Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4600NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Eureka 29-05-2022

5 sterren ++

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een luxe om dit apparaat in bezit te hebben.

Dennis 21-07-2021

Redelijk geprijsde WT7U4600NL Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi gevormde wasdroger, installatie was eenvoudig en bediening werkt intuïtief. Wasdroger voelt robuust aan en na het drogen blijft geen condens hangen. Prima wasdroger die hopelijk een aantal jaar mee kan.

Plus punten;
• Stille wasdroger
• Lampje aanwezig in droger zelf
• Kleding komt droog uit de droger
• Grote trommel
• Makkelijke bediening
• Makkelijke installatie
• Afvoer slang is lang genoeg ( 1,5m )
• Soepele deur sluiting
Nadelen
• Erg korte stroom snoer aan de wasdroger ( moet dicht bij een stopcontact >80 cm )
• Touchscreen reageert alleen bij hard indrukken
• Geen staan rubbers meegeleverd
• Afmetingen van de droger zelf kan compacter, nagenoeg zelfde formaat wasmachine.

Sylvie 12-07-2021

Een genot

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fluisterstil in gebruik met een goed resultaat.
Makkelijke bediening.
Echt een aanrader!!!

Aboutie 12-06-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat en hee stil! Zeer blij mee!

Im 30-04-2021

Niet voor niets draagt deze wasdroger de naam iQ

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Deze Siemens iQ500 wasdroger kan veel meer dan alleen maar drogen. Het denkt smart mee met de gebruiker. Is gebruikersvriendelijk en het heeft zelfs verlichting in de trommel. Voor elk soort stof, van zijde tot katoen, heeft deze iQ500 een mogelijkheid om het wasgoed zo goed mogelijk, volgens de wens van gebruiker, te drogen. En dan is deze wasdroger met zijn A+++ ook nog eens milieuvriendelijk.

Rob1107 18-04-2021

Perfect stil apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eeen perfect apparaat, de was komt er lekker droog uit, in een relatief korte tijd vergeleken met mijn oude wasdroger.
De warmtepompdroger is zuinig in gebruik en bijna geruisloos.
Heb lang getwijfeld of ik wel een warmtepompdroger wilde aanschaffen maar heb er absoluut geen spijt van. De deuropening is lekker groot, en het si gewoon een mooi apparaat.

Robbie 08-03-2021

geweldige droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Mooie en fijne droger met prima programmakeuzes. Prijs kwaliteit van dit product is uitstekend. En handig dat water via afvoer gaat.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • bedieningsgemak
  • Programmakeuzes

Miranda 15-02-2021

Super fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

We moesten er eerst aanwennen. De was kwam er koud uit. Maar nadat we het goede programma hadden gevonden zijn we echt super tevreden. Ook de service van Coolblue was helemaal top!

Pluspunten

• Geluidsarm, je hoort hem bijna niet.
  • verlichting in de trommel
  • energie zuinig
  • Duurzaam

Minpunten

• duurt langer als een condensdroger
  • duurder in aanschaf

Hubert 30-01-2021

Zeer mooi product

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie warmtepomopdroger. Heb hem nu een paar weken in gebruik en ben echt heel tevreden ermee. Goede keuze uit programma's en goede resultaten. Het geluidsniveau is ook laag en stoort dus niet. Alleen jammer dat de pieptoon bij het klaar zijn van het programma heel zacht is, maar dit is een klein euvel ten opzichte van alle positieve kanten van de droger.

Wes 29-01-2021

Goede Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Wij hebben bewust voor een warmtepomp wasdroger gekozen voor het lage verbruik. Daarbij hebben wij geaccepteerd dat het wasdrogen langer zou duren. Dit is echter niet waar. Veelal droogt de wasdroger ruim binnen de aangegeven tijd. Soms tot wel een half uur sneller.
Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Pluspunten

• Sneller droog dan verwacht
  • Zuinig

Roald 23-01-2021

Prima aankoop!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ingang trommel is lekker ruim, heeft een duidelijke bedinenig en is stil! Heel tevreden mee.

Mennie 22-01-2021

Stil, zuinig & droge was!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We waren op zoek naar een energiezuinige, stille en gebruiksvriendelijke droger en dit apparaat maakt al onze verwachtingen waar! Energieverbruik kan ik checken op onze Toon-app en ten opzichte van onze vorige (condens)droger scheelt dit aanzienlijk, in positieve zin! :-) ! Bovendien: zelfde programma is ruim eerder klaar in vergelijking met onze vorige droger. Voor ons belangrijk: hij is stil! Dus dat maakt 't ook mogelijk om 'm 's nachts te draaien. De programma's zijn middels draaiknop en touchscreen eenvoudig in te stellen: veel mogelijkheden, maar overzichtelijk weergegeven. Vocht wordt, net als bij een condensdroger, opgevangen in een uitschuifbaar reservoir, die na paar droogbeurten eenvoudig geleegd kan worden. Afvoer via (bijgeleverde slang) zou kunnen, maar wij hebben geen afvoer in de buurt van de droger. En ten slotte: het droogresultaat is zoals je van een droger verwacht (en daar koop je 'm uiteindelijk voor).
Kortom: best een flinke investering, maar deze droger geeft op bovenbeschreven punten zo'n voldoening, dat wij 't het geld meer dan waard vinden!

Wilco 17-01-2021

SUPERDROGER

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Wat een verschil met onze oude droger!
Heerlijke grote trommel, weinig geluid en supersnel droog.
Voor ons een perfecte droger.

Pluspunten

• grote trommel met licht
  • Makkelijk filter reinigen

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten gevonden

Mennie 17-01-2021

Stil en energiezuinig!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

We waren op zoek naar een energiezuinige, stille en gebruiksvriendelijke droger en dit apparaat maakt al onze verwachtingen waar! Energieverbruik kan ik checken op onze Toon-app en ten opzichte van onze vorige (condens)droger scheelt dit aanzienlijk, in positieve zin! :-) ! Bovendien: zelfde programma is ruim eerder klaar in vergelijking met onze vorige droger. Voor ons belangrijk: hij is stil! Dus dat maakt 't ook mogelijk om 'm 's nachts te draaien. De programma's zijn middels draaiknop en touchscreen eenvoudig in te stellen: veel mogelijkheden, maar overzichtelijk weergegeven. Vocht wordt, net als bij een condensdroger, opgevangen in een uitschuifbare bak, die na paar droogbeurten eenvoudig geleegd kan worden. Afvoer via (bijgeleverde slang) zou kunnen, maar wij hebben geen plek voor afvoer in de buurt van de droger. En ten slotte: het droogresultaat is zoals je van een droger verwacht (en daar koop je 'm uiteindelijk voor).
Kortom: best een flinke investering, maar geeft op bovenbeschreven punten zo'n voldoening, dat wij 't het geld meer dan waard vinden!

Pluspunten

• Stil!
  • Energiezuinig
  • Prima droogresultaat
  • Eenvoudige bediening

Adriaan 14-01-2021

Alle noodzakelijke funkties, no nonsense

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Door de A+++ certificering kon ik 60 euro RRE subsidie voor de aanschaf aanvragen, sommige gemeenten bieden die mogelijkheid. De condensor is zelfreinigend, bij mijn vorige droger verzuimde ik wel eens die te reinigen, maar nu blijft de droger vanzelf optimaal zuinig werken. De automatische waterafvoer via een slang is ook erg handig omdat ik de droger bovenop de wasmaschine heb staan en het legen van de condenswaterlade bovenin de machine dan wat lastiger is (boven je hoofd). Je kunt eenvoudig zelf de condensbak of de condensslang aansluiting installeren.
Het lage geluidsnivo is ook zeer welkom want een warmtepompdroger is welliswaar zuiniger maar het duurt iets langer om te drogen, dus per saldo toch minder lawaai. Koolborstelvrije (onderhoudsvrije) motor was voor mij ook een must, dat verlengt de levensduur zonder de bekende "kleine" koolborstel reparaties. Dus alle noodzakelijke funkties en geen onnodige dingen waar de was toch echt niet droger van wordt. Ik heb geen verschillen met de Bosch variant van deze machine kunnen vinden dus gekozen voor de Siemens ivm een iets gunstigere tijdelijke cashback aktie.

Pluspunten

• zelfreinigende condensor voorkomt mindere werking
  • afvoerslang of condensbak installatie mogelijk
  • geen koolborstel vervanging nodig
  • laag geluidsnivo
  • A+++ subsidie soms mogelijk

Rob 14-01-2021

Doorontwikkeld

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Top product. Alvorens hadden we warmtepompdroger 1q700. Nu hebben we 1q500 aangeschaft. De knoppen zijn duidelijk verbeterd. Ook is alles beter benaderbaar en nog zuiniger. Maar goed, de basis is dat deze doet wat hij moet doen en dat is drogen met verschillende programma's . We zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Simpel en overzichtelijk paneel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goed droogresultaat

Minpunten

• Deur uitsluitend rechtsdraaiend

Marcel van Stuivenberg 12-01-2021

Warmtedroger WT7U4600NL

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

Mooi apparaat, droogt uitstekend en de verlichting in de trommel is erg handig. Een minpunt is het drogen van beddengoed, dit wordt in elkaar gedraaid en moet tijdens het drogen uit elkaar gehaald worden om goed te drogen.

Pluspunten

• Droogt uitstekend
  • Verlichting trommel

Minpunten

• Dekbedovertrek moet uit elkaar gehaald worden

Rosa 12-01-2021

Warmtedroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zijn zeer tevreden met het droogresultaat en qua geluid .
E het heel blij mee

Geweldige machine! 12-01-2021

Super!

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang eindelijk een droger aangeschaft, en jee wat ben ik blij zeg! Het bespaart me veel tijd en moeite: wassen, drogen en opbergen (heerlijke combinatie met thuiswerken). Al het was droogt super snel en bevat weinig tot geen kreukels. Gezien het mijn eerste ervaring is, is de machine tevens heel handig en eenvoudig te gebruiken. Zeker een aanrader!

Anoniem 12-01-2021

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4600NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasdroog combinatie voldoet aan alle eisen.
Hij is mooi geruisloos en heeft veel mogelijkheden.