Miele F 12020 S-2 - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
104 liter

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,7

IRD 30-08-2014 Product half jaar in bezit

Een Miele gekocht vanwege de goede reputatie van het merk. Nu een half jaar in gebruik. Pluspunten: redelijk stil, vriest goed in, efficiënt ruimtegebruik (vierkante laden), makkelijk schoon te maken van binnen.

Toch een paar punten van kritiek: de laden zijn van dun plastic en niet uit een geheel. Het doorzichtige frontje voelt fragiel. Ik verwachtte wel meer kwaliteit van Miele. Viezigheid tussen frontje en lade is lastig te verwijderen.
Het grootste nadeel is echter de ijsvorming. Na een aantal maanden moest de hele vriezer alweer ijsvrij gemaakt worden. De wanden, bovenkant, glasplaten en laden. Overal was ijs aangekoekt. Alleen de achterkant was ijsvrij.

Richard 23-05-2017 Product paar maanden in bezit

geluid wordt steeds irritanter

mooie strakke stevige handzame vriezer.
echter.... inmiddels 4 maanden in bezit en geluid is van 42 naar nu 49Db opgelopen.. ook de frequentie van aanslaan is onverminderd hoog..
prima vriezer voor aparte kamer

Pluspunten

• makkelijk instelbaar op gewenste temperatuur
  • vriest echt super in

Minpunten

• lawaai
  • slaat heel vaak aan 6a7 x uur

Officiele reactie van Miele 24-05-2017

Hallo Richard, bedankt voor je review. wij vinden het vervelend te vernemen dat jij niet tevreden bent over je vriezer. wil jij zo vriendelijk zijn om je adresgegevens en telefoonnummer te mailen aan webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met je op.
Alvast bedankt.

Richard 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

solide kwaliteit helaas wel aanwezig

je hebt echt iets in handen, mooi afgewerkt, solide gebouwd maar!
ik heb de vriezer gekocht om er geen last van te hebben (geluid) en dat valt echt tegen.
De motor welke veel aanslaat is echt hoorbaar van 8 meter afstand.. voor miji echt een zwaar minpunt. voor de rest, machine was binnen 2 uur al op de -18 das wel heel mooi!

Pluspunten

• degelijkheid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• motor hoorbaar
  • motor slaat wel vaak aan

Officiele reactie van Miele 06-02-2017

Vervelend dat u niet tevreden over bent over het geluidsniveau. Uiteraard speelt de akoestiek van de ruimte waarin hij geplaatst is een belangrijke rol. Wij willen graag met u in contact komen. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw adresgegevens te mailen aan webcare@miele.