Trust Wireless Deskset - Reviews

qwerty
Draadloos
Sneltoetsen

MatthijsDH 31-01-2014 Product kwartaal in bezit

Heel makkelijk aan te sluiten, gewoon plug & play. Toetsenbord is simpel maar in orde. De muis is daarentegen verschrikkelijk slecht. Scrollwieltje moet keihard ingedrukt worden om daarmee te klikken (voor het openen in een nieuwe browsertab bijvoorbeeld), een functie die ik voor mijn werk veel nodig heb. De sensor die meet of je een muisknop klikt of ingedrukt houdt is slecht afgesteld; je moet er ontzettend snel op klikken als je wilt dat hij klikt, in plaats van dat hij het registreert alsof je de muisknop ingedrukt houdt, en daarmee dus iets anders doet dan je wilt. Als de batterij een beetje leeg begint te raken (maar nog weken door kan) gaat er een fel groen lampje knipperen in het scrollwiel, vreselijk opvallend en irritant. Kort samengevat: in dit geval geldt "goedkoop is duurkoop".

dwaasje1975 11-02-2010 Product paar dagen in bezit

Ik zocht een keyboard zodat ik mijn oude pc kan bedienen die ik op mijn tv heb aangesloten. Perfecte oplossing biedt dit keyboard, het is echt een heel basic ding, dus verwacht geen extra functies. Het keyboard voelt degelijk aan. De muis voelt minder degelijk. 2 knoppen en scroll button, meer niet. Beide apparaten reageren draadloos goed. Wat je op zijn minst mag verwachten. Installeren is kinderlijk eenvoudig. Dus echt P&P, Windows installeert bij de eerste keer opstarten de standaard drivers(meer is er ook niet nodig).
Enige vraag die ik nog heb is hoe lang de batterijen meegaan.