Teufel Ultima 20 Mk2 - Reviews

2-weg
Aantal speakerunits
Aanbevolen max. vermogen

djinn1976 24-08-2015 Product maand in bezit

Heb deze speakers nu een goede maand. Heb het opgesteld staan als een 5.1 set. 4 x de Ultima 20 mk2 een Center speaker UL 40 Mk2 en een Mono-Subwoofer US 2110/1 SW. Geluid is gewoon super!!! De afwerking is ook zeer goed.

Plikje 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

De Teufel MK20 heeft me blij verrast. Wat een prachtig geluid voor nog geen 200 euro. Wat Teufel hier neerzet grenst aan de limit. Ze klinken evenwichtig, mooie volle bas, en een sprankelend hoog.
De bouw is geweldig want ze zijn ook een lust voor het oog. Ik heb ze op een paar mooie staanders in de huiskamer. Popmuziek, klassieke muziek, ze spelen het met het grootste gemak. De levering was super! Goed verpakt en snel!

Ik ben diep onder de indruk en De Teufel MK20 hoort bij de top. Ik kan deze speaker iedereen aanbevelen!!

KhunterH 19-09-2013 Product half jaar in bezit

Aangesloten op Denon Receiver. De bass was erg rommelig aanwezig. Op aanraden van een eerdere review de bassreflexpoort dicht gemaakt met isolatiemateriaal. Hierna moest de bass wel opgeschroefd worden maar is het geluid in evenewicht. de as is te plaatsen en klinkt niet dreunerig. Voor dit geld een prima speaker.Zeker voor deze afmetingen. Ter vergelijking , hiervoor had ik zuiltjes van JBL E80. Daarvoor doen ze niet onder !!

Keuzeheer 23-03-2013 Product maand in bezit

Sinds een maand deze speakers in bezit.
Ik was toe aan een nieuwe set speakers en was erg benieuwd naar de Teufels. Na ontvangst heb ik ze aangesloten op een denon versterker en speel alleen mp3 af.
Het viel mij meteen op dat het midden (stem) naar voren komt.
De bas was voor mij te rommelig. Met schuimrubber heb ik de achterkant bedekt. Nu klinkt het veel strakker en is de balans beter. Ik snap uberhaupt niet waarom Teufel een baspoort heeft geplaatst. Voor 175 (12% korting) blijft het een goede aankoop.

Race 23-02-2013 Product kwartaal in bezit

Goed geluid voor een kleine kamer. Een ontzettend mooie speaker in een houten behuizing. Afwerking is erg degelijk en voelt solide aan. Iedere gast in mijn huis geeft wel een compliment over het uiterlijk van de speaker.
Verder weergeeft de speaker een uitgebalanceerde toon van midden, lage en hoge tonen. Een ideale speaker voor een kleine huiskamer (40 m2). Je zult er geen ramen mee doen trillen, maar in een kleine kamer heeft het een goed bereik.

Ben er al geruime tijd erg tevreden mee!!

Ipad mini wit 17-01-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Ultima 20 Mk 2 gekocht om ze op mijn computer te gebruiken. Ik heb de grotere U40 als staan waar ik zeer, maar dan ook zeer tevreden over ben. Dus de vraag was of deze mij niet teleur zouden stellen!

Dit is niet gebeurt! De U20 Mk2 zijn goede speakers voor hun prijs en tevens hun formaat.
Er komt zeer helder geluid uit en een zeer mooi bass. Natuurlijk mis je ruimte en vervaagd het geluid zodra je ze in een grote ruimte plaatst, maar als je dit niet doet heb je voor het bedrag wat ze kosten heel veel geluid.

In mijn ogen heeft Teufel hier een pareltje handen, wat is een goede ruimte zeer mooi kan klinken. Mocht 200 euro je prijs zijn, dan heb je hier een winnaar!