Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei WATCH GT 2 Pro zwart op Kieskeurig.be.

playonhd 12-11-2021

Geen smartwatch maar wel super slim.

Geschreven voor: Huawei WATCH GT 2 Pro zwart

Het design en de functionaliteiten zijn sterk verbeterd ten opzichte van de voorganger die ik 2 jaar geleden heb gekocht.
Dat titanium van de kast maakt een sieraad van dit horloge.

• Uitgebreide functies

Jeroen 26-04-2021
  • Product gekregen

Tophorloge

Geschreven voor: Huawei WATCH GT 2 Pro grijs

Zeer uitgebreid en prettig horloge, mooi design, enorm lange batterijduur. Uit m'n hoofd meer dan 100 verschillende sportmodi, top.

Pluspunten

• Batterijduur
  • 100+ verschillende sportmodi

John 21-04-2021

Huawei gt2pro smart watch

Geschreven voor: Huawei WATCH GT 2 Pro grijs

Een prachtige smartwatch. Ik draag het horloge nu al 3 maanden om mijn pols en ben elke dag weer opnieuw fan. Vooral het uiterlijk en de fijn pasvorm spreken mij enorm aan. Het is een stoer horloge en nog eens robuust ook. Daarnaast ben ik fan van de batterij duur. Als ik zie en hoor hoevaak collega's, vrienden en familie hun smartwatch moeten opladen... Dan is dit echt een uitkomst. De hoeveelheid apps die er op zitten zijn ruim voldoende om je sporten te kunnen beoefenen, je slaap en lichamelijke gesteldheid bij te houden. Is er dan niets negatiefs aan dit horloge? Dat is misschien persoonlijk maar wat ik bijvoorbeeld jammer vind, is dat de sporten niet bij elke sport een kaartje bij houden. Dat contactloos betalen niet mogelijk is, en dat er geen kaartenoptie is op je horloge zelf. Daarnaast had ik het wel tof gevonden als je smartwatch automatisch van helderheid zou wisselen bij dag en nacht en als er bij sommige sporten uitgebreidere opties zouden zijn. Maar deze puntjes die ik net heb genoemd zijn naar mijn idee heel persoonlijk want voor de rest is deze watch heel compleet. 👍😬

Pluspunten

• Batterijduur
  • Titanium behuizing
  • Saffierglas
  • Veel en uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• Zie toelichting