Dyson Cinetic Big Ball Parquet - Reviews

E
Draadloos

janny 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

mooie stofzuiger

omdat onze oude stofzuiger een prima apparaat was maar weer een Dyson aangeschaft.
de machine nu een halfjaar in gebruik maar vele kleine dingetjes die een probleem kunnen maken..
o.a. de opberging van de stang als machine niet gebruikt wordt mist.
machine is niet geheel geruisloos (maakt meer geluid als onze oude)
als ik weer terug kon had ik geen bedenktijd nodig.
dit kan mijn laatste Dyson zijn helaas.

Pluspunten

• dyson
  • dit is mijn laatste dyson

Minpunten

• geluid is wel teveel
  • wat doe ik met stang als hij niet wordt gebruikt

Caroline 31-07-2016 Product maand in bezit

superhandig, superwendebaar, super zuigkracht

Ik was al fan van dyson voor de aanschaf van deze stofzuiger.
Ik had al een snoerloos toestel waar ik al razend enthousiast over was dus de aankoop van deze bigball kon niet mis gaan.

En inderdaad weer super tevreden. Ik heb het enkel het gevoel dat mijn huis echt schoon is wanneer ik met dyson werk. Misschien is het omdat je ziet wat je hebt opgezogen? Maar toch een erg fijn gevoel.

De zuigkracht is enorm, het toestel is ook super licht om de trap op te gaan. De wendaabaarheid is enorm.
En het ziet er ook nog eens heel mooi uit.

Ik heb twee verschillende borstels, het opzetstuk speciaal voor parket zuigt echt mega hard, het andere opzet stuk is dan weer ideaal voor de vloer.

Super blij mee :)

Lieneke 30-07-2016 Product maand in bezit

Dyson Cinetic

Ik gebruik de Dyson Cinetic Big Ball sinds een maand en ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, heeft een sterke zuigkracht en vooral het kliksysteem is erg handig. Ook zijn de bijgeleverde opzetstukken erg praktisch voor o.a. de lastige hoeken en bijboorbeeld de bank. De stofzuiger heeft een erg mooi design, is gemakkelijk op te bergen en voelt solide aan. Kortom: een goede investering!

Jos (Roeselare) 23-07-2016 Product maand in bezit

Review DYSON Cinetic Bigball Parket

Het was vrij lang en bang afwachten of onze inschrijving voor het testpanel voor de DYSON Cinetic Bigball Parquet sledestofzuiger wel tijdig ingediend én aanvaard was. Eindelijk kwam het verlossende maailtje en dan verliep het vlug en goed. Bestelling, betaling, bevestiging, verzendingsbericht en levering waren op een paar dagen in orde.
Vol verwachting werd de grote doos geopend en daar prijkte het prijsbeestje in al zijn glorie met alle mogelijke hulpstukken, borstels en andere attributen.
Nu, een maand na ontvangst kunnen wij als ervaringsdeskundige een vrij gefundeerd oordeel geven.
Ineenklikken, gebruik het is meteen verworven.
De handleiding kon duidelijker en vollediger. Zo de piepkleine witte/lichtgrijze lettertjes op een grijze achtergrond en het zoeken maar je je eigen landstaal niet echt een onoverkomenlijk probleem zijn dan is dit wel een ongelukkig en spijtig detail. Ook een lijstje met de onderdelen en toebehoren zou een nuttige vervollediging van de handleiding zijn. Het ontcijferen en lezen was immers de moeilijkste opdracht.
Ikzelf heb slechts enkele keren met het toestel gewerkt, mijn vrouw des te meer. En zij zou het voor geen geld ter wereld nog willen missen. Ze is er werkelijk van in de wolken.
Het is verwonderlijk licht en wendbaar. Het gebruik is zoals reeds aangegeven vlot en eenvoudig. Alles zit meteen en stevig vast door het toegepaste kliksysteem en je kan alles vlot aanpassen naar gelang de werk- en aanwendingsbehoeften.
Of de sledestofzuiger opnieuw rechtkomt na omvallen hebben we eigenhandig moeten uittesten want het is nooit voorgevallen dat hij zomaar omviel. Resultaat van onze proefneming: hij komt inderdaad opnieuw mooi recht.
Ik zou nog alinea's lang kunnen doorgaan maar zal mij beperken tot enkele punctuele kenmerken.
Wij zijn er werkelijk blij mee en kan de stofzuiger aan iedereen aanbevelen.
Pluspunten

een fraai design

licht, compact en wendbaar in tegenstelling tot wat men op het eerste zicht verwacht bij zijn sterke motor
sterke zuigkracht

gebruiksvriendelijk

goed hanteerbaar met een goed kliksysteem

handige en veel nuttige accessoires

leuke accessoireshouder, steeds de onderdelen bij de hand

de bevestiging van de buis aan het toestel is heel praktisch bij een onderbreking van het werk en beslist bij het opbergen

draaibare handgreep

regelbare zuigkracht

dikkere buizen waardoor verstopping vermeden wordt

geen stofzakken noch filters nodig

zeer onderhoudsvriendelijk

Minpunt(jes)

het aan/uitknopje en het oprolknopje ogen leuk maar zij lijken mij nogal fragiel. De vrees bestaat dat ze makkelijk zullen afbreken.
de documentatie is vatbaar voor verbetering qua volledigheid en duidelijkheid
het verdient aanbeveling om de aandacht te vestigen op het goe afsluiten van de
vrij luidruchtig
niet meteen energiezuinig
al zijn deze laatste twee eerder het gevolg van de krachtige, zware motor.

Ons besluit: op een paar details na heel veel comfortabel en krachtig stofzuigplezier dat zijn prijs ruimschoots waard is.

Leny 22-07-2016 Product maand in bezit

Geweldige stofzuiger

Heel gemakkelijk in gebruik met een ontzettend sterke zuigkracht, licht in gewicht, veel extra hulpjes voor de onmogelijke plekjes van het hele huis tot auto enz.
Je betaalt wel wat meer, maar dan heb je ook wel een mooi product wat jaren mee gaat, en zijn geld dik en dubbel waard is.
Dus niet lang denken, maar kopen !!!!!

Bernise 22-07-2016 Product maand in bezit

Een tevreden gebruiker

Sinds een maand gebruik ik de stofzuiger dyson cintic Bigbaal Parquet
Het is een plezier om mee te werken.
Hij is licht en wendbaar.Het wisselen van accessoires die vlot en vastzitten door het kliksysteem is een plezier. Zeer sterke zuigkracht.
Ik vond het een voordeel dat je de staaf aan de bol kunt haken, geen staaf meer op de grond als je even stopt of om weg te zetten.
Enkel jammer dat het inhaken soms stroef gaat.
Maar ik zou hem zeker aanbevelen, ik ben er blij mee

Voordelen
een mooi design
licht gewicht
niet te groot
sterke zuigkracht
goed hanteerbaar
goed wendbaar
handige accessoires
handige accessoireshouder, steeds de onderdelen bij de hand
goed kliksysteem
handgreep draaibaar + zuigkrachtregeling
dikkere buizen, geen verstopping
geen stofzakken en filters nodig

Nadeel
mocht iets stiller zijn
de staaf aan de bol haken : dat gaat niet altijd vlot