Samsung EF-NG955

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung EF-NG955 op Kieskeurig.be.

• Slecht

Benjamin84 26-04-2019

Als hij het doet is hij perfect

Geschreven voor: Samsung EF-NG955

Ben nu met mijn tweede cover bezig en ook deze is weer kapot. LED houdt er dan mee op, maar oprecht is hij mooi en perfect wanneer hij werkzaam is. Maar voor de prijs gaat hij te snel kapot.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Fastloe 08-07-2017

Komt tekort

Geschreven voor: Samsung EF-NG955

De LED functie is leuk maar niet aan alle Apps te koppelen. Zo komt de agenda app bijvoorbeeld niet in de app lijst voor. Zonde. Ook is het niet mogelijk om de duur of herhalingen van het LED signaal in te stellen waardoor je nog wel eens wat mist. De cover is vrij dun en ik verwacht er niet heel veel bescherming van. De ruimte om pasjes mee te nemen is zeer beperkt.
Uiterlijk is wel heel netjes en de kwaliteit lijkt verder in orde.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

W.V 13-04-2017

Makkelijk , dacht ik althans

Geschreven voor: Samsung EF-NG955

Mijn telefoon is nu 11 maanden oud en ik zit voor de tweede keer met een hoesje wat niet werkt. Toen ik hem kocht koste hij bijna 60 euro. Na 5 1/2 maand werkte het niet meer. Direct een nieuwe gehad maar nu is het alweer stuk. Hoef nu niet meer aan te komen denk ik. Waardeloos product voor dat geld. Had van Samsung meer verwacht. Als het werkt een fijn ding.