Braun CareStyle 3 IS 3041 WH - Reviews

2 liter
Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
2 min.

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Nur 22-09-2017

Start echt snel op, maar geen click-fix

Doet wat het moet doen, prima product maar veel te kwestbaar tijdens opberg omdat de ijzer niet vast zit op de bodem.

Pluspunten

• snel opstarten
  • stiller dan andere stoomgeneratoors

Minpunten

• geen vast-zitten mechanism

LH 20-09-2017

Neutrale vormgeving

Prijs/kwaliteit verhouding is keurig.
Werkt zeer goed. kleurstelling is geweldig!
Zeer makkelijk in gebruik en niet te zwaar,

Pluspunten

• Licht gewicht
  • kleur

C. Duquesnoij 20-09-2017

Braun IS 3041 WH

Deze Braun stoomstrijkijzer, werkt super!
Geen temperatuur instellen en je kan hem veilig op de strijkplank achterlaten.

Pluspunten

• iCare
  • Snel gebruiksklaar

Ria 10-09-2017

Compact apparaat

Water reservoir peil goed zichtbaar. Geen bonte kleuren. Veilig voor de te strijken stoffen. Ideaal om niet steeds de terperatuur te verstellen.

Diana 09-09-2017

easy strijken

super handig stelt zelf zijn temperatuur in .grote tank voor water die bovendien gewoon bijgevuld kan worden tussen het strijken door.snel op werk temperatuur.

Pluspunten

• grote water tank
  • een voudig ontkalken

renate 07-09-2017

makkelijk te bedienen, weinig knoppen/functies.

Handig in gebruik door weinig knoppen. Groot reservaar waar veel water in kan. Snel warm. makkelijk in gebruik. Strijkt snel en zonder vouwen. Vandaag pas aangeschaft dus nog weinig ervaring maar eerste ervaring was goed.

Henk 06-09-2017

Alsof je op ijs glijdt

Uitstekende stoomgenerator, strijkt goed glad ook in de hoekjes, stoomt ook verticaal goed . En geen brandplekken meer.

Pluspunten

• Geen temperatuur meer instellen
  • groot waterreservior

Sandra 06-09-2017

Supersnel strijken

Nadat mijn zoveelste gewone stoomstrijkijzer het begaf heb ik dan eindelijk de stap genomen om een "dure" strijkijzer met stoomgenerator te kopen. Nu wens ik dat ik dat twee strijkijzers eerder had gedaan! Wat een gemak, en zeker veel sneller en efficiënter strijken. Kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon, zonder echt moeite te hoeven doen. Ik neem al niet eens de moeite meer om tv te kijken op de ipad, ik ben zó snel klaar! Ik heb de generator nu gewaardeerd met een 8, maar als deze over twee jaar nog net zo super is, krijgt hij van mij een dikke tien.

Pluspunten

• gebruiksgemak van het apparaat
  • snelheid om kreukloos te strijken
  • geen warmtestanden vooraf instellen
  • de bout is licht t.o.v. de stoomstrijkijzers

Nelleke 05-09-2017

mooie uitvoering, heldere gebruiksaanwijzing

mooi, gemakkelijk en belangrijk erg licht van gewicht. Apparaat staat altijd in zicht en wil daarom geen paars/blauw/oranje.

Pluspunten

• uiterlijk
  • gebruik

Minpunten

• geen afneembare watertank

Marjo van Dijck Eindhoven 04-09-2017

Geweldig apparaat!

Wat een geweldige aankoop! Zeer compact apparaat met groot vermogen, in zeer korte tijd alles kreukvrij en de 2 ltr. tank zorgt ervoor dat je niet te vaak water
hoeft bij te vullen! Een grote aanwinst!

Pluspunten

• Compact
  • Groot vermogen
  • Grote watertank 2 ltr.

Ibae 02-09-2017

Mooi compact en duidelijke handleiding

Op basis van reviews op kieskeurig en bij Coolblue gekozen. Apparaat is eenvoudig qua ontwerp, maar doet precies wat je er van verwacht en meer. Nog nooit zo eenvoudig gestreken

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoud

Willem 31-08-2017

Compact

Gebruiksvriendelijk, goede prijs kwaliteit , zeker nu met teruggave actie. Mijn vorige was een Philips deze is 12 jaar meegegaan. Hopelijk kan Braun dit ook!

Pluspunten

• Temperatuurinstelling gaat automatisch

Minpunten

• Kleine opening om water bij te vullen

Kzondag 03-05-2017

Strijkt erg eenvoudig

Erg fijn apparaat om mee te werken. Strijk super snel en erg mooi glad. Ook is het apparaat erg licht.

Pluspunten

• Strijk snel
  • resultaat is mooi glad
  • licht apparaat

Minpunten

• Waterbak kan er niet uit

HoboHoekstra 27-04-2017

Hoe maak je strijken wat leuker?

Strijken is een bezigheid die ik altijd uitstel, dus als ik het doe wil ik veel wasgoed in één keer en snel strijken. De Braun IS 3041WH voldoet zeker aan deze voorwaarden! Grote watertank van 2 liter, helaas niet los te vullen, maar wel met een ruime opening zodat deze met een fles kraanwater heel makkelijk te vullen is. Het apparaat warmt snel op (anderhalve minuut) en heeft een zeer krachtige stoomstoot, waardoor kreukels en vouwen als sneeuw voor de zon verdwijnen. De gladde strijkijzerzool gaat moeiteloos over knopen en stiksels. T-shirts hoeven maar aan één kant te worden gestreken, spijkergoed idem. Een overhemd kost me iets meer dan een minuut. Als je een man hebt die elke dag een schoon overhemd pakt is dat geen overbodige luxe! De temperatuur hoef je niet zelf in te stellen dat gebeurt automatisch, heel handig.
Een minpuntje vind ik dat het strijkijzer niet echt stabiel op het apparaat staat als je even niet strijkt, je moet goed opletten hoe je het wegzet, anders staat ie wat wiebelig. Het is me overigens nog nooit gebeurd dat ie eraf viel gelukkig.
Het snoer is goed vast te zetten, opbergen gaat makkelijk, hij is kleiner dan mijn vorige apparaat.
Samengevat: een prima apparaat voor een redelijke prijs, zeker aanbevelenswaardig!

Pluspunten

• grote watertank, krachtige stoomstoot
  • compact apparaat, snelle opwarmtijd

Minpunten

• watertank niet los te koppelen
  • strijkijzer staat wat wiebelig op het apparaat

Voolstra 22-04-2017

Grote tank en goede referenties

mijn keuze is tot stand gekomen op basis van verwachte kwaliteit, grote tankinhoud en eenvoudige bediening, daarnaast is de prijs kwaliteit en mogelijkheden verhouding volgens de verkregen informatie zeer gunstig

Pluspunten

• grote tank
  • eenvoedige bediening

C Tam 03-04-2017

Sterke Stroom

Het waterreservoir houdt 2l, is goed in te vullen, het waterpeil is goed herkenbaar. Het verlicht ook wanneer de tank leeg is. Het warmt zeer snel en is niet al te luid. De toetsen zijn makkelijk te bereiken en goed te reageren. Echter, het station is niet erg gemakkelijk en het duurt ook weg ruimte.

Druppelstop en ontkalking functie zijn van nature aanwezig. Er is veel stoom, maar u kunt ook op de Eco-knop om deze te verminderen. Zelfs extreme rimpels je echt hebt om uit te strijken na 2-3x. De enige glijdt meer dan de was. U kunt ook verticaal stoom shirts ect kort vernieuwen. De iCare functie vind ik praktisch, hoeft u niet om nu te schakelen op het wiel om het materiaal te kiezen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Past perfect
  • Goede prijs

Raif 17-11-2016

Soepel en krachtig

Veel kwaliteit voor de lage kosten. Ik had het apparaat aangeschaft voor 169 euro bij de Media Markt en krijg nog 50 euro terug. Voor slechts 119 euro heb je een enorm krachtige stoom apparaat waarbij je een groot waterreservoir heb. Geen temperatuur instelling is ideaal en werkt alleen maar sneller. Het apparaat had van mij nog alleen iets lichter in de hand mogen liggen, alhoewel de meeste strijkijzers zwaarder zijn, maar dan was het perfect! Naar achter strijken of over knoopjes gaat makkelijk. Echt weer typisch duitse kwaliteit!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Geen temperatuur instelling
  • Goede strijkzool voor knopen
  • Enorme stoomstoot met krachtige druk

Minpunten

• Mocht nog iets lichter zijn

Renée 03-11-2016

Fijn strijkijzer

Het strijkijzer strijkt licht en het past de warmte automatisch aan de soort stof aan. Ik ben tevreden!

Reijnders 03-11-2016

Fijn apparaat

Handig, eenvoudig en veilig! Het is zeker de prijs waard en alsnog niet te duur. Het is ook handig dat je niks hoeft in te stellen.

Pluspunten

• Aparte tank
  • Je hoeft hem niet in te stellen

Alex 14-10-2016

Mooi design en makkelijk te bedienen

Duidelijke bediening en comfortabele zool. en strijkijzer zelf is lekker licht. Het waterreservoir is lekker groot en gaat lang mee om ermee te stomen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Licht van gewicht