Siemens BI 630 CNS 1 - Reviews

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

philipvm 12-05-2017

Zeer prettig eenvoudig

Bediening is zeer eenvoudig ; gewoon 4 standen: klip en klaar.
Het is ook een ruime machine voor veel borden of schalen

DorisDay 08-05-2017

Warmhoudlade

Warmhoudlade die de kopjes/bekers heerlijk opwarmt. Ook de borden kunnen hier perfect in opgewarmd worden. Kortom een aanrader!

H. Krabshuis 23-02-2017 Product paar weken in bezit

warm bord

Mooie aanvulling in de keuken om de magnetron en oven in één geheel door te laten lopen. Je maaltijd op een warm bord blijft langer warm en dat merk je.

Pluspunten

• design
  • bediening

Jeroen 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Slow Cooking in de warmhoudlade!

We dachten dat dit een echt luxe product was eigenlijk, maar het is net een kokendwaterkraan, als je die eenmaal hebt, kan je niet zonder. Ook dit product al onmisbaar. Kopjes, borden, warm houden van gerechten, maar ook dus bereiden van gerechten. Ik was aangenaam verrast.

Pluspunten

• schalen en borden heerlijk warm
  • ook gerechten klaarmaken
  • kopjes kunnen er altijd in staan

Minpunten

• opwarmen duurt even
  • altijd aan is handig, maar kost iets

Ramses 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Nu nóg fijner tafelen!

In het begin vond ik het een nogal decadent idee om zelfs je borden voor te verwarmen. Maar al snel ontdekten we dat daarop ook al eten kan liggen als ineens de telefoon of de deurbel gaat, terwijl je nét het eten had opgediend.
Onze warmhoudlade bevalt echt steeds beter, en het is al snel routine geworden om het dagelijkse kookfeest in onze nieuwe keuken te beginnen met de borden in de lade te zetten.
Ik wil niet meer zonder! :)

Pluspunten

• makkelijk
  • schone uitstraling

Hysteria0031 21-11-2016

Handig apparaat

Design is schitterend in combinatie met een kleine oven. Apparaat werkt naar behoren. Borden worden goed warm echter moet je hier wel de tijd voor nemen. Ik gebruik dit apparaat ook om bijvoorbeeld gebakken vlees te laten rusten, deze blijft dan mooi op temperatuur en gaarheid. Je kan er ook mee bakken, zoals rosbief, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. Schoonmaken gaat in een hand omdraai.

Vince 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Warmte borden of koffiekopjes

De Siemens Warmhoudlade doet wat hij moet doen en ziet er in combinatie met de overige studioline apparaten strak uit.

Jack65 12-07-2016

lade past als een geheel bij de oven

In combinatie met de oven en als losse verwarmer een echte aanwinst. Ook voor garen van vis of andere producten op lage temperatuur.

Nicoline 21-06-2016

Leuk extra gemak bij nieuwe keuken

Fijn om klaargemaakte maaltijden warm te houden zonder uitdrogen en zonder verder te garen. meerdere tosti's kun je klaarmaken en dan een grote groep tegelijk de tosti's geven bijvoorbeeld. Borden en schalen warmen. Echt super fijn om bij onze nieuwe keuken erbij te hebben.

bert bovens 08-06-2016

Koele warmhoudlade

Heel mooi, heel functioneel apparaat. Doet wat de brochure vertelt. Zeer zeker de moeite waarde om in overweging te nemen als je een warmhoudlade wilt aanschaffen
Koel = Cool

RDEB 08-05-2016

Goed en degelijk toestel

Vanaf de eerste dag na aanschaf gebruikt. De borden zijn goed voorverwarmd. Voortaan geen koud eten meer voor ons

edwardkok 17-04-2016

Warmhoudlade

Deze lade hebben wij alleen nodig i.c.m. combi magnetron om dezelfde inbouwhoogte aan te houden met stoomoven. Aangezien geen los frontje voor inbouwkeuken los verkrijgbaar is. Wel handig natuurlijk om borden op te kunnen warmen bij maaltijden waar je veel aandacht hebt besteed. Wij gebruiken hem soms ook voor verwarmen espressokopjes,