Siemens BI 630 CNS 1 - Reviews

H. Krabshuis 23-02-2017 Product paar weken in bezit

warm bord

Mooie aanvulling in de keuken om de magnetron en oven in één geheel door te laten lopen. Je maaltijd op een warm bord blijft langer warm en dat merk je.

Pluspunten

• design
  • bediening

Jeroen 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Slow Cooking in de warmhoudlade!

We dachten dat dit een echt luxe product was eigenlijk, maar het is net een kokendwaterkraan, als je die eenmaal hebt, kan je niet zonder. Ook dit product al onmisbaar. Kopjes, borden, warm houden van gerechten, maar ook dus bereiden van gerechten. Ik was aangenaam verrast.

Pluspunten

• schalen en borden heerlijk warm
  • ook gerechten klaarmaken
  • kopjes kunnen er altijd in staan

Minpunten

• opwarmen duurt even
  • altijd aan is handig, maar kost iets

Ramses 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Nu nóg fijner tafelen!

In het begin vond ik het een nogal decadent idee om zelfs je borden voor te verwarmen. Maar al snel ontdekten we dat daarop ook al eten kan liggen als ineens de telefoon of de deurbel gaat, terwijl je nét het eten had opgediend.
Onze warmhoudlade bevalt echt steeds beter, en het is al snel routine geworden om het dagelijkse kookfeest in onze nieuwe keuken te beginnen met de borden in de lade te zetten.
Ik wil niet meer zonder! :)

Pluspunten

• makkelijk
  • schone uitstraling

Vince 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Warmte borden of koffiekopjes

De Siemens Warmhoudlade doet wat hij moet doen en ziet er in combinatie met de overige studioline apparaten strak uit.