Philips PerfectCare Elite GC9630 - Reviews

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joke 08-01-2016 Product maand in bezit

Lichtgewicht. Makkelijk in gebruik. Strijkt super snel! Ik haat strijken, maar deze strijkijzer helpt mij snel door mijn strijk heen!

Lieke80 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig strijkijzer! Is niet te zwaar en ligt lekker in de hand. Ideaal dat je de temperatuur niet meer hoeft in te stellen, hij past zich snel aan.
Absoluut een aanrader!

jope 28-10-2015

Een fantastische aankoop

Een apparaat dat er niet alleen mooi uitziet, maar prima prestaties levert. Het strijken is er vanaf mijn aankoop een prettige bezigheid door geworden.

natte74 27-07-2015

Mooi design

Dit is me tweede stoomgenerator, plus punten van dit ijzer strijkt licht, je hoeft de temperatuur niet in te stellen, groot waterreservoir.

Ik had alleen graag gezien dat ik het ijzer rechtop kan zetten.

Heb namelijk het ijzer al op een stof gehad en de stof bleef aan het ijzer hangen...

sunshine37 13-07-2015

Ideaal

Via de The Insiders mag ik hem testen,heb zelf een gewone stoomstrijkijzer,maar nooit verdiept in deze..Maar nu moet ik eerlijk zeggen,strijk niet graag spaar dan ook steeds op,en nu strijk ik steeds alles bij..Hij is makkelijk in gebruik, strijkt echt super glad voordeel is dat je niet hoeft te na te denken wat je steeds pakt,zijde katoen spijkergoed hij past zich aan ideaal gewoon.

Nathdemi74 12-07-2015

Geweldig apparaat!

Ik ben er erg tevreden over, hij ligt niet te zwaar in de hand, en strijkt lekker soepel!
Heel handig het afneembare waterreservoir! Als je hem te lang aan laat staan schakelt hij automatisch uit.
Door de spitse punt kun je zelfs de moeilijkste kledingstukken, met alle gemak, mooi glad strijken.

Peeeee 10-07-2015

Valt mij tegen

Ik mag dit strijkijzer uitproberen, ik had misschien te hoge verwachtingen. Het dikke, warme snoer zit mij in de weg en krult de eerder gestreken stukken wasgoed weer op als je met het strijkijzer naar boven glijd. Ook maakt het veel herrie, je moet de stoomfunctie ingedrukt houden wil je met stoom strijken. Als je wil droogstrijken hoef je niks te doen en maakt het apparaat ook geen lawaai.

Tanned 07-07-2015

Snel, makkelijk en licht strijken.

Via the insiders deze stoomgenerator mogen testen. Was in het begin sceptisch: wat zou dit apparaat beter kunnen dan mijn huidige Philips stoomstrijkijzer?
Toen ik hem opgehaald had nog kritisch: wat een groot ding.
Maar toen ging ik ermee strijken: wat een belevenis!
Zeer gemakkelijk en soepel glijdt het ijzer over elke stof en strijkt moeiteloos de plooien glad.
Soms extra stoom nodig (bij overhemden bijv.). Dan gelukkig geen natte plekken op het strijkwerk, wat met het huidige strijkijzer wel het geval is.

CeesB 01-07-2015

Een groot bezwaar is dat er af en toe roestwater uit het apparaat komt ook als ik het ontkalkt heb

makkelijk strijken zo warm gaat automatisch uit als je wegloopt, een groot nadeel is dat je regelmatig roest stoom uit het apparaat komt, niet leuk als je even een wit overhemd wil strijken... groot nadeel

Jbo80 01-07-2015

Lichte eenvoudige gemakkelijke stoomgenerator

Licht gewicht, smalle punt daardoor zeer eenvoudig tussen knopen en plooien te manoeuvreren, krachtige stoom uitstoot, relatief weinig geluid, groot waterreservoir, geen temperatuur instellen en glijdt zonder veel weerstand over verschillende soorten stoffen heen.
In de houder zetten is niet noodzakelijk, je kan hem gewoon op de strijkplank neerzetten omdat hij zelf de temperatuur regelt.
Minpunt: na veel stomen komen onder de strijkplank condensdruppels.

evie57 24-06-2015

Niet lleen erg mooi maar maakt ook de belofte waar

Wat een prachtig design, mooie kleuren, groot waterreservoir dus je hoeft minder snel bij te vullen. Basisstation op de grond, warmt snel op, bout kun je zonder erbij na te denken op de plank laten staan tussen het strijken door! Geen angst dus voor brandgaten e.d in de strijkplankhoes. Ook bepaald het apparaat zelf de warmte voor elk kledingstuk dat je strijkt, dus je kunt moeiteloos overschakelen van linnen naar de delicate stoffen om daarna weer een jeans te strijken. Geen angst dus voor brandgaten in welk kledingstuk ook, dit is strijken zonder er bij na te denken en de lichtgewicht bout strijk elke kreukel er moeiteloos uit!

caatje68 24-06-2015

Top produkt

Ik ben erg blij met dit mooie apparaat. Het is snel, gemakkelijk, gebruiksvriendelijk, en ik ben zo klaar. Het voldoet helemaal aan mijn eisen. Ik ben er eg blij mee. Beste aankoop ooit.

CatDee 24-06-2015

Lekker snel strijken

Werkt makkelijk en snel zonder tussen door bijvullen en zonder temperatuur in te hoeven stellen. Je kunt er perfect gevoelige stoffen mee strijken!

Irene77 23-06-2015

Super snel en netjes strijken!

Na de eerste keer gebruik erg enthousiast! Warmt snel op en maar 1 temperatuur stand. Strijkt snel en netjes, scheelt enorm in tijd!
De overgang van een "gewoon" strijkijzer naar dit apparaat is zo gemaakt, enige (grote) verschil is de afmeting van het apparaat, maar het resultaat maakt dat ruimschoots goed!

LindavanderL 22-06-2015

Nooi meer een andere

Als ik eerder had geweten dat strijken zo makkelijk kon zijn, had ik er veel eerder aan begonnen. Absoluut, iedere cent waard! Geen temperatuur meer instellen en 3x zo snel klaar.