Dyson V6 Total Clean

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

eurootje 27-02-2016
  • Product half jaar in bezit

hij zuigt geweldig!! maar helaas de batterij gaat veel te kort mee,mijn 3 slaapkamers kan ik niet in 1 keer zuigen.

Anette 09-07-2017

Super kruimeldief

Deze kruimeldief...of beter stofzuiger !!!! is echt een aanwinst. Een echte aanrader.
Misschien kan Dyson nog iets aan deze verbeteren....de uitstromende lucht blaast met volle kracht eruit en deze afvoer zouden de makers ergens anders moeten plaatsen. Je krijgt tijdens het opzuigen deze sterke stroom met lucht in je gezicht op zij !!!! Dat is ergens lastig die wind in je gezicht. Misschien kunnen ze deze onder plaatsen....verder een aanrader...zonder twijfels. Ik heb deze aan mijn ouders van 85 gegeven...ze waren verbaasd over de zuigkracht en het is makkelijker dan de hele stofzuiger te pakken.
DYSON Doe iets aan de luchtuitvoer.....aub....

Minpunten

• Uitstroom van de lucht

PieterDEJ 06-10-2015
  • Product maand in bezit

Met een 1-jarige in huis wordt de Dyson V6 dagelijks gebruikt om rond de eettafel te stofzuigen. Die is trouwens heel wendbaar om tussen de poten van tafel en stoelen te stofzuigen.
Daarnaast gebruiken we 'm steeds vaker om 1 ruimte te stofzuigen. Ipv het hele huis in 1 keer, doen we dat nu doorheen de week, per kamer. als het even uitkomt.
En als je de lange steel eraf klikt, is deze ook uiterst praktisch om de trap of zelfs de auto te stofzuigen.
De batterijduur is niet zo lang, maar het verandert gewoon de manier waarop je het huis stofzuigt.

stephaniejulie 06-08-2015

Wat een feest is stofzuigen geworden! Ideaal apparaat; je haalt 'm uit zn oplaadstation, klikt er de zuigmond die van toepassing is erop (harde vloer, tapijt, handzuiger) en hoppa; klaar voor gebruik. Super flexibel mondstuk wat soepel langs elk kastje, drempeltje en richeltje glijdt en daar ook daadwerkelijk alles en alles opzuigt. Niks meer bukken naar stopcontacten en een apparaat achter je aanslepen. Ook de lucht in voor bijv. spinnenrag gaat appeltje eitje. Voor mensen die fysiek iets minder zijn is t helemaal n uitvinding. Ik zuig nu dagelijks elk viezigheidje op in luttele seconden. Een heel huis van boven tot onder zuigen zal qua accuduur niet gaan; na 20 minuten is de accu echt wel leeg. Maar aangezien ik dagelijks even door de keuken, de badkamer, de hal, de slaapkamer etc loop heb ik genoeg aan die 20 minuten per dag voor n huis van 120m2. Voor mensen met honden of n gezin met kinderen lijkt het me n ideaal apparaat; denk dat het vechten wordt wie nu weer eens mag stofzuigen na t eten... Kortom: TOPPER!

Pascallevr 22-07-2015
  • Product maand in bezit

De Dyson V6 total Clean nu een maand in ons bezit.
Wat een topapparaat. je pakt hem van de lader en je kunt meteen aan de slag. harde vloer of vloerkleed hij draait er zijn hand niet voor om. door de hulpstukken ook multifunctioneel

min puntje: het legen, er blijf altijd een beetje stof inhangen