Dyson V6 Trigger + - Reviews

droog
Type/soort
handstofzuiger
Zuigkracht (maximaal)

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Evelien 07-11-2015 Product maand in bezit

De zuigkracht van het apparaat is goed en de kruimeldief kan relatief lang zonder stroom. Door de verschillende opzetstukken kan je het apparaat op meerdere manieren gebruiken. Zelf wilde ik de kruimeldief vooral gebruiken om mijn auto schoon te houden. Ik denk dat het apparaat geschikter is om snelle kruimels en stof in huis op te ruimen. De vormgeving van het apparaat is enorm mooi en het stof is makkelijk te verwijderen.

Ron 20-09-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk en sterke zuigkracht

Sterke zuigkracht, makkelijk schoon te houden. Dyson ontkent het maar je kunt er gewoon een zuigbuis voor kopen die geschikt is voor een V6. Ik heb dat gedaan en dat scheelt als je een V6 koopt MET buis al snel 130 euro!( zuigbuis 40 en oplaadstation 25 =65 euro, toestel 199 bij mediamarkt., 265 om 399 dat scheelt.) Nu snap ik waarom ze deze buizen liever niet los verkopen.
Ik heb ook nog een DC 43 waar ik net zo blij mee ben.
De V6 Trigger+ heeft een makkelijk te legen reservoir en in tegenstelling tot mijn DC43 kun je het gehele reservoir makkelijk verwijderen en schoonmaken. We doen er de kleden, plafonds en de auto mee.
Nadeel is de korte accuduur, max 20 minuten en als je de turbostand inschakeld een minuut of 10.

Het resultaat is perfect, andere autostofzuigers zijn in vergelijking tot de Dyson, speelgoed, hij zuigt goed en makkelijk.

Kortom, het is een prima kruimel CQ stofzuiger en het is een geweldig ding.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk de trap zuigen
  • Compact

Minpunten

• Accuduur 20 minuten

Betty 12-01-2017

Mag ik vragen welke buis en oplaadstation u gekocht heeft en waar?

johan jonker 20-12-2015 Product kwartaal in bezit

Praktisch in omgang. Vooral voor de trap erg handig. Zuigkracht in meerdere opties, grote opzetstuk weegt wat zwaar, dit is ook gewenning.
Al met al, een top apparaat zoals we gewent zijn van Dyson

phv 15-12-2015 Product maand in bezit

6,3
Zeer krachtig toestel, maar wat ons betreft te beperkt in zijn mogelijkheden en gebrijkstijd. We overwegen wel de steelstofzuiger aan te schaffen die ruimer is in gebruik.

Mark Prinsen 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkrachy

Uitstekende zuigkracht, goede hulpstukken.
Maakt veel lawaai.
Accuduur is dramatisch en oplaadtijd is extreem lang.
Geen "bijna leeg" waarschuwing. Je bent aan het gebruiken en zo is hij leeg. Ruim 3 uur later kun je pas weer verder.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken

Minpunten

• accuduur
  • Laadtijd

C 03-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Kruimelzuiger

Helaas binnen 3 jaar apparaat twv € 175 destijds defect. Ik zou geen nieuwe meer kopen van Dyson. Het bedrag tov de levensduur is veel en veel te kort. Dan kun je beter goedkoop kopen en na 3 jaar weten dat je aan een nieuwe moet

Officiele reactie van Dyson 04-05-2017

Beste C

Dank u wel voor uw review. Wat vervelend dat uw machine defect is. Hoewel na twee jaar de garantie van uw machine verloopt, kunt u altijd bij ons terecht voor ondersteuning. Ik wil u daarom uitnodigen contact met ons op te nemen via telefoon (0800-0206203), e-mail (help@dyson.nl) of via de chatfunctie op onze website. Dan proberen we u een oplossing te bieden.

Vriendelijke groeten
Dyson Benelux

Geert 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Prima zuigkracht en accuduur.

Handig in gebruik, altijd direct klaar voor gebruik.
Ook het legen van het stofreservoir gaat gemakkelijk. De accu gaat lang genoeg mee en de zuigkracht is erg goed.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gebruiksgemak

Officiele reactie van Dyson 04-05-2017

Beste Geert,

Vriendelijke groeten
Dyson Benelux

JAAP 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

GOEDE ZUIGKRACHT

Grandioos apparaat, erg handig. Niet echt goedkoop, betaalde er 239 euro voor bij Mediamartkt maar heb er vertrouwen in dat ik er veel gemaak aan zal hebben.
Ik heb nog een kruimeldief van Dyson, het vorige model en die bevalt ook prima.

tinnel 12-11-2015 Product maand in bezit

Compact, handig en mooi design. Perfect voor als je kinderen in huis hebt en je niet altijd de stofzuiger wil nemen. Ook zeer handig om de trap te doen zodat je niet telkens de stekker van de stofzuiger moet uittrekken en terug moet insteken. Kleine minpunten zijn het doorzichtige vuilreservoir en het kleine zuigmondje. Voor de rest zeer tevreden over mijn aankoop.

Jlec 07-11-2015 Product maand in bezit

Handig design en optimale zuigkracht! Gebruiksbriendelijk ook. Ik kan me geen andere kruimeldief voorstellen. Aanrader!

Leon 06-11-2015 Product maand in bezit

Weer een goed product van het merk Dyson! We hebben het eerste model van dit type kruimelzuiger ook nog steeds in gebruik en we waren hier ookal zeer tevreden over. De accu is wel minder geworden, maar dat mag ook wel na zoveel jaar. De hulpstukken van de oude passen ook weer op de nieuwe Trigger +, dat is wel eens anders bij andere merken...

We vinden de nieuwe Trigger+ een hele goede update van de oude, doordat hij stiller, krachtiger en lichter is.
Het gaat zo makkelijk dat je bijna de hele woonkamer gaat doen, maar hebben we een andere Dyson voor...

Op de Trigger+ zit een handig knopje waardoor je hem op twee standen kan zetten, hard en minder hard. Hierdoor neemt de gebruik tijd toe.
Een van de hulpstukken die vernieuwd is, is de borstel met harde haren. Deze is voorzien van een geïntegreerd motortje, fantastisch! Deze wordt gevoed door de centrale accu en je bank wordt echt goed schoon, hij wrijft het goed los en zuigt het weg.

Nadeel : tja de prijs is hoog, maar je krijgt wel echt een goed doordacht product waarmee je vast heel wat jaren vooruit kunt. Prijs-kwaliteits verhouding is denk ik dan ook gerechtvaardigd. Onze andere apparaten van Dyson gaan ook nog steeds mee en functioneren allemaal nog steeds goed en naar behoren.

Kortom een aanrader de Trigger +!

Corry 03-11-2015 Product maand in bezit

Super de Dyson V.6 Trigger gemakkelijk in gebruik.
Ook voor de trap ideaal en niet te vergeten druk op de knop en het vuil is eruit.
De zuigkracht is super..

judith 01-11-2015 Product maand in bezit

Wij hebben de Dyson V6 Trigger nu een maand in ons bezit en we zijn echt verbaast over de enorme zuigkracht. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en ideaal als je huisdieren en kleine kinderen hebt. Je kan nu makkelijk de stofzuiger even laten staan. Wij zijn er erg blij mee.

Thijs 27-10-2015 Product kwartaal in bezit

Wat een zuigkracht voor zo'n klein apparaat! Zeer verbaast over de levensduur van de accu. Het mooie is dat de hulpstukken van onze grote Dyson stofzuiger ook passen op de Trigger+. Kortom zeer tevereden!

Leon 06-11-2015

waar heeft u het product aangeschaft?

Jerome 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dyson v6 Trigger+ is outstanding as a home vaccuum Appliance; its comprehensive accessories and its easy of use, while delivering huge power make it A MUST for every house!