en jee wat ben ik blij zeg! Het bespaart me veel tijd en moeite: wassen, drogen en opbergen (heerlijke combinatie met thuiswerken). Al het was droogt super snel en bevat weinig tot geen kreukels. Gezien het mijn eerste ervaring is, is de machine tevens heel handig en eenvoudig te gebruiken. Zeker een aanrader!

Anoniem 12-01-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasdroog combinatie voldoet aan alle eisen.
Hij is mooi geruisloos en heeft veel mogelijkheden.

Hermans 11-01-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voordelen;
Zuinig, geluid arm, droogt goed, voldoende ruimte voor gezin met 4 personen,
Nadeel; geen WiFi
Prima apparaat waarbij aankoop bedrag in balans is met product

Cbek 10-01-2021

Mooie display

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Mooie droogtrommel, doet zijn werk prima, veel keuze programma's en best geruisloos! ik heb de droogtrommel pas een paar dagen in bezit, maar ik heb hoge verwachtingen.

Im 10-01-2021

Daarom heeft deze droger de naam iQ

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Deze Siemens iQ500 wasdroger kan veel meer dan alleen maar drogen. Het denkt smart mee met de gebruiker. Is gebruikersvriendelijk en het heeft zelfs verlichting in de trommel. Voor elk soort stof, van zijde tot katoen, heeft deze iQ500 een mogelijkheid om het wasgoed zo goed mogelijk te behandelen. En dan is deze wasdroger met zijn A+++ ook nog milieuvriendelijk.

Pluspunten

• stil
  • milieuvriendelijk

Minpunten

• prijs

Sander 10-01-2021

Keurig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Apparaat is vandaag geleverd en netjes aangesloten op de trekschakelaar. Zojuist de eerste droogbeurt afgerond. Apparaat is erg stil en super makkelijk in gebruik. Voor zover zeker een aanrader!

• Overzichtelijke programma's
  • Fijn bedieningsgemak

Minpunten

• Prijzig

Vampeta 09-01-2021

Perfecte combi

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Topapparaat die perfect past op en bij de wasmachine van Siemens. Ziet er mooi en strak uit, werking is stil en snel.

Jacqueline B. 08-01-2021

Waar voor zijn geld!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Na 16 jaar hield mijn oude wasdroger net voor het nieuwe jaar er mee op. Ga ik voor een condens- of warmtepompdroger?
Tevreden met mijn wasmachine ging ik weer voor een Siemens en heb gekozen voor een warmtepomp met energielabel A+++.
Genoeg keuzemogelijkheden, verlichting in ruime trommel en gebruiksvriendelijk display. En niet te vergeten, het staat mooi!