Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

tile-gebruikstijd
80 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, wenkbrauw, hoofd
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720 op Kieskeurig.be.

Reflow 22-10-2017

Geweldig alles bij elkaar groom!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Erg fijn apparaat! Heel erg mooi ook. Is te gebruiken onder de douch (handig bij het schoonmaken ervan!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Snel, krachtig apparaat
  • Veel opzet stukken, dus veelzijdig

Minpunten

• Punten opzetstukken erg scherp

jurre 28-09-2017

mooi en duurzaam apparaat.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Mooi en degelijk apparaat met een groot aantal mogelijkheden.
Alleen grotere lengtes is even oefenen maar de rest gaat erg soepel.
werkt ook fijn onder de douch.

Pluspunten

• veel opzetstukken
  • duurzaam
  • goede accuduur

Minpunten

• grotere lengtes hebben geen kammetje

StijnDB 22-10-2017

Topper voor zijn prijs

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

De trimmer is zeker niet te zwaar waardoor deze zeer goed in de hand licht en je zonder vermoeide handen perfect je baard kan trimmen. Tevens zeer stil toestel. Heb deze ook getest als tondeuse, zelf heb ik zeer veel en dik haar waardoor je met de meeste tondeuses 5 maal over hetzelfde stuk moet gaan. Met deze Philips geen enkel probleem, hij gleed vlotjes door mijn haar en met de extra kopstukjes kan je het perfect op je gewenste lengte instellen. Groot voordeel is ook de accuduur, met deze val je zeker niet halverwege stil. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Pluspunten

• Verschillende opzet stukjes
  • Lange batterijduur
  • Lichtgewicht
  • Vlot hanteerbaar
  • Zeer stil

Minpunten

• Toestel volledig uit plastiek
  • Geen batterij indicatie

jimbolino 18-10-2017

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

De trimmer voelt erg robuust aan. De motor is krachtig en geeft het gevoel dat hij ook voor tondeuse werk geschikt is. De trimmer komt compleet met veel verschillende opzetstukjes en kammetjes. Ook een handig opbergzakje zijn ze niet vergeten.
Omdat het apparaat waterdicht is, is schoonmaken ook geen probleem.
Een nadeel vind ik het ontbreken van een oplaad/batterij indicator. Ook is het onhandig dat er een niet standaard stekker gebruikt wordt. Dit maakt het apparaat minder geschikt voor op reis..

Pluspunten

• krachtig
  • waterdicht

Minpunten

• proprietaire stekker

RvanderH 16-10-2017

Lichtgewicht tondeuse

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Goede snelle levering van het product. Multigroom ligt fijn in de hand door de "rubbergrip" ( mijn huidige van Philips is een glad apparaat ) Veel losse opzetstukken bij dit model, wat voor sommige handig is. Wel 1 opzet stuk die van 3 tot 7mm gaat wat denk ik de meest voorkomende lengtes zijn. Apparaat alleen nog gebruikt voor mijn ''baard'' en daar werkt deze multigroom perfect voor. Mijn vriendin is kapster en heeft dit weekend de multigroom gebruikt om mij op te kunnen scheren, ze is enorm enthousiast over het apparaat. We hebben gebruik gemaakt van het opzetstuk met verschillende lengtes. De multigroom is gebruiksvriendelijk, ligt fijn in de hand en is een lichtgewicht tondeuse.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Rubbergrip

Minpunten

• Opzetstukjes zitten snel "verstopt"

Shippy 16-10-2017

veelzijdige trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Leuk apparaat door de veschillende opzetstukken, scheerkwaliteit van de mesjes is uitstekend. Het enige nadeel vind ik dat het wisselen van de opzetstukken nogal omslachtig is. De plastieken body voelt iet wat goedkoop aan dat doet een beetje afbreuk aan de kwaliteit van het apparaat

Pluspunten

• mesjes
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• plastieken body
  • wisselen opzetstukken
  • geen oplaad indicatie

TIMCDI 05-10-2017

TOP toestel

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Ik heb het geluk om de Multigroom Series 5000 te mogen testen.
Bij het openen van de doos valt het grote aantal accesoires op.
Het toestel is zeer licht en ligt perfect in de hand.
De eerste keer was het wel een beetje zoeken welk hulpstuk ik moest gebruiken en hoe het er op te zetten maar eens je het door had is het heel simpel.
Het toestel werkt zeer goed, je moet geen 3 x over dezelfde plek gaan om een goed resultaat te bekomen.
Het opzetstuk voor neus en oor is ook zeer handig. Probeer dat maar eens te doen met een normaal opzetstuk.
Het enige dat voor mij ontbreekt is een led indicatie om te melden dat de batterij bijna plat is.
Voor de rest een supertoestel dat ik zeker zou aanraden

Pluspunten

• licht gewicht
  • trimt perfect

Minpunten

• geen led indicatie voor de batterij

Matrakos 21-08-2020

après 3-4 utilisations, ne fonctionne plus.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

J'ai utilisé cette tondeuse 3-4 fois depuis que je l'ai achetée, je l'ai recharger une seule fois, donc après 4 utilisations la batterie avait besoin d'être recharger. La tondeuse ne veut pas se recharger, elle ne fonctionne donc plus.

JanJon 13-07-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Ik gebruik het zowel voor mijn baard als voor mijn lichaam. Met de diverse hulpstukken werkt dit perfect. Accu hoeft ook niet vaak opgeladen te worden.

GilbertUtrecht 10-07-2020

Ging gelijk stuk en kabel is te kort

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Koop dit niet. Heb deze 2 dagen in gebruik en is nu al stuk..

Daarnaast scheer ik altijd op stroom omdat de accus's al snel lui zijn en de blades minder hard gaan op accu vermogen. Wat doet Philips? Ze leveren voor dit geld een adapter kabel van nog geen halve meter om te besparen op verpakking / product kosten. Ongelofelijk, een body shaver die je niet eens om je eigen lichaam kan krijgen als je aan het scheren ben. Hoe ongelofelijk en totaal NIET meedenkend kan je zijn. Dit heb ik werkgelijkwaar nog nooit gezien bij andere merken. Hoe kan je zo'n niet praktijk gericht apparaat verkopen. Voor mij nooit geen Philips meer. Helaas zal ik dit apparaat wel weer gedwongen moeten ruilen daar ik uit goed vertrouwen de doos al heb weggegooid.

Pino71 06-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Ligt lekker in de hand, is fijn om mee te scheren.
Erg fijn met de hulp stukken die er bij zitten.
Je kunt nu er alles mee doen wat de kapper ook kan.

IvesL 22-05-2020

vele mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

robuust toestel dat goed in de hand ligt en een mooi trimresultaat geeft. Een aanrader in deze tijden van Corona.

Anoniem 21-05-2020

Top multigroom.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Super goed product. Mijn man is er erg blij mee. Werkt goed, makkelijk in gebruik. Later ook een voor mijn zoon gekocht. Ook hij is er erg blij mee.

Greet2 16-05-2020

Hele uitgebreide set

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Een hele uitgebreide set die prima volstaat om het haar in de gewenste lengte te krijgen
Eenvoudig op te laden voor gebruik

Aldert 18-03-2020

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Product viel direct bij aankoop al erg tegen. De mesjes snijden enorm. Zeker geen aanrader voor de schaamstreek en na een aantal maanden in bezit is het apparaat nu kracht kwijt. Kan zo de prullenbak in.

Pluspunten

Minpunten

• Messen snijden
  • Levensduur zeer kort

Asena 10-03-2020

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Apparaat scheert goed en snel zonder de haren te trekken. De kracht van de motor is ruim voldoende. Apparaat ligt goed in de hand en is volledig afspoelbaar onder de kraan.
De neustrimmer is wel een beetje teleurstellend soms trekt het aan de haren en de bouwkwaliteit valt een beetje tegen.

Kuilert 22-02-2020

Een handig apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Het product ligt fijn in de hand en de kwaliteit is erg goed. Tevens zitten er veel hulpstukken bij, waardoor je perfect kan trimmen. Zeker een aanrader!

Smiley77 26-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Fijn product. Van Braun naar philips gegaan en geen enkel moment spijt. Werkt snel en geen enkele stugge haar is te moeilijk voor dit apparaat.
Tot nu toe erg tevreden. Bij de Braun moest je steeds over de plek heen. Bij dit apparaat zie je snel resultaat. Kammen en opzetstukjes zijn ook goed. Enige minpunt is het normale scheer opzetstukje. Hier zie ik geen resultaat. Wellicht dat dit niet bedoeld is om heel gezichtshaar na te bewerken.

E.P.Huigens 31-10-2019

Scheercomfort

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Had een goede trimmer nodig, de laatste die ik gebruikte had snel brekende kammen.
Deze trimmer bevalt voorlopig uitstekend, krachtige motor en veel mogelijkheden.

Anoniem 20-08-2019

zeer goed kenmerk

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

hierbij bent ik met aankoop gegaan zeer goed produckt zoals voor neusharen en oorharen.omdat hij elechtriche is en niet op aa batterijen