Dirt Devil M318 - Reviews

0,60 liter

6,4

mi 20-05-2016 Product maand in bezit

miskoop van het jaar

wat een flop, laminaatvloer word dof, voegen tussen de tegels worden 0% meer schoon.had een vlek in matras, nou je kunt stomen tot je een ons weegt.zwaar in gebruik.en onhandig op plaatsen die niet vlak zijn. ik gebruik hem nu maar voor de badkamervloer enkel en alleen voor t idee dat t iig hygienisch schoon is.zonde v t geld al is het 50 euro.

SD 1954 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

6,8
Ik heb deze stoomreiniger vorig jaar November gekocht gebruik hem niet dagelijks daar is ie ook te zwaar voor je moet hem stevig aanduwen dat kost best veel kracht in je arm en schouder.
Hij doet het verder voortreffelijk niet te nat maakt netjes schoon.
Ik ben tevreden met het resultaat, als je hem niet dagelijks gebruikt is het een goede stoomreiniger voor een mooie prijs.

Paul de Keijzer 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net gekocht bij het Kruitvat voor 49,99. Wat kun je daar voor verwachten. Op zich ziet hij er keurig uit en prima gebruiksaanwijzing. Ik heb een appartement en heb door het hele huis laminaat. Ik heb een stuk in de woonkamer gedaan om te proberen. Resultaat was verbluffend goed.
Voor mijn gebruik denk ik een prima koop. Ga je er iedere dag mee aan de slag zul je voor een duurdere moeten gaan. Duurzaam heb ik geen idee maar voor €50 kun je geen wonderen verwachten toch? Ik ben er erg tevreden over

SD 1954 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had een stoomreiniger van Action was binnen een half jaar kapot.
Nu de Dirt-devil gekocht bij het Kruidvat voor de eerste x net gebruikt ...gaat super niks geen last van erg natte vloeren hij maakt goed schoon.
En de prijs is natuurlijk ook belangrijk 49,00
Het enige - puntje is dat ie behoorlijk zwaar is in het gebruik.

Kreeft1972 18-09-2015 Product jaar of meer in bezit

6,5
Mijn stoommop ging binnen een jaar stuk, stoomde niet meer. Ik kreeg gewoon weer een nieuwe, die ging ook weer stuk. Op zich wel handig apparaat, maar het is erg nat. En na verloop van tijd stoomt hij dus niet meer. Ik heb mijn aankoopbedrag netjes terug ontvangen.

Mirya 20-06-2015 Product jaar of meer in bezit

1,8
Heb deze stoomreiniger nu bijna anderhalf jaar, maar na 2x gebruik was hij verstopt. Uiteindelijk ontkalkt en toen kon ik het een derde keer gebruiken. De vierde keer liep het water er gewoon uit, geen stoom meer. Ligt nu in de container.
Leek te mooi, afgeprijsd bij Kruidvat, maar het blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is. Geen aanrader!

Marianne G 27-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Apparaat werd helaas niet meer warm na 16 maanden. Na mailcontact opgestuurd en binnen enkele dagen een nieuw apparaat!!! De service is in ieder geval geweldig goed. Hoop dat deze langer meegaat want het is een fijn en goedkoop apparaat.

wil poot-bakker 01-12-2014 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk apperaat , maakt heel goed schoon , qua bediening ook heel makkelijk, ik had hem 10 maanden in gebruik toen hij niet meer goed stoomde , we hebben hem terug gestuurd op woensdag en de maandag daarop had ik een compleet nieuw apperaat in bezit, wat een snelle service, dat mag ook gezegt worden.
Hopelijk gaat hij nu wel langen mee.

NicoThommy 08-05-2014 Product paar dagen in bezit

3,8
Zojuist de dirt devil gekocht en meteen gebruikt. En weer heel snel naar Kruidvat terug gebracht. Er blijft veel te veel water op de laminaatvloer staan, we moesten er met een doek overheen om het water weg te vegen en de vloer zo droog te krijgen. Lijkt mij niet de bedoeling van dit apparaat.

HM104 01-02-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Gekocht bij de marskramer. Fijn apparaat om te gebruiken maar in de garantie staat dat deze alleen geldig is als je gebruik maakt van gedestileerd water. Na ruim 10 maanden heeft hij het begeven. Er komt geen stoom meer uit. In totaal maximaal 15 keer gebuikt. Jammer!

essietje 22-09-2013 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat.Steel had wat langer kunnen zijn.En de tankjes gaan er een beetje moeilijk op maar dat zal de nieuwigheid wel zijn.Gelijk gebruikt op de tegelvoer.Wat een genot om dit zo te doen.Gebruikshandleiding is duidelijk.En hij maakt echt schoon.Niet te veel reinigingsmiddel in het tankje doen want dan schuimt het behoorlijk.Gelukkig kun je dit bijstellen.Was afgeprijsd bij kruidvat voor 50 euro.In ieder geval totaal geen spijt ervan.Duurzaamheid kun je niks van zeggen.Ik hoop lang.

Cheyenne2004 16-01-2013 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat. In het reservoir doe ik voor onze parketvloer, een parket onderhoudsmiddel waarmee de vloer weer een beschermende "lak" laag krijgt...Daarna doe ik de tegelvloeren met gewoon water, en in het kleine reservoir een gewoon schoonmaakmiddel, waardoor alle restanten van de parketvloerreiniger uit het apparaat verdwijnen. Reinigen is nog nooit zo makkelijk gegaan ...Aanrader

Marga11 19-04-2012 Product paar dagen in bezit

Vandaag de Dirt Devil voor het eerst gebruikt. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Doet wat ie moet doen. Handzaam apparaat, prettig qua bediening. Knop voor stoom eenvoudig in te drukken. Plezierig dat je zelf kunt bepalen wanneer er stoom uit komt. Weinig lawaai. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Het apparaat ziet er solide uit in ieder geval.