Dyson Cinetic Big Ball Musclehead - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
E

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Roland 28-07-2016 Product maand in bezit

Uiterst tevreden.

We hebben nu de Big ball een maand en meteen bij het eerste gebruik merkte ik dat de zuigkracht enorm vooruit ging op onze vorige stofzuiger, wat overigens eentje met zak was. Het verschil met de vorige was meteen te merken toen ik klaar was, want bij de oude kon ik nog steeds wat vuil voelen als we op blote voeten rondliepen, dat was met de big ball zeker niet.
Hij gaat ook door de muslehead kop moeiteloos over van de houten vloer naar tapijt of een mat. Een ander pluspunt is dat er geen pluizen of haren aan de kop blijven zitten die je als je klaar bent met de hand er nog af moet plukken.
Al met al ben ik zeer tevreden over de aankoop en zou ik hem zeker aanraden.

Fred Eijmaal 17-07-2017 Product paar weken in bezit

mooi design

Gewoon goed, daarom kies ik hiervoor, niet meer en niet minder. Technisch beter, krachtiger en ziet er ook nog eens leuk uit.

Pluspunten

• mooi design
  • geen stofzuigerzak meer
  • krachtig
  • hanteerbaar
  • licht

Sophie De Ruydts 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Twijfels bij nieuwe Dyson bigball cin.abs

Wij hebben altijd Miele in huis gehad. Na 12 jaar was het tijd voor een nieuwe stofzuiger .Krëfel Grimbergen heeft me overtuigd om de nieuwe Dyson Bigball Cin.Abs te kopen. Ik was op zoek naar de gemakkelijkste en simpelste stofzuiger van goede kwaliteit. Het feit dat ze geen stofzuigzakken meer zijn vond ik super. We waren echter verbaast toen we de doos opende en dat we zagen hoeveel verschillende accessoires er waren. Bij Miele kan je met één zuigmond quasi alles doen. Je moet gewoon functie tapijt of vloer inschakelen. voor de rest zitten er enkele stukken in de machine zelf. Hier moeten we een hele kast voorzien....De aan en uit knoppen bij Dyson zien er ook heel fragiel uit. Bij Miele kan je er met je voet op stampen zonder dat er nooit iets loskomt. Hier heb ik schrik dat ze vlug stuk gaan gaan dooe het fijne plastiek. Idem voor het knopje aan de filterzak die je moet openenen om de reservoire leeg te maken. Ik hoop dat deze vooroodelen het omgekeerde zullen bewijzen. Mvg Sophie De Ruydts

Pluspunten

• klein en leuke vorm
  • geen zakken meer

Minpunten

• fragiele stukken
  • te veel accessoires

M.J.te Brinke 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goed doordacht en een vooruitgang met de oudere versie

Na 10 jaar een Dyson DC20 in gebruik te hebben, hebben we besloten een tweede aan te schaffen.
Helaas had mijn vrouw enkele nadelige punten wat ze bij de oude DC20 had, waaronder de zuigmond die regelmatig uit de bevestiging klapte als je b.v. onder vlakke oppervlakten wilde gaan zuigen, en de handvat die tussen de slang en de stang zit was vrij snel kapot.
We hebben nu gekozen voor de Dyson cinetic Big Ball Musclehead.
In de winkel waren we blij verrast, de minpunten die we bij de oude Dyson hadden, zijn flink aangepakt.
Zuigkracht is enorm, en 1 van de bijkomende voordelen zijn dat deze geen filters meer heeft die je telkens moet wassen.
Het leeghalen van de reservoir gaat via een handig systeem, bij de oude moest je namelijk de reservoir bak van de klep loshalen, dat is nu niet meer nodig.
Al met al ( afgezien van de prijs) een zeer goede en kwalitatief sterke stofzuiger, maar die ervaring hadden we al.
Ps, de oude werkt ook nog goed, en wordt nu gebruikt voor de bovenverdieping.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geen filters

Minpunten