Philips FC6822 zilver

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6822 zilver op Kieskeurig.be.

glittergladiool 24-09-2020

Wist niet dat ik dit ooit gemist had!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

GEWELDIG! wist niet dat ik ooit zoiets als dit gemist had, wat een hele nieuwe ervaring van het huishouden. Zo wenkbaar, goed qua gewicht voor mijn lichaam, en snel tussendoor gepakt! Met de dweilfunctie ook nog tijd besparend! Mijn vrienden en familie willen hem nu ook! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RogervV 21-09-2020

Ik zeg: “WAUW!”

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik heb de Philips SpeedPro Max Aqua Series 7000 al een tijdje in huis en ik ben er enorm blij mee. Voor een steelstofzuiger is hij intens krachtig, de accu van de stofzuiger gaat enorm lang mee en het geweldigste vind ik dat het een kruimeldief, stofzuiger en een dweil in 1 is. Ik moet wel zeggen, hoe geweldig de dweil functie ook bedacht is, kan ik het niet als een vervanging van een normale dweil zien. Ik heb namelijk gemerkt dat ik niet bij alle hoekjes kom. Naast dat, heb ik ook gemerkt dat de stofzuiger best zwaar is en niet uit zichzelf kan staan. Persoonlijk vind ik dat wel een vervelend puntje maar voor de rest, zou ik hem zeker aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Audrey V. 21-09-2020

Stofzuigen was nog nooit zo leuk!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De Philips SpeedPro is een fantastische stofzuiger! Stofzuigen is nog nooit zo leuk geweest. Zelfs mijn partner neemt het mij graag uit handen.
Bij het eerste gebruik was het bedienen van de stofzuiger met één hand wat zwaar, maar na een tijdje raak je hier zeker aan gewend. Ook het feit dat de stofzuiger snoerloos is, is een groot pluspunt. Het opladen verloopt probleemloos. De SpeedPro is zeer geschikt voor alle soorten ondergrond, prima gebruikt voor de stenen vloer/ tapijt/ houten trap.
Je hebt echt het gevoel dat na elke stofzuigbeurt alles zeer schoon is.
Zuigkracht is uitstekend. Meest lastige plekken zijn schoon te maken. Ook het verstellen van de zuigkracht is zeer handig; bij gebruik voor tapijt zet ik de stand gewoon wat lager.
De LED-verlichting zorgt ervoor dat bij minder natuurlijk licht de stofdeeltjes heel goed zichtbaar zijn. Dus ook in het donker is stofzuigen geen straf!
Turboborstel zuigt zeer sterk en de kopstukken zijn zeer gemakkelijk schoon te maken. De wendbaarheid en beweegbaarheid van de PhilipsPro is zeer aangenaam!
Al met al een geweldige stofzuiger! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-09-2020

Geweldige stofzuiger met veel handige functies

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De stofzuiger is zeer laagdrempelig in gebruik; je pakt hem snel en bergt hem weer makkelijk op. Door de LED lampen zie je precies waar je nog niet bent geweest en ook op onbereikbare plekken zoals onder de bank of onder het bed is makkelijk te stofzuigen. Je kunt hem plat leggen en hij doet alsnog goed zijn werk.
De zuigkracht is meer dan voldoende en hij gaat lang mee voordat hij opgeladen moet worden.
De dweilfunctie is zeer tijdbesparend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-09-2020

Een fijne multifunctionele stofzuiger.

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

En fijne stofzuiger, zuigt goed. Batterij is voldoende om het hele huis mee te zuigen. De zuigkracht is erg goed, ook voor honden en katten haren. Het licht bij het mondstuk is erg handig. Hierdoor is het goed te zien wat er allemaal op de grond ligt en waar je moet zijn. De borstel werkt goed. Alleen lange haren gaan vastzitten en moet je er handmatig uit halen. Om de stofzuiger als kruimelzuiger te gebruiken hoef je enkel alleen het mondstuk eraf te halen, dat gaat erg gemakkelijk. Het dweilgedeelte is perfect voor gladde stenen, vloeren, parket of laminaat. Voor onze natuurstenen en ongelijke vloer is het minder handig. De bereikbaarheid is perfect, je kan overal makkelijk bij. Bij de dweilfunctie is het lastiger om in alle hoekjes te komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JannetjeW 20-09-2020

Wat hij doet, doet hij zeker goed!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik gebruik de Philips SpeedPro Max Aqua nu al een tijdje en ik moet zeggen, dat ik zeker positief verrast ben. Doordat hij geen snoer heeft, is het een stuk makkelijker om de stofzuiger even te pakken. Naast dat, heeft hij voor een snoerloze stofzuiger heel veel zuigkracht en gaat de accu enorm lang mee! De stofzuiger is niet zwaar en is heel makkelijk te bedienen.

De dweil functie is zeker een fijn extraatje! Met de dweil functie maak je je huis stof en vuil vrij in een handomdraai. De enige 2 puntjes wat ik wel heb gemerkt, is dat de dweil functie GEEN vervanging is van een normale dweil. Doordat de dweil functie aan de achterkant van de mond zit, is het haast onmogelijk alle hoekjes mee te dweilen. Als laatste wat mij zeker ook opviel is dat, als je tussendoor iets wil opruimen, het helaas niet mogelijk is om de stofzuiger te laten staan maar moet je de stofzuiger neerleggen.

Desalniettemin vind ik het een hele fijne stofzuiger en raad ik hem zeker aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michael101 16-09-2020

Een hele praktische stofzuiger voor een gezin!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik heb de stofzuiger nu een kleine 3 weken en tot op heden bevalt hij heel erg goed! In vergelijking met een reguliere stofzuiger vind ik hem een stuk praktischer in gebruik. Hij is makkelijk te verplaatsen (weegt vrij weinig),de zuigkracht (drie standen) is zeker voldoende. Met een acculading kunnen wij (wel op standje 2) het hele huis doen. De stofzuiger komt met 3 verschillende mondstukken namelijk:

- 360 led mondstuk met draaiende borstel: Deze is echt top, wij hebben thuis een houten vloer en je kan het stof (ook overdag) door de ledjes erg goed zien waardoor je veel effectiever te werk gaat. Het mondstuk kan vrijwel overal bij en pakt alles goed op mede door de draaide borstel. Dit brengt overigens wel een klein nadeel met zich mee, ik woon in een huis met drie dames en een hond, het draaistuk draait alle haren er omheen (handig dan liggen ze niet meer op de grond) maar dit betekend wel dat je alles uit de borstel moet knippen na gebruik.
- Mondstuk met dweil: Erg praktisch als je het huis wilt opfrissen maar helaas geen vervanger van reguliere dweil. In een huis met een 4 persoons huishouden een hond moet je toch vaak even met een emmer en een dweil te werk gaan. Het dweil mondstuk werkt wel goed maar een emmer met sop en een goede dweil is in het geval van de wekelijkse schoonmaak wat praktischer. Wij gebruiken het dweil mondstuk vaak voordat we bezoek ontvangen.
- De turbo borstel is eigenlijk een soort bezem en stofzuiger in 1. De borstels maken oppervlakkig vuil wat de stofzuiger niet oppakt los door een draaiende borstel in het mondstuk. Verschil tussen dit mondstuk en de 360 led mondstuk is dat de borstel haren van de turbo borstel langer zijn. Handig als je hond weer met modder aan zijn pootjes binnen wandelt.

Kortom, een hele goede vervanger van de ouderwetse stofzuiger maar niet de vervanger van de ouderwetse dweil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Verie 15-09-2020

Multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Enorm gebruiksgemak. Een goede zuigkracht en doordat het snoerloos is overal makkelijk te gebruiken ook in auto en caravan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SDM84 15-09-2020

Aanrader voor ieder huishouden!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Het product is een uitkomst omdat je in 1 keer klaar bent met stofzuigen en dweilen. De stofzuiger werkt makkelijk en snel. Met de ledverlichting zie je het vuil goed liggen, de vloeren zijn nu stofvrij! Het product heeft een goede zuigkracht, is flexibel en heeft een goede accuduur. Het opladen gaat snel en makkelijk. Een aanrader voor ieder huis! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-09-2020

Superfijne stofzuiger, wat een verademing

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Wij vinden het echt een super prettige stofzuiger! Geen gedoe meer met het snoer door je hele huis heen of dat het net te kort is, je kunt alle kanten op met deze stofzuiger. Doordat hij snoerloos is kun je ook super makkelijk de auto ermee stofzuigen en daarvoor zijn ook speciale mondstukken bijgeleverd. Ook het mondstuk om te dweilen werkt boven verwachting goed! We hebben een natuursteen vloer die niet overal egaal is maar deze Philips snoerloze stofzuiger heeft daar geen enkele moeite mee. Het is ook bijzonder prettig dat je naar een stofzuiger en een dweil ook direct een kruimeldief hebt, wij vinden het echt een gigantische verademing en we kunnen hem ook iedereen aanraden. Het enige wat wij jammer vinden is dat er geen handig bakje bijzat waarbij je stofzuiger/dweilfunctie kon vullen en dat hij redelijk zwaar is. Maar daarvoor zou ik hem zeker niet afraden want hij heeft veel te veel pluspunten. Met kleine kinderen is hij ook heel fijn, na de lunch even gauw de kruimeldief of de stofzuiger er langs en je bent weer helemaal klaar. De batterij gaat niet gigantisch lang mee maar lang genoeg om onze hele beneden vloer mee te stofzuigen en of te dweilen. Hij laad wel redelijk snel weer op dus met een pauze kun je zo door met de volgende verdieping. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adriaan 23-09-2018

Multi purpose Max

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Zomaar even de vloer schoon in de keuken na iedere maaltijd. Het kan met dit apparaat zonder dat je jezelf hoort mompelen: 'alweer' . Onze linoleumvloer krijgt nu meer schoonmaakbeurten dan toen het snoerloze tijdperk nog in de kinderschoenen stond. Het mondstuk hoeft niet te worden aangepast om het tapijt in de voorkamer in dezelfde ene adem mee te nemen. Geen mondstuk voor de trap? Niet echt nodig. Pluizen onder het bed? Max kan helemaal plat zodat hij gemakkelijk onder het bed kan. Hij voelt dat zijn leven zin heeft: hij kan doen waarvoor hij door Philips geschapen is: STOF ZUIGEN. En de baas is ook tevreden. Hij hoeft Max alleen maar vast te houden en wel zonder snoer.
Om Max als kruimeldief te laten opereren moet hij wat kleiner gemaakt worden en daar heeft hij een beetje een hekel aan. Wie zou dat niet hebben?

Pluspunten

• veelzijdig met hetzelfde mondstuk
  • snoerloos is ideaal
  • extra ingebouwd borsteltje
  • goede zuigkracht

Minpunten

• beetje lastig om er een kruimeldief van te maken

Leen104 18-04-2018

Zalig stofzuigen!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Voor ik de Philips steelstofzuiger bezat, hadden we inderdaad een stofzuiger. Maar wat een gedoe om steeds die logge bak boven te halen en te knoeien met die draad. Met de speedpro is het zalig om te stofzuigen! Het toestel is gemakkelijk om boven te halen, de kop is heel flexibel, de filter is heel praktisch om leeg te maken. Heel veel voordelen dus! En ik merk van mezelf dat ik veel sneller de stofzuiger neem, omdat je het toestel dus gewoon heel snel bij de hand neemt. Ook de omschakeling van stofzuiger naar kleine kruimeldief gaat heel erg vlot! Tevens zijn de lichten vooraan de kop van de borstel een zegen! Op zich stofzuig je het beste in het donker, want door die lichten zie je het stof en vuil veel beter liggen dan dat je bij goede verlichting stofzuigt. Vreemd, maar het is waar! Jammer is wel dat de batterij niet héél erg lang mee gaat. Dus na een rondje door het huis, is die batterij zo goed als plat. Wat misschien zowel een voor- als een nadeel is, is het feit dat de stofzuiger behoorlijk krachtig is. Hierdoor is het ideaal om hem als stofzuiger te gebruiken, maar voor de functie als kruimeldief vind ik hem soms iets té krachtig... Maar niets dan lof over dit toestel! Ik ben fan, maar ook mijn man, moeder en schoonmoeder!

Pluspunten

• Krachtig
  • Compact
  • Flexibel
  • handig schoonmaken filter
  • Handig

Minpunten

• Duur batterij

dribbel80 12-04-2018

Erg prettige zuiger

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De speedpro max is een erg prettige stofzuiger. Door zijn draadloze verschijning met geweldig flexibele uiteinde komt hij is alle hoekjes en gaatjes. Het legen van de zuiger (na het zoeken naar per ongeluk opgezogen lego-onderdelen) is zeer eenvoudig. Je kunt er ook gemakkelijk het hele huis mee zuigen zonder dat hij leeg is... daarna berg ik hem op aan de oplader zodat ik hem een volgende keer gewoon meteen weer kan gebruiken. Ik moet de stofzuiger nog wat beter leren kennen, maar tot nu toe heb ik alleen maar voordelen gevonden. Makkelijk zuigen onder bed, de trap kan ik nu ook eindelijk eens eenvoudig zuigen, op tapijt, maar ook op laminaat... en de stok klik je er zo vanaf en dan heb je een kruimelzuiger... ik vind het een verademing.

Pluspunten

• draadloos
  • zakloos
  • wendbaar

Minpunten

• je moet wennen aan het gewicht

Wabby 12-04-2018

Erg tevreden

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Sinds enkele weken heb ik deze stofzuiger en ik ben er erg tevreden mee. Goede zuigkracht, wendbaar, draadloos. Na volledig opladen zeker een uur te gebruiken. Prettig in gebruik op de harde vloer, maar zuigt zeker ook erg goed op mijn kleed. De borstel is voorzien van ledlampjes waardoor je het te stofzuigen vuil erg goed ziet. Perfect als kruimelzuiger en ik ben erg tevreden over het opzuigen van de dierenharen.

Pluspunten

• Draadloos
  • Zuigt goed dierenharen

Minpunten

• Na lang gebruik zwaar

hv2605 11-04-2018

handige krachtpatser

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De eerste verrassing was het gewicht van de doos, toen ik het pakket ging afhalen. Deze was helemaal niet zwaar! De steelstofzuiger is heel gemakkelijk in elkaar te zetten en is direct klaar voor gebruik. Met de grote borstel erop, kan het toestel perfect als normale stofzuiger gebruikt worden. Geen vervelende draad meer waarover je op de trap kan struikelen! Het is een heel krachtig toestel, dat snel alles proper maakt : vloer, laminaat, tapijt...De ingebouwde lichtjes zorgen ervoor dat al het vuil goed zichtbaar is, zodat je zeker bent dat alles opgezogen wordt en met het 360° mondstuk kan je overal vlot bij of onder (zelfs in de hoeken). Als je de borstelkop eraf haalt, kan de steelstofzuiger met de geïntegreerde borstel gebruikt worden om het stof van de plinten of plafondrand handig te verwijderen. Na het loskoppelen van de steel, kan hij zelfs als kruimeldief gebruikt worden. Een veelzijdig en praktisch apparaat, dat de klus heel snel klaart. Na het eten even 2minuutjes in de keuken stofzuigen en alles is terug proper. Veel sneller dan een klassieke stofzuiger.

AdBibendum 10-04-2018

Niet enkel verrassend, ook indrukwekkend!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Soms zijn er van die dingen waar je vrolijk van wordt. De nieuwe Philips SpeedPro Max maakte al indruk op mij van zodra ik hem uitpakte: het eerste waauw-gevoel. Rustig alles bestuderen, de onderdelen in mekaar klikken en meteen volledig opladen. Tweede waauw-gevoel: de digitale indicator van de resterende opgeladen energie. Geen vervelende situaties met een lege accu van een stofzuiger meer. Hup, aan de slag, eerste grondige test. Handig, ik zet de schakelaar aan en hoef de knop niet de ganse tijd in te houden. Qua geluid een dikke meevaller, zeker geen opstijgende vliegtuig toestanden hier..
En dan, spontaan een glimlach, ledlichtjes aan de stofzuigermond die het grondoppervlak zachtjes verlichten. Derde waauw-gevoel! Je ziet heel snel stof of vuiltjes op onze zwarte vloer, en met de SpeedPro zie je ze ook liggen voor hij ze vakkundig opzuigt. Ga er terug over en je ziet effectief dat alles mooi opgezogen is en proper! Top-idee!
Qua wendbaarheid krijgt deze SpeedPro ook een dikke 10; hij ligt goed in de hand en geraakt ook op de moeilijke plaatsen, bvb onder de zetel. Voor mij geen gedoe meer met de borstelmond op een mat of tapijt; de SpeedPro glijdt over alles, zonder dat ik iets hoef aan te passen, geen gewissel meer. Zowel op laminaat, matten of tapijt, tegelvloer en houten trap, hij maakt het allemaal probleemloos proper!
En voor de snelle kleine jobs gebruik ik hem als kruimeldief. Snel de stoffen bekleding van onze stoelen schoon zuigen na het ontbijt ? in een mum van tijd gedaan met de kruimeldieffunctie.

Pluspunten

• verlichting op stofzuigermond, je ziet het vuil
  • zonder zak, makkelijk te ledigen
  • ook te gebruiken als kruimeldief
  • digitale display resterend batterij vermogen
  • krachtig

koen1983 09-04-2018

tevreden

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De stofzuiger ligt goed in de hand. en zuig alle stof tot broodkruimels goed op. Hij kan gemakkelijk onder de zetel en het bed en op andere moeilijke bereikbare plaatsen. Daarnaast heeft hij ook een mooi design en heeft een zeer lange accuduur.

Pluspunten

• design
  • goede zuigkracht
  • lange accuduur
  • vlot op moeilijke plaatsen

Minpunten

• zwaar in de hand

RK73 06-04-2018

FC6822/01 is een geweldig product!

FC6822/01

Deze stofzuiger is erg makkelijk te gebruiken. Je kunt hem als stofzuiger gebruiken, je kunt hem als kruimeldief gebruiken en wat wij erg makkelijk vinden: het is echt heel gemakkelijk om de trap te stofzuigen, de hoekjes bij de plint (apart borstelstje geintegreerd op de stang) en ook de hoeken van bijvoorbeeld het plafond. In combinatie met het 360 graden mondstuk is elk hoekje perfect te bereiken en te 'integreren' in normale bewegingen. Alles gaat draadloos, en dat maakt alles veel makkelijker en het gebruik veel toegankelijker. Even snel stofzuigen betekend niet meer tillen, stekkeren, botsen van de stofzuiger tegen de deurkozijnen etc. Je gaat zo van de benedenverdieping, via de trap naar de bovenverdieping. Het advies is om de stofzuiger volledig te laden omdat de batterijduur voor grote woningen misschien wat tegen kan vallen, maar wij kunnen er in onze gezinswoning prima mee vooruit. Op de benedenverdieping hebben wij een laminaatvloer en een klein stukje tegelvloer (keuken, wc) en op de bovenverdieping hebben wij vloerbedekking (laagpolig) en tegelwerk (badkamer). Alle type ondergronden zijn perfect te zuigen met deze stofzuiger. Mijn vrouw vind de stofzuiger na verloop van tijd wel zwaar worden en krijgt dan een beetje pijn/kramp in de handen, maar ik denk dat het vooral oefening is om zo min mogelijk gewicht te 'dragen'. Ikzelf heb er absoluut geen last van. Er zit geen stofzuigerzak in de stofzuiger. Ook erg fijn. Je kunt gewoon zien wanneer de stofzuiger vol zit en het legen van de 'bak' is een fluitje van een cent. Hij is ook erg gemakkelijk schoon te houden. Super stofzuiger en de investering absoluut meer dan waard!!!! Einde tijdperk van de traditionele stofzuiger is in zicht verwachten wij.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • stekkerloos
  • 360 graden mondstuk
  • design/opberging

Minpunten

• zwaar
  • in hoogste stand is accu sneller leeg

PyroPietje 06-04-2018

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De stofzuiger is ontzettend handig. Met name het snoerloze gebruik. Is er ergens iets geknoeid dan pak je deze ff snel er bij en klaar is kees. Ook handig voor bijvoorbeeld het stofzuigen van een auto. Het resultaat mag er zijn want de zuigkracht is enorm. Tevens is de combi van kruimeldief, korte stofzuiger en normale stofzuiger van behoorlijk toegevoegde waard. Wel vind ik hem nog veel herrie maken en over een tegelvloer schraapt hij behoorlijk. Daarnaast is het wellicht voor een minder sterk persoon een behoorlijke uitdaging om, qua gewicht, hier je hele huis mee te stofzuigen. Het extra lichtje in de voet is voor mij ook niet noodzakelijk.

Pluspunten

• Draadloos
  • Gemak
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Geluid
  • Gewicht

sjoukje111 05-04-2018

Een dikke 10

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Wat een fantastische apparaat. Hij maakt het huishouden een stuk makkelijker.
Geen gesjouw meer met een zwaar apparaat of een tekort snoer. Ik sjees er zo het hele huis mee door.
Hij zuigt zo van het kleed, naar de gladde vloer. Ook komt hij met gemak onder de bank door, tussen de stoelen of in dat ene lastige hoekje.
Met de zachte borstel kan ik de plintjes mee stof vrij maken, erg gemakkelijk en ik hoef er niet eens voor te bukken.
Ik verbaas me over de zuigkracht, hij maakt mijn kleed echt goed schoon. Waar een andere stofzuiger moeite mee heeft, maakte deze hem goed schoon. Door de doorzichtige opvangbak kan ik zien hoeveel stof er nog uit komt.
Makkelijk in gebruik en snel weer opgeladen. Onze gewone stofzuiger met geen vinger meer aangeraakt sinds we deze in huis hebben.
Erg slim is dat er licht in het zuigstuk zit. Dit maakt het zuigen in de schemering of in het donker, zonder problemen

Pluspunten

• makkelijk erbij te pakken
  • goede zuigkracht
  • licht op het zuigstuk
  • snel opgeladen

Minpunten

• hij wordt zwaar bij langer dan een half uur zuigen