Tristar SR-5240 - Reviews

Inhoud waterresservoir
0,30 liter
Kleuren
rood, zwart

Beoordeling op basis van 1 review

T1985 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ik wilde wel eens uitproberen of zo'n stoomreiniger echt snel en gemakkelijk vieze oppervlakken schoonmaakt. De reclames scheppen immers hoge verwachtingen, hoewel het niet voor niets reclames zijn. Echter, het apparaat viel mij tegen. Belangrijkste redenen: te gering reinigingseffect, te kleine waterinhoud en minder makkelijk in het gebruik. Ik heb hem daarom na een dag weer teruggebracht naar de winkel.

// Uitgebreidere beschrijving //
De stoomreiniger heb ik gekocht bij Blokker, onder de merknaam Hollandia. Hoewel deze hier op kieskeurig van het merk Tristar is, zien ze er exact hetzelfde uit. Ik heb het apparaat thuis uitgeprobeerd in de badkamer. Het viel echter tegen hoe weinig vuil er werd verwijderd. Toegegeven, de voegen die wat verkleurd waren werden wat schoner, maar dat ging met heel veel moeite. Op de tegels en bij het doucheputje zag ik geen verschil. Verder heeft het apparaat een wat kleine inhoud waardoor hij snel leeg is. Gevolg is dat je hem vaak moet bijvullen en moet laten opwarmen. Dan duurt het allemaal wel lang voordat je een groter oppervlak hebt gedaan. Maar, je moet natuurlijk ook niet teveel verwachten van deze relatief kleine (en goedkope) stoomreiniger. Misschien dat een grotere en krachtigere een beter effect heeft.