Shark S3901

0,50 liter
Black & Decker FSM1630 + NV7210N

Marketflyer 24-05-2014 Product jaar of meer in bezit

5,5
Op eerste gezicht fijn apparaat. Nu iets meer dan jaar in gebruik. Na paar maanden los geraakt rubber bij handvat. Later verdikt rubber bij snoer invoer los geraakt! Nu geeft hij geen reacties meer. Zit volledig vast. Is niet meer te regelen. Na enkele maanden paste handreiniger niet goed
meer in de steel doordat plastic blijkbaar is uitgezet tgv hitte. Beslist geen aanrader wat duurzaamheid betreft! Advies is niet kopen!

rhuijser 18-12-2013 Product paar dagen in bezit

5,2
slechte koop, we hebben er 2 in huis gehad, de eerste heeft het nooit gedaan en de tweede werkte met horte en stoten. Apparaat wederom retour gestuurd en geld terug gevraagd.

Wel jammer, want het is een degelijk apparaat met veel mogelijkheden en redelijk gebruikersgemak.

Eelkyway 08-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,5
Gekocht omdat het zo'n geweldig 2 in 1 apparaat zou zijn. We waren op zoek naar een stoomreiniger die vloeren en ramen kon reinigen. Wat een slecht apparaat. De vloeren worden nooit streeploos schooen (laminaat), en ik heb niet het idee dat al het vuil wordt verwijderd en alles super schoon is. Om nog niet te spreken over het raamreinigings onderdeel. Wat een drama, alles lekt en daar is niet mee te werken. Afrader! Zeker voor dat geld!!

JeroenH 27-08-2013 Product kwartaal in bezit

Wij hebben de Shark Professional gekocht om snel te kunnen dweilen. Met name op de tegelvloer in de keuken, want met een baby/dreumes gaat er af en toe wat eten over de vloer. Met de Shark is alles weer snel opgeruimd en netjes.
Hardnekkig vuil kun je wel nog beter met zeep en een dweil of schrobber doen.

Wij hebben de Shark Professional ook gebruikt om de ramen te wassen, althans kleine handjes (vingerafdrukken) van de ruiten te poetsen zonder de hele raam te hoeven wassen. Het resultaat is redelijk. Je ziet nagenoeg geen vingerafdrukken meer, en dat met puur water (stoom eigenlijk).
Uiteraard ook hier geldt dat bij hardnekkig vuil (vieze handjes op de ruiten) je beter de 'normale' poetsmethodes kunt gebruiken.

Daarnaast hebben we de Shark professional ook al gebruikt voor het reinigen van de rolluiken aan de binnenzijde. Met het kleinere driehoek-vormige reiningstool gaat dit uitstekend!

Tot op heden zijn we dus heel tevreden over de Shark, met name de snelheid waarmee je kunt gaan poetsen. Het resultaat mag af en toe wel iets beter, maar wat wil als je gaat poetsen met puur water...