Dyson Big Ball Multifloor Pro - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

Castro John 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een tornado stofzuiger met orkaan zuigkracht

Zeer goed apparaat,wij hebben er echter maar kort plezier aan gehad,werd bij de inbraak meegenomen,zelfs de doos met hulpstukken,na onze ervaring met het vorige type die we jaren hebben gehad en dagelijks gebruikt werd voor 6 grote ruimtes ,waren we zo verkocht aan deze nieuwe Dyson.
Hij overtrof zelfs de stoutste verwachtingen,stofzuigen werd een makkie,bijna geruisloos,en een super zuigkracht.
Maar helaas wij hadden het geluk niet om er lang van te profiteren,maar eenieder die hem heeft of aanschaft,,,,,,,dit is de Beste Koop anno 2016 die je kunt doen.

Pluspunten

• Krachtig
  • energiezuinig
  • duurzaam
  • ergonomisch
  • wendbaar

Jan Groenewege 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Dyson Big BallmMultifloor Pro

Hij is fantastisch. Zuigt heel goed, zuinig. Met alle hulpmiddelen kun je overal bij. Hij is makkelijk in-en uitelkaar te zetten. Vuil is heel goed te verwijderen. Goed op te bergen. In een word een geweldige stofzuiger.

Remco 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

goede kwaliteit

Ik kan iedereen een Dyson stofzuiger aanbevelen. Dit is al mijn tweede. Door stomme fout van mezelf is de vorige defect gegaan. Hij had gerepareerd kunnen worden, maar ik ga liever voor een hele nieuwe. Deze is compacter dan de meeste stofzuigers. Door de Bolvorm blijft hij nergens meer achter haken en hij valt niet om.

Pluspunten

• compact
  • valt niet om
  • zuigt perfect
  • heel veel accessoires

Minpunten

• steel is zwaar

Mart 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Fantastische zuigkracht

De stofzuiger werkt fantastisch, Is super flexibel en je kunt overal bij. Ook de reikwijdte is prima. Enige minpunt is dat we een parketborstel achteraf bij moesten bestellen. De verkoper zei ons dat de borstel die er standaard bij zat absoluut geen krassen maakte omdat het plastic was. Echter dit was op onze parketvloer geen succes. Voor de rest zijn we zeer positief. Ook de bijgekochte parketborstel is prima. Het kost een paar duiten maar dan heb je ook iets. Ik heb een andere stofzuiger gebruikt zonder zak maar kwalitatief kan deze niet tippen aan de Dyson.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • Gemak

Yana 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Vreemde ervaring

Na de aankoop van een steelstofzuiger en een handstofzuiger van Dyson waar ik zeer tevreden mee was, ben ik ook overgegaan naar een Dyson sledestofzuiger, met name de Dyson Big Ball Multifloor Pro. Stofzuigen is hiermee echt geen pretje. De meegeleverde vloerzuigmond beweegt niet vlot over de vloer (wij hebben keramische tegel en ook laminaat). Je moet hard duwen en trekken bij elke beweging om de vloerzuigmond over de vloer te laten bewegen. En dan nog gaat hij in schokjes voor en achteruit. We hebben hem al op de laagste stand gezet, de hoogte van de vloerzuigmond aangepast, maar niets maakte het stofzuigen makkelijker. We hebben ook gemaild naar de klantendienst omdat we echt het gevoel hebben dat dit niet hoort, misschien deden we wel iets fout, maar ook zij hadden geen andere suggesties. Stofzuigen is nu echt een klusje waar we tegenop kijken. Ik vind dit nog steeds vreemd, want de steelstofzuiger en de handstofzuiger van Dyson zijn een zaligheid in het huishouden.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Vloerzuigmond beweegt niet vlot
  • Grote ruimte nodig voor opbergen

diana 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

stofzuiger zonder zak

ik zocht een stofzuiger en ik heb deze gekocht, hij ziet er een beetje raar uit maar hij doet wat ie moet doen stofzuigen. hier voor had ik een miele maar deze is beter

Pluspunten

• zuigmond is groot
  • geen stof zakken meer
  • filter uitwasbaar

Minpunten

• iet aan de zware kant maar dat is personlijk

Ad en Ria 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Geluid valt erg mee en zuigkracht is prima

Goed en handzaam product. Kost wat maar dan heb je ook wat... Veel accessoires die echter wat onhandiger op te bergen zijn. Goed te reinigen. Duurzaamheid moeilijker te beoordelen omdat ie pas paar dagen in bezit is. Oude Electrolux heeft 't na 8 jaar begeven (motor werd te heet). Deze Dyson maakt minder geluid en zuigt minstens zo krachtig. We even wennen aan vormgeving en het "anders volgen" tijdens gebruik.

Dianne 11-07-2016 Product maand in bezit

Dyson Big Ball Multifloor Pro

Compacte stofzuiger , licht in dragen , zeer goede zuigkracht. Op stand Max trekt de stofzuiger het kleed op de grond mee omhoog.
Helaas voor onze pvc vloer dien ik een andere borstel te bestellen , deze is niet meegeleverd. Deze borstel zou kunnen maar glijd niet makkelijk over de vloer.
Bij opzuigen van iets hard, bijv. klein steentje dan maakt het reservoir veel kabaal omdat het er in rond blijft draaien.
De snoer had langer gemogen.
Verder erg handig in het legen van het reservoir en schoonmaken ook erg gemakkelijk en geen zakken meer nodig !!!
Handig op te bergen , slang kan aan de ball bevestig worden.
Al met al zeer tevreden over de dyson big ball multifloor.