• Best Reviewed jun 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP6530 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kolk2 17-01-2022

scheert gladjes

Geschreven voor: Philips QP6530

handzaam in gebruik, niet alleen voor het trimmen van je baard, maar ook voor de overige lichaamsdelen, borst, buik en oksels. Kammetje makkelijk verwisselbaar.

Westwal 14-11-2021

Waar is het reistasje?

Geschreven voor: Philips QP6530

Het scheerapparaat is een fantastisch product en de nieuwe uitbreiding, de verstelbare trimmer erg handig. Ik mis echter de reistas, deze stond bij de afbeelding van de bestelling maar is niet meegeleverd? Heel jammer.

CMNS 24-06-2021

Harstikke handig

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat ligt heel fijn in de hand en scheert heel soepel. Ook het kanmetje voor de trimmer klikt er heel makkelijk op en is simpel in te stellen op de gewenste lengte

Rothengatter 17-06-2021

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb van Philips de OneBlade Pro QP6530/31 mogen testen. Ik was benieuwd of dit apparaat daadwerkelijk een glad scheerresultaat kon bewerkstelligen zonder irritatie na het scheren. Ik kan zeggen dat ik positief verrast ben en het apparaat inderdaad mooi glad scheert zonder irritatie.

Ik ben ook tevreden over de batterijduur en hoef daar eigenlijk niet over na te denken. Ik zou alleen nog graag een mesje zien welke voor het hoofdhaar gebruikt zou kunnen worden. Ik scheer mijn hoofdhaar ook graag af en ik merk dat de OneBlade hier wat moeite mee heeft (ook niet voor bedoeld). Ik moet nu voor mijn hoofdhaar terugvallen op een normaal scheermes.

Ik kan trouwens met het normale mes ook mijn lichaamsbeharing scheren. Ik dacht eerst dat ik hier het speciale opzetstuk voor moest aanschaffen, maar het gaat prima met het normale mes.

kamm 16-06-2021

netjes en goed systeem

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij doet het goed, en scheer netjes alles weg, het enigste is dat je niet helemaal glad bent.

p**s@h**l.com 15-06-2021

Voor elke man

Geschreven voor: Philips QP6530

Uitstekend product geschikt voor iedere man. Ideaal voor het trimmen en scheren van de baard. Zowel nat als droog te gebruiken. Eenvoudig in gebruik en een lange batterijduur.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken
  • Instelbare trimmer

Anoniem 15-06-2021

Geschikt voor elke elke!

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekend geschikt voor het scheren en trimmen van de baard tot aan het verwijderen van het overige lichaamshaar. Zowel nat als droog te gebruiken.

K. Larsson 15-06-2021

Mooi, handzaam apparaat!

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. De groene accenten zijn mooi en ook nog eens functioneel. De accu gaat lang mee voor een scheerapparaat in deze prijsklasse. Met 90 gram is het een vedergewicht voor een scheerapparaat.

i**i@g**l.com 14-06-2021

Fijn apparaat voor elke huid en haarlengte!

Geschreven voor: Philips QP6530

De Philips OneBlade Pro QP6530/31 is een prettig scheerapparaat voor elke huid en haarlengte. Ikzelf kamp met een erg gevoelige huid en hiervoor leent de OneBlade zich perfect omdat de mesjes, in tegenstelling tot andere scheersystemen, de huid niet direct raken. Nadeel hiervan is dan weer dat het apparaat nooit een compleet haarloos scheerresultaat levert. De Philips OneBlade Pro QP6530/31 wordt geleverd met een opzetstukje waarmee je in verschillende lengtes kunt trimmen. Omdat deze verstelbaar is hoef je niet telkens te wisselen van opzetstuk, dit werkt erg prettig. De batterij gaat erg lang mee, in de twee weken dat ik het apparaat nu heb gebruikt heb ik nog niet bij hoeven te laden. Let wel: ik gebruik het apparaat niet elke dag, maar eerder om de 3 dagen. De batterij status lees je gemakkelijk af op het displaytje. Helaas geeft krijg op het scherm niet te zien wanneer het mesje aan vervanging toe is, volgens Philips gaat een mes ongeveer 4 maanden mee.
Dit product is ontvangen als onderdeel van een producttest, Philips heeft geen redactionele invloed op deze beoordeling.

Pluspunten

• Fijn voor gevoelige huid
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen glad scheerresultaat
  • Mesjes moeten af en toe vervangen worden

Berendsen 13-06-2021

Goed scheerapparaat voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn scheerapparaat waar je makkelijk mee kan stylen en je baardharen in een keer goed weghaalt

RoytjeV 10-06-2021

Philips OneBlade voldoet aan verwachting!

Geschreven voor: Philips QP6530

De Philips OneBlade voldoet aan alle verwachtingen die ik voor mijzelf had. Zo moest het product goed om kunnen gaan met een gevoelige huid. De OneBlade zorgt ervoor dat je kan scheren zonder irritatie plekken en of rode builtjes die ik normaal gesproken wel krijg, Daarnaast moest hij makkelijk en snel in gebruik zijn om zoveel mogelijk tijd te besparen maar er toch verzorgd en strak uit te zien.
Als laatst vind ik het ontzettend belangrijk dat de OneBlade de haartjes goed zal afsnijden/scheren zodat je niet vaak over hetzelfde stukje huid hoeft te gaan. Dit doet hij voortreffelijk.

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk te gebruiken
  • geen irritatie op de huid
  • Scheert gemakkelijk de haren weg

Minpunten

• Geen opberg case

Arts12345 10-06-2021

Handig in gebruik!

Janssen12345 10-06-2021

Heel handig in gebruik!

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn scheerapparaat die zowel nat en droog te gebruiken is. Met een gevoelige huid geen irritatie gehad. Batterijduur is goed. Hij scheert niet helemaal glad.

Siemp35 09-06-2021

Top scheermes!

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De OneBlade is makkelijk in gebruik voor zowel de gezichtsharen als lichaamshaar.

Henricus 08-06-2021

Zeer tevreden over het product

Geschreven voor: Philips QP6530

De philips OneBlade QP6530 is zo goed als perfect, zeer tevreden over het product. Om het kort samen te vatten: Compact, Lange accuduur en goede afwerking. In één passage is het haar er af en levert later geen huid irritatie op. Met het koppelstuk kan je de lengte aanpassen. Persoonlijk raad ik dit product dan ook sterk aan!

Pluspunten

• Accuduur
  • Compact
  • Afwerking

m**x@h**l.com 08-06-2021

Must have voor de perfecte verzorging.

Geschreven voor: Philips QP6530

De Philips OneBlade Pro is een must have voor de perfecte verzorging van het gezicht. Erg gebruiksvriendelijk. Een fijne trim setting met 12 standen die van 0,5 tot 9 gaat. Je hoeft niet continu de lengte kam te vervangen, slechts een draai aan de lengtestand en je kan binnen een tel verder aan je scheerbeurt. Het geschoren haar heeft ook genoeg plek en hoopt zich niet op zodat dit de scheerbeurt niet belemmert. Strak design en een lange levensduur van de batterij, gemiddeld anderhalf uur tot het opnieuw opladen. Kenmerkend aan de OneBlade en erg fijn is het gebruik onderwater. Dit is persoonlijk echt een must bij het uitkiezen van een scheerapparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij duur en indicator
  • Waterproof

Minpunten

• Persoonlijk geen

henrikus 08-06-2021

fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De philips oneblade pro is werkelijk waar een fantastisch compact en degelijk apparaat. er zijn eigenlijk geen minpunten aan. De afwerking van het apparaat is perfect net zoals de accuduur. met het opzetstuk pas je makkelijk de lengte aan.

MaxMldr 08-06-2021

Must have voor de perfecte verzorging.

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips OneBlade Pro is een must have voor de perfecte verzorging van het gezicht. Erg gebruiksvriendelijk. Een fijne trim setting met 12 standen die van 0,5 tot 9 gaat. Je hoeft niet continu de lengte kam te vervangen, slechts een draai aan de lengtestand en je kan binnen een tel verder aan je scheerbeurt. Strak design en een lange levensduur van de batterij, gemiddeld anderhalf uur tot het opnieuw opladen. Kenmerkend aan de OneBlade en erg fijn is het gebruik onderwater. Dit is persoonlijk echt een must bij het uitkiezen van een scheerapparaat.

Ophei 07-06-2021

Goed Product

Geschreven voor: Philips QP6530

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, Snelle afwisseling tussen scheren en trimmen. Erg gebruiksvriendelijk.

Nicolaas44 07-06-2021

Goed scheerapparaat voor je dagelijkse routine

Geschreven voor: Philips QP6530

Goed scheerapparaat die automatisch onderdeel wordt van je dagelijkse routine. Opzetstukjes zijn erg fijn en bieden alle functies die je verwacht. De messen zijn scherp genoeg om makkelijk het werk te verrichten naast dat ze niet snel wondjes creëren.