Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

hoofd
Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 op Kieskeurig.be.

Koreman4 25-06-2015

moet verplicht dit veld in vullen om verder te kunnen gaan met de cash back actie van philps heb hem net opgehaald en nog nooit gebruikt.

s van der Poel 18-06-2015

De haartjes blijven opgehoopt in het kammetje vast zitten moet ik elke keer dat ding eraf klikken en de haartjes verwijderen had ik bij die andere hair clipper geen last van . Het merk wat ik hiervoor had is een kappers merk wahl. Mijn kapper kon het merk dit keer niet leveren en heb ik een philips gekocht.Maar hij is lekker ligt in de hand ik heb dat apparaat pas een paar dagen dus is het misschien even wennen prachtig apparaat om te zien in ieder geval.En leuk dat ik 20 euro terug krijg anders had ik het apparaat niet gekocht. Met vriendelijke groeten Soraya van der Poel

Peter Kind 07-02-2017

Zonder kam niet te doen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Deze tondeuse had ik aangeschaft vanwege de 0.5mm hoogte, lekker kort. Dat betekent zonder kam, met kam begint bij 1.0mm. Bij de 2e keer heb ik het apparaat kapot op de grond gegooid, zonder kam glijd hij namelijk niet over je hoofd maar hobbelt. En dat kan echt behoorlijk pijnlijk zijn als ie ineens "hapt". En een knalrode hoofdhuid. Ik heb gelukkig nog steeds mijn oude Babyliss die wel soepel glijdt.

Willem 16-12-2016

kwalitatief rotzooi

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

apparaat eind januari 2016 gekocht, in maart weer terug gestuurd omdat de swipe functie om de lengte instelling niet meer werkte, nieuw apparaat gekregen (garantie) maar nu begin december weer het zelfde probleem helaas. apparaat op zich was ik zeer te spreken over maar kwalitatief gezien is het dus rommel

Paul 25-11-2016

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Werkt perfect en glijdt zo door je haar heen. Je kunt de lengte erg nauwkeurig instellen. Het enige nadeel dat ik vond is dat het haar achter het opzetstuk blijft hangen waardoor ik hem verschillende keren schoon moet maken onder het scheren.

Pluspunten

• werkt snel

Minpunten

• regelmatig tussendoor schoonmaken

Joris Hemelaar 02-01-2016

Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

chof 26-06-2015

werkt goed makkelijk in gebruik en is vrij degenlijk
instelbaarheid is goed en is in een uur opgeladen en klaar voor gebruik van minimaal anderhalf uur en uitleg van het apparaat is ruim voldoende

P. Hillips 21-09-2020

Geweldige tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Apparaat werkt perfect en is binnen 1 uur opgeladen. Als ik een aardige baard heb gaat het toerental meteen omhoog en zodra het meeste weggeschoren is gaat de motor weer rustiger werken.
De memory standen zijn ideaal.
Ik ben blij dat ik dit apparaat aangeschaft heb.

Anoniem 16-09-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Zeer, tevreden over apparaat. Werk handig, snel en goed, is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk en zeer uitgebreid.

Anoniem 11-09-2020

professional en perfect machine.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Om een kapper te zijn was nooit gemakkelijker! mijn haar en mijn baard perfect geknipt, 1000 keer beter dan knippen met andere merken van machines.
Bedankt Phillips

Being a hairdresser has never been easier! my hair and my beard cut perfectly, 1000 times better than cutting with other brands of machines.
Thanks Phillips

HCV62 08-09-2020

Tondeuse is er geknipt voor

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Zeer goede tondeuse. Laad snel op. Lange batterijduur. Licht in gewicht en daardoor zeer handzaam in gebruik. Verschillende opzetkammen. De geheugenstanden zijn ideaal in gebruik. Tondeuse scheert soepel op de juiste lengte.

Phteef 24-08-2020

Luxe tondeuse, van alle gemakken voorzien.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Veel standen

A Slingerland 23-08-2020

Goed voor lang haar, minder voor kort haar.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Prima tondeuse. De display is erg gemakkelijk en dat je per millimeter nauwkeurig kan instellen. Ook heeft het veel standen en heeft een lange accuduur. Tevens vind ik het irritant dat de lange haren in de kam blijft 'hangen'. Ik raad dit product af om te gebruiken voor korte haren en baard te scheren.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Op de millimeter goed instellen.

Minpunten

• Niet geschikt voor korte haren
  • Geen opbergetui

A Slingerlandje 23-08-2020

Goed voor lang haar en minder voor kort haar.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Prima tondeuse. De display is erg gemakkelijk en dat je per millimeter nauwkeurig kan instellen. Je kan tot de millimeter gemakkelijk instellen. Het heeft een lange accuduur, de touch om in te stellen is wel erg gevoelig. De tondeuse maakt ook niet zoveel geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Phteef 21-08-2020

Luxe tondeuse, van alle gemakken voorzien.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Vanaf moment één heel blij met dit apparaat. De tondeuse heeft een mooi design en ligt fijn in de hand. Daarnaast is de tondeuse eenvoudig en snel in te stellen, o.a. door het schermpje. Het is fijn dat de tondeuse zoveel verschillende standen heeft. Zo kun je er zowel je hoofd als baard mee bijwerken, voor een snel en goed resultaat. De batterij gaat lang mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boolie 21-08-2020

Prima tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Pluspunten

• Scheert perfect
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen opbergkoffertje

Anoniem 21-08-2020

Sjieke tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ik heb de nodige tondeuses versleten, maar deze is zo gebruiksvriendelijk dat het niet mis kan gaan. Meteen na het uit de doos halen, valt het design op. Met een soort van swipe kun je met kleine stappen de lengte instellen. Dit in combinatie met de drie bijgeleverde kammetjes zorgt ervoor dat elke gewenste haarlengte te scheren is. Zelf heb ik helaas niet het kapsel hiervoor dus ik gebruik de kammetjes niet, maar ook zonder kammetjes scheert hij perfect. De tondeuse ligt goed in de hand waardoor je makkelijk alle bewegingen kunt maken om overal bij te komen. Na gebruik is de tondeuse makkelijk te reinigen en ook de batterij gaat lang mee.

Enig nadeel is, dat er geen koffertje bij zit om alles in op te bergen en dat dus alles terug in de doos moet, wat niet handig is in een vochtige badkamer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

K0kkie 19-08-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Goed apparaat welke handig is in gebruik. Het is ontzettend handig dat het apparaat per millimeter in te stellen is op de gewenste lengte. Daarnaast is het fijn dat je een geheugen kunt gebruiken zodat je de volgende keer direct dezelfde lengte kan gebruiken. De accuduur en design zijn ook zeer aantrekkelijk! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kokkie 19-08-2020

Goede tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Handig apparaat, mooi design.
Makkelijk in gebruik en erg handig dat je met een druk op de knop de lengte kan instellen, per millimeter. Daarnaast beschikt het apparaat over een geheugen dat je in kunt stellen voor de volgende keer gebruiken, dat is echt een plus! Maakt tevens weinig geluid.

Pluspunten

• geheugen
  • design
  • gebruiksgemak

Jaap P 19-08-2020

Goed te bedienen met uitstekend resultaat!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Het was eerst even wennen als je zelf je haar voor het eerst knipt. Maar als je eerst de instructies goed doorleest kun je eigenlijk geen fouten maken. Het apparaat is éénvoudig te bedienen. Ik ben zeer tevreden!