Dali Zensor 7 - Reviews

zwart

9,9

Lambert-Willem 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig geluid

Op het eerste gezicht lijken de speakers erg groot, maar in de praktijk (lees: in de woonkamer valt dat wel mee). Het geluid is geweldig, de dynamiek is, net als in de Zensor 3's) heel mooi. Het wordt echter nog mooier verpakt in dikte van het geluid en met meer lage tonen. Heel rijk en zuiver geluid. Gekocht bij hifi klubben in Rotterdam, wat een enorme aanrader is.

Pluspunten

• Dynamiek geluid

Techhuis 21-12-2012 Product paar dagen in bezit

Wat een geluid voor dit geld,had minder verwacht na vele vele review sites en Hi-fi sites te zijn afgegaan waar hij soms iets minder werd afgeschilderd toch de Dali's besteld en in combi met mijn Denon stereo versterker (Denon PMA-720AE) geweldig geluid,wat echt heél hard kan en toch zuiver blijft.....d^_^b

Robert81h 19-05-2012 Product paar weken in bezit

De speakers gekocht via RAF, zeer goed geholpen en over de prijs kon ook nog worden gesproken. Kortom RAF kan ik bij iedereen aanraden.

De speakers zien er zeer mooi uit (mijn mening). Ze zijn hoogwaardig afgewerkt en ze zien er erg luxe uit. Al bij het openen van de doos merk je dat je te maken hebt met kwaliteit luitsprekers. Daarnaast is de gehele speaker netjes verpakt in een stoffen hoes. De spikes kunnen eenvoudig onder de standaard geplaatst worden. Daarnaast adviseerde RAF mij een soort euro's met een gaatje waar je spikes in komen te staan zodat ze je parket of laminaat kapot maken.

Ik ben geen audiofiel maar na het inspelen kan ik niet anders zeggen dan dat het top speakers zijn qua geluid. Een mooie subtiele bass en veel detail is hoorbaar. Ik heb veel nummers geluisterd waarbij ik veel nieuwe geluiden heb gehoord.

Ik heb veel speakers vergeleken in deze prijsklasse (Mordaunt Short Aviano 6, Wharfdale 10.5 en KEF maar komen niet in de buurt van design en geluidskwaliteit.

Duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen maar gezien de garantie van 6 jaar die je krijgt zal dit wel goed zitten.

Menno Mulder 20-01-2012 Product paar weken in bezit

Dit is dan de instapserie van Dali? hehe
Speakers zijn echt fantastisch. Alles klopt. Prachtig helder geluid en toch warm. Bass-response enorm goed. Tuurlijk is er beter te krijgen, maar voor dit geld volgens mij niet. Ik heb voor de Zensor 7 gekozen ipv de Zensor 5 ivm met met mijn ruime woonkamer. Ik wou een speaker met een beetje meer "body". Design vind ik ook ook echt prachtig. Zeker als je deze vergelijkt met z'n voorloper de "concept" serie. Duurzaamheid kan ik verder weinig over zeggen, bouwkwaliteit wel..Die is ronduit perfect. Speakers lijken en voelen ook veel duurder dan ze zijn. Helemaal top!