Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720 op Kieskeurig.be.

Reflow 22-10-2017

Geweldig alles bij elkaar groom!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Erg fijn apparaat! Heel erg mooi ook. Is te gebruiken onder de douch (handig bij het schoonmaken ervan!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Snel, krachtig apparaat
  • Veel opzet stukken, dus veelzijdig

Minpunten

• Punten opzetstukken erg scherp

jurre 28-09-2017

mooi en duurzaam apparaat.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Mooi en degelijk apparaat met een groot aantal mogelijkheden.
Alleen grotere lengtes is even oefenen maar de rest gaat erg soepel.
werkt ook fijn onder de douch.

Pluspunten

• veel opzetstukken
  • duurzaam
  • goede accuduur

Minpunten

• grotere lengtes hebben geen kammetje

StijnDB 22-10-2017

Topper voor zijn prijs

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

De trimmer is zeker niet te zwaar waardoor deze zeer goed in de hand licht en je zonder vermoeide handen perfect je baard kan trimmen. Tevens zeer stil toestel. Heb deze ook getest als tondeuse, zelf heb ik zeer veel en dik haar waardoor je met de meeste tondeuses 5 maal over hetzelfde stuk moet gaan. Met deze Philips geen enkel probleem, hij gleed vlotjes door mijn haar en met de extra kopstukjes kan je het perfect op je gewenste lengte instellen. Groot voordeel is ook de accuduur, met deze val je zeker niet halverwege stil. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Pluspunten

• Verschillende opzet stukjes
  • Lange batterijduur
  • Lichtgewicht
  • Vlot hanteerbaar
  • Zeer stil

Minpunten

• Toestel volledig uit plastiek
  • Geen batterij indicatie

jimbolino 18-10-2017

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

De trimmer voelt erg robuust aan. De motor is krachtig en geeft het gevoel dat hij ook voor tondeuse werk geschikt is. De trimmer komt compleet met veel verschillende opzetstukjes en kammetjes. Ook een handig opbergzakje zijn ze niet vergeten.
Omdat het apparaat waterdicht is, is schoonmaken ook geen probleem.
Een nadeel vind ik het ontbreken van een oplaad/batterij indicator. Ook is het onhandig dat er een niet standaard stekker gebruikt wordt. Dit maakt het apparaat minder geschikt voor op reis..

Pluspunten

• krachtig
  • waterdicht

Minpunten

• proprietaire stekker

RvanderH 16-10-2017

Lichtgewicht tondeuse

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Goede snelle levering van het product. Multigroom ligt fijn in de hand door de "rubbergrip" ( mijn huidige van Philips is een glad apparaat ) Veel losse opzetstukken bij dit model, wat voor sommige handig is. Wel 1 opzet stuk die van 3 tot 7mm gaat wat denk ik de meest voorkomende lengtes zijn. Apparaat alleen nog gebruikt voor mijn ''baard'' en daar werkt deze multigroom perfect voor. Mijn vriendin is kapster en heeft dit weekend de multigroom gebruikt om mij op te kunnen scheren, ze is enorm enthousiast over het apparaat. We hebben gebruik gemaakt van het opzetstuk met verschillende lengtes. De multigroom is gebruiksvriendelijk, ligt fijn in de hand en is een lichtgewicht tondeuse.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Rubbergrip

Minpunten

• Opzetstukjes zitten snel "verstopt"

Shippy 16-10-2017

veelzijdige trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Leuk apparaat door de veschillende opzetstukken, scheerkwaliteit van de mesjes is uitstekend. Het enige nadeel vind ik dat het wisselen van de opzetstukken nogal omslachtig is. De plastieken body voelt iet wat goedkoop aan dat doet een beetje afbreuk aan de kwaliteit van het apparaat

Pluspunten

• mesjes
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• plastieken body
  • wisselen opzetstukken
  • geen oplaad indicatie

TIMCDI 05-10-2017

TOP toestel

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Ik heb het geluk om de Multigroom Series 5000 te mogen testen.
Bij het openen van de doos valt het grote aantal accesoires op.
Het toestel is zeer licht en ligt perfect in de hand.
De eerste keer was het wel een beetje zoeken welk hulpstuk ik moest gebruiken en hoe het er op te zetten maar eens je het door had is het heel simpel.
Het toestel werkt zeer goed, je moet geen 3 x over dezelfde plek gaan om een goed resultaat te bekomen.
Het opzetstuk voor neus en oor is ook zeer handig. Probeer dat maar eens te doen met een normaal opzetstuk.
Het enige dat voor mij ontbreekt is een led indicatie om te melden dat de batterij bijna plat is.
Voor de rest een supertoestel dat ik zeker zou aanraden

Pluspunten

• licht gewicht
  • trimt perfect

Minpunten

• geen led indicatie voor de batterij

Schutte_J 12-09-2021

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een degelijk apparaat dat ik nu een paar maanden gebruik, met name als tondeuse. Door de verschillende opzetstukken is het makkelijk om een goed resultaat te krijgen. Het heeft een lange accuduur en ligt stevig in de hand. Opladen vind ik wat lang duren maar is het waard. Veel goede en diverse kammen, enkel de verstelbare kam is een beetje wankel. De set is goed verpakt en heeft zelfs een opberg etui.

Niko321 06-09-2021

Veel verschillende opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het scheerapparaat werkt goed en kent veel verschillende opzetstukken, zodat je voldoende keus hebt in welke lengte je wil scheren. Het meeste gebruik ik de 4mm voor mijn baard, waarmee ik snel en goed kan scheren.

EJAC 05-09-2021

Geweldige precisie en accuduur

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Multigroom is een veelzijdig apparaat met een super precisie voor het scheren/trimmen en heeft een goede accu. De batterij gaat eenvoudig enkele weken mee voordat je hem weer moet opladen. De meegeleverde accessoires zorgen ervoor dat je alle delen van het lichaam kunt scheren/stylen/trimmen zoals je wilt. Ook de neushaartrimmer is prettig in gebruik, wat bij andere scheerapparaten nog wel eens tegenvalt. Al met al een super apparaat en geschikt voor alle doeleinden.

Christina01 04-09-2021

All in one multigroomer.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips multigroom 5000 serie is licht van gewicht en ligt lekker in de hand. Door het rubberen handvat is de multigroomer goed onder de douche te gebruiken. De multigroomer heeft 11 opzetbare hulpstukken die je makkelijk kunt verwisselen tijdens het stylen van uw lichaam, hoofd of gezichtshaar. Het mechaniek maakt veel bewegingen en de trimmer heeft scherpe meisjes. Dit zorgt voor een mooi egaal effect en een perfecte haarlijn. De accu is snel opgeladen en gaat maximaal 1,5 uur mee.

Huubbbb 01-09-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De groomer van Philips heeft een strak design met ergonomische handgreep en wordt daarnaast meegeleverd met meerdere opzetstukken, ideaal dus voor elk moment! Opladen heb ik in de afgelopen 2 weken maar 1x hoeven doen en hij is nog steeds niet leeg. De groomer is vrij stil en makkelijk in gebruik, perfect voor als je 's ochtends vroeg vergeten bent om je baard te trimmen!
De verpakking is mooi, maar simpel, meer vraag ik ook niet van een groomer. Ook heeft het een compact formaat, wat het makkelijk maakt om hem mee te nemen in de tas of koffer. Al met al beveel ik dit product zeker aan!

Opzetstuk 31-08-2021

Super

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect, fijne dat er verschillende opzetstukken zijn, kan mijn baard in perfecte vorm trimmen

Ater72 30-08-2021

Hele handige prettige trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk bedienbaar met goede trim/scheerkwaliteiten, ligt fijn in de hand. Verwisselen hulpstukken gaat gemakkelijk
Voelt prettig

Tester29 30-08-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. De losse onderdelen zijn makkelijk te plaatsen. Het resultaat is zoals verwacht.

Jansen234 30-08-2021

Het product is handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gelijk de 1e keer merkte ik al dat hij veel sneller is dan mijn vorige daar moest ik de handeling 3 a 4 maal herhalen dus deze Philips is veel sneller. Dank je wel voor het uit proberen ik weet nu wat ik ga kopen.

m.martens 12-05-2021

Philips Multigroom serier 5000 11-in-1

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

heb er div. gehad die niet aan mijn wensen was ,, maar deze doet aan alles wat ik wil en doe met deze Philips Multigroom 5000-11-1 gezicht ,haar, lichaam en baard super mooi ben er erg tevreden er mee

Chickengeorge 08-05-2021

Wat een uitgebreide keuze bij deze multigroom!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Wat je ook wilt schuren of kortwieken: je hoeft maar een ander hulpstuk op te zetten en kunt aan de slag-geweldig!

hermanneke 21-04-2021

apparaat geeft voldoening in gebruik.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

fijn product en handig in gebruik zowel thuis als op reis.
gebruik het voor baard en hoofdhaar, ook alle hulpstukken werken naar wens.

Pirke 26-02-2021

Mooi design. licht en compact

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720

Handige opzetstukken. Gekocht om mijn haar te knippen/scheren, maar ook het neus/oor opzetstuk en het body opzetstuk zijn super handig.