Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Samsung Galaxy S8+ 64 GB / orchid grey

Samsung Galaxy S8 64 GB / rosé goud

Samsung Galaxy S8 64 GB / rosé goud
7,1 (2251)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Old John 05-12-2018

Groot, hoge kwaliteit scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Oude S3 werd onbetrouwbaar. Nieuwe A7 gekocht. Wat een schitterend slanke smartphone. Niet alleen het scherm is groot (6") maar ook het interne geheugen (64gb). Schermkwaliteit is van superioriteit. Werkt voor mijn toepassingen, zeer snel en accu-capaciteit garandeert een langdurig gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Zeer plat model
  • goede accuduur
  • intuïtieve knoppen
  • maakt schitterende foto's

Minpunten

• mist usb-c (?)

Ruud 08-02-2019

Prima smartfoon voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon afgelopen november aangeschaft als vervanging voor mijn iPhone 7. Na 3 iPhones was ik toch wel teleurgesteld in Apple, zeker gezien de prijsstelling en wat je ervoor krijgt. En gezien de prijsstelling van de nieuwere types vond ik het tijd worden om voor een ander merk te kiezen. Na maanden reviews lezen van Samsung, Motorola G6 Plus en Nokia 7 plus en 7.1 kwam ik uit bij de A7. Had als vervanging voor mijn defecte iPhone 7 al mogen proeven van een Samsung S6 Edge+. En die ervaring smaakte toch weer naar meer. Natuurlijk kwamen er afgelopen jaar 2 nieuwe modellen in de A-serie uit de A7 en de A9. De A9 vond ik voor het mooie te groot, dus viel de keuze automatisch op de A7. Vooral het feit dat er drie camera's op zaten spraken mij aan maar ook het Infinity display sprak tot de verbeelding.

Het scherm is prachtig, daar kan een iPhone niet aan tippen, ook de nieuwe niet vind ik. Wat een helderheid en wat een prachtige kleuren. Het is groot en reageert goed. Filmpjes via Youtube zijn scherp en helder als ook Netflix series. Verder is het scherm mooi groot waardoor je makkelijker kunt multitasken en kunt schakelen tussen de verschillende apps. Het geluid is voldoende, dat is van de iPhone weer beter. Maar zeker niet slecht. Ik mis de stereospeakers waardoor het geluid voller had geklonken als ze erop gezeten hadden. Het geluid via de oordopjes, via een normale 3,5 mm jack, is gewoon erg goed. Die is vol en met Dolby Atmos goed in te stellen waardoor de beleving nog beter is.

Wat ik ook een verademing vind is de opslagruimte en dat die tot 512 GB uit te breiden is, niet dat ik ten volle zal benutten, maar was het streamen van mijn muziek via Apple Music wel beu. Wil nu eenmaal gewoon mijn muziek ten alle tijden fysiek op mijn telefoon hebben. Dat lukte met al mijn iPhones niet. Want respectievelijk 16 GB en 32 GB van mijn laatste iPhones waren niet echt toereikend. Wat ik ook mooi vind is dat ik nog een simkaart in mijn telefoon kan doen zodat ik hem zakelijk ook kan gebruiken en dat dit niet ten koste gaat van de opslag.

En dan Android wat een verademing ten opzichte van het steriele IOS waar je absoluut niets mee kan en de het iedere keer moeten updaten van het IOS vanwege bugs en andere zaken waren mij een doorn in het oog. Maar ook het feit dat wanneer IOS niet meer update je toestel praktisch onbruikbaar is geworden omdat apps niet meer geüpdatet kunnen worden omdat IOS te oud is. Om nog maar te zwijgen over de houdbaarheid van de batterij en de daarmee gepaarde traagheid van het toestel en dat voor een telefoon van 2 jaar oud. Mijn S6 Edge+ hield het langer vol dan mijn iPhone 7. Hou me te goede de iPhone is een goed toestel maar kan niet tippen aan Samsung.

Wat ik wel tegen vind vallen zijn de drie camera's. Daar had ik, gezien het feit dat Samsung daar een naam hoog te houden heeft, meer van verwacht. Ik vind ze eigenlijk een beetje tegen vallen. Zeker als er te weinig licht is. Overdag komt de camera goed mee, maar bij weinig licht niet. Wat ik ook heel vervelend vind is de eigen software van Samsung wat op het toestel meegeleverd wordt. Als ze dat nu helemaal zouden skippen dan zou dat een hele verbetering zijn. Ook de bloatware van Google mag er voor mij betreft af. Wat ik eigenlijk liever zou zien was dat wanneer Samsung zich aan zou sluiten bij Android programma dan zou het toestel met kop en schouders overal bovenuit steken.

Al met al is het een toestel met een hoop voordelen maar wat ook zijn nadelen heeft. Het maakt overigens wel dat ik mijn iPhone totaal niet mis en zelfs de iPhone van de baas terzijde ga leggen omdat ik het werken met Android een stuk prettiger vind.

Pluspunten

• Groot en helder scherm
  • Opslagcapaciteit
  • Duosim
  • Android
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Camera's vallen ietwat tegen
  • Samsung bloatware
  • Google bloatware

blije reviewer 14-03-2019

goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind deze telefoon het geld waard. dit komt doordat het zeker een high-end telefoon in de mid-prijsklasse is. ook is deze telefoon erg speciaal door de primeur van de 3 camera's en de hoge resolutie. ook de software werkt bijna vlekkeloos. zeker de opslagcapaciteit voor deze prijs vind ik erg te waarderen. ik zou deze telefoon zeker aanraden. ook door cashback op verschillende sites kun je dus een prachtige snel werkende, gelikt uitziende telefoon krijgen. een hoesje is wel aan te raden,hoewel de telefoon zelf wel redelijk tegen een stootje kan.

Pluspunten

• goede camera
  • innovatief verwerkte vingerafdrukscanner
  • snelle processor
  • snel internet
  • perfecte afmetingen van scherm

Ruud 14-03-2019

Ik vind dit echt een extreem goeie review. Dit komt goed overeen met de werkelijkheid. Alles klopt aan deze review. Alle balkjes zijn goed ingevuld, alleen is het een beetje jammer dat je niet op product aanbevelen heb geklikt.

KeesKaas 14-03-2019

Goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is een prachtig product, goede specs, mooi scherm, goede camera, alles is goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan dit product zeker aanbevelen vanwege alle goede dingen die het product heeft.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goede camera
  • Goede selfiecamera
  • Metalen behuizing
  • Lange batterijduur

Saxtaz 16-06-2020

Slechter dan mijn eerste smart gsm tig jaar gelede

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Heb nu 1,5 jaar. Ik kocht vooral voor camera, die valt wel zo enorm vies tegen.
Samsung health werkt totaal niet, ook na diverse keren opnieuw registreren.
Accu kan geen hele dag mee.

Anoniem 04-05-2020

Beoordeling Galaxy a7

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en ben er elke dag nog zeer blij mee! Hij is zeer snel en heeft een goede camera. De vingerafdrukscanner aan de zijkant van het apparaat werkt heel goed.

Gmul 29-03-2020

Perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb de telefoon nu ruim een jaar in gebruik en ik gebruik hem overal voor. Nooit een storing en super snel. En kan alles tegelijk. Kortom een perfecte telefoon voor een nette prijs. Top Samsung!

Hielle 29-03-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb deze telefoon net een maand en hij bevalt goed hij is lekkergroot in de handen en hij werkt super snel ik ben er heel blij mee.

Ryan033 20-03-2020

Goed toestel voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Zoek je een telefoon voor dagelijks gebruikt zoals internetten, e-mails lezen, facebook, whatsapp, instagram etc dan zit je met deze A7 goed. Het is geen flagship toestel zoals de s10 of s20 serie dus verwacht niet dat je zware games mee kunt spelen. Echter, qua prijs en kwaliteit zit je er goed mee. Scherm is groot genoeg om alles goed te kunnen lezen. Het toestel heeft drie camera's achterop plus een selfie aan de voorkant. Zo kun je altijd goede foto's en video's mee maken. Qua prijs-kwaliteit zit je met die toestel goed. Degelijk toestel voor een prima prijs.

Jfpdnn01i3 12-03-2020

Leuke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb deze telefoon al bijna een jaar en ik vind hem echt heel tof alles op deze telefoon werkt prima

Anoniem 08-03-2020

Hoge kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Met de samsung Galaxy A7 ben ik bijzonder tevreden omdat deze zo ontzettend gebruiksvriendelijk is. Zeker een aanrader. Ook omdat er zeer mooie foto's mee gemaakt kunnen worden. Deze Samsung zou ik weer aanschaffen in de toekomst, want ik ben er erg positief over!

Danisha12 08-03-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb de telefoon nu ongeveer iets meer dan een jaar en ben er zeer tevreden mee. Het grootse plus punt vind ik de plaats van de vingerscan. Het zit direct aan de zijkant en daardoor heel makkelijk te gebruiken. Voor de rest is het gewoon een goed toestel. Elke telefoon heeft wel wat min punten, maar het is bij deze niet zo erg dat ik er problemen mee heb. Soms valt hij opeens uit maar dan kan je hem gewoon weer aanzetten en is alles oke.
Over het algemeen prima telefoon.

Anoniem 05-03-2020

Super makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Hij is super makkelijk en licht om de pols.
Soms vergeet ik dat ik hem om heb!!
Alles is makkelijk te vinden en te gebruiken! Zeker een echte aanrader!! (Samsung galaxy fit watch)

E Hagens Heijt 04-03-2020

Goed overzien baar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb em niet gekocht hij lijkt me leuk vooral als je er mee in het water kan ik zou em wel willen winnen

Anoniem 22-02-2020

Toppie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb dit toestel nu een jaar hij bevalt goed en hij heeft voldoende opslag goede camera en goed formaat

Chantal71 17-02-2020

Uitermate handige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Vroeger een iPhone gehad toen overgestapt naar de A7, nu wil ik nooit meer anders. Zo blij met deze telefoon alles is goed en duidelijk aangegeven.

Chayenne08 12-02-2020

Super handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb mijn telefoon al 1 jaar en ben er zo blij mee, hij is ook makkelijk om mee te nemen! En heeft alles wat er op moet. En heeft veel ruimte

Laura04 05-02-2020

Bijna alle functies zitten erop

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik ben van een s8 naar de a7 gegaan. De inhoud is voldoende, komt overeen met de s8. Functies werken duidelijk en snel. Wat ik jammer vind is dat de batterij wisselend werkt, soms erg snel leeg. wat ik mis aan de a7 is het draadloos opladen, mocht je je telefoon niet meer kunnen opladen dan is hier geen andere optie voor.

Anoniem 24-01-2020

Geweldig toestel en eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

Ik heb het toestel nu 2 maanden en ik ben er zeer tevreden mee geweldig toestel met 3 cameratas en een houding maar goed te bedienen

Siebren 21-01-2020

Fantastisch makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A7 (2018) 64 GB / blauw

ik heb deze telefoon nu 1 jaar maar is voor mij zeer makkelijk ,eerts wou ik een S10 maar toch gekozen voor de A7 en geen spijt gehad van deze keuze fijn toestel .