Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
32 GB opslag
Besturingssysteem
Android 7.1.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Zico14 20-01-2018

Samsung Galaxy A8 (2018)

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) goud

Goed bekeken van Samsung om een toestel op de markt te zetten dat zich qua mogelijkheden en design/hardware kan meten met de high end toestellen. Het scheelt ook in de aankoopprijs en dus ook bij het sluiten van een abonnement is het wat goedkoper allemaal. Er zullen veel mensen min of meer gedwongen worden een wat goedkoper toestel te moeten aanschaffen. Denk hierbij aan de BKR-toetsing. Dan is de Galaxy A8 (2018) een meer dan prima alternatief!

We hebben hier te maken met een telefoon die alle nieuwigheden in/op/aan zich heeft die je zou mogen verwachten. Het prachtige 5,6 inch Amoled scherm is "bijna" scherm vullend. Hierdoor blijft het een handelbaar toestel. De schermverhouding is ook up to date en is niet meer 16:9 maar zoals je steeds vaker gaat tegenkomen 18,5:9. Verder is het toestel ook (spat)waterdicht en als zodanig gecertificeerd (IP68 gecertificeerd). Persoonlijk denk ik dat je het noodlot nooit moet tarten en ik zal het zeker niet uitproberen of dat wel zo is... :). Meegenomen is ook dat je nog steeds je oortjes kunt gebruiken. Bij veel toestellen bestaat deze aansluiting niet meer en moet je met een verloopstukje werken om bijvoorbeeld je koptelefoon te kunnen gebruiken. Voor selfies is er een dubbele camera aan de voorzijde gemaakt en is er geen fysieke homeknop meer. Ook is de vingerscanner (indien je wenst je telefoon zo te ontgrendelen) naar de achterzijde verhuisd. Ik vind het persoonlijk een echte verbetering en het werkt erg snel en makkelijk. Ik heb wat grote handen en kan het toestel met een hand bedienen. Je hebt de mogelijkheid om op je beeldscherm ten alle tijden informatie te zien. Klok, datum, batterij, berichten, etc. Dan komen we gelijk bij de batterijduur. Ik heb het gewoon aan staan en ben een meer dan gemiddelde gebruiker. De batterij gaat bij gemiddeld gebruik aan doorlooptijd zeker een dag mee. Dit zal komen door de processor door Samsung zelf ontwikkeld. Tja om het simpel te zeggen... wat is snelheid. Uiteindelijk is dat voor ons als gebruiker het verschil nauwelijks nog op te merken. Of een App nou 1/10e seconde sneller opstart met een snellere processor? Swah.. zeg ik dan. Ben je sterk afhankelijk van de rekencapaciteit (geavanceerde videobewerking bijvoorbeeld) van je telefoon... dan zou je er aan kunnen denken een telefoon te nemen met de allernieuwste processor van de "High Ends". Van de andere kant denk ik dan.. dat soort geavanceerde software gebruik ik niet op een telefoon maar eerder op de PC of grotere Tablet. Deze telefoon werkt gewoon snel. Voor social media, appen, browsen, email, games en natuurlijk ook bellen doet deze telefoon zijn werk perfect. Connecteren met de auto ging ook vlot, zoals eigenlijk alles.

Mijn vorige telefoon was mijn eerste erg goede ervaring met Samsung (Note 4), nadat ik in de periode daarvoor al allerlei andere merken heb gehad. Over de Galaxy A8 (2018) ben ik zeer tevreden en heb nog niet eens alle mogelijkheden onderzocht. Maar nu al een echte aanrader!

Pluspunten

• Mooi en snel
  • Frontvullend mooi Amoled scherm
  • Dubbele camera front
  • Waterdicht
  • 3.5 J Aansluiting audio

Martijn vlieg 19-01-2018
  • Product gekregen

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / orchid gray

Ik ben van de s5 overgestapt naar de a8 "abonnement"
Ik heb me goed ingelezen en vele YouTube filmpjes bekeken en qua prijs kwaliteit verhouding bij hollandsnieuwe leek mij dit de beste optie voor mij.
2 dagen in het bezit en een super fijn toestel.
Samsung had er van mij alleen wel een siliconen hoesje bij mogen doen.

Pluspunten

• Veel opties
  • Fijn in gebruik
  • Goed alternatief voor s8

Minpunten

• Weer een nieuw soort lader. USB c
  • Nog niet kunnen ontdekken

Oscar 20-07-2018

Samsung A8, mooi scherm, waterdicht en supersnel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) goud

Na veel wikken en wegen gekozen voor de Samsung A8. Keuze gemaakt tussen S8, S8+ en A8. Het werd uiteindelijk de A8 omdat deze waterdicht is. Ik wilde eerste gaan voor de S8 door de dubbele camera maar omdat ik veel op de fiets zit met mogelijk veel regen leek de waterdichtheid erg handig. De telefoon is snel, heeft een prachtig scherm, heeft een handige vingerafdruksensor aan de achterzijde welke supergoed werkt in vergelijking met mijn oude S6 edge. Jammer dat hij erg verslavend werkt waardoor ik nu nog meer social media gebruik....

Pluspunten

• Makkelijke vingerafdruksensor aan de achterzijde
  • Waterdicht
  • Mooi scherm, superscherp
  • Supersnel

Minpunten

• Nog niet gevonden

Heleen70 06-09-2019

Mooi formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Mooie handzame telefoon. Overzichtelijk scherm. Wat minder is, is de camera. Scherpte van de foto's minder

JasonJay11 03-09-2019

Top ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Echt een super toestel. Heb hem gekregen van een klant l, van huwaie overgegaan naar samsung beste keus ooit. Super blij ermee

Anoniem 02-09-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Geweldige telefoon ik heb hem nou iets meer als een jaar en vind hem zo fijn en mooi. Geen seconde spijt dat ik de A8 hen genomen

Alper27 01-09-2019

Prachtig en tevreden samsung klant!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik twijfelde eerst aan een iphone 8 of samsung A8 dus ik hoorde veel goede meningen over de iphone 8 , maar ik vond de A8 beter uitzien en vind uit eige mening sumsung software fijner dus besloot de A8 tenemen en ben SUPER BLIJ met die keus hwt is de tweede keer dat ik hem neem dus een trouwe samsung klant! Danke voor de super A8!. Mvg alper

Lisa1992 01-09-2019

Er zijn verbeter punten

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de Samsung a8 nu bijna 1 jaar, maar mijn telefoon geeft nu al aan dat hij regelmatig vol is. Terwijl ik deze regelmatig leeg haal en schoon maak. Verder heb ik slechte verbinding als ik in huis ben of in de winkel. Ik moet vaak overal op de Wi-Fi.

Joep56 30-08-2019

Heel uitgebreid voor een mid-range toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Iedere maand up-date,geweldig mooi scherm en haarscherpe foto's. Achterzijde ook glas!Geen goedkoop uiterlijk. Biometrische herkenning,werkt uitstekend!
Met origineel A8 case,met lichtsignaal zodra er een melding is!!!zeer bijzonder!
Prijs /kwaliteit uitstekend te noemen.
Aanrader.

Eduard001 27-08-2019

Doet alles goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Maakt mooie prof. foto's, verbindt snel wifi, en data, kan op strand tv kijken, neemt geluid goed op, video's sfspelen vloeiend, apparaten connectie goed met externe camera ook, gopro besturen prima, moet de drone nog uitproberen

Mrtenpol 27-08-2019

Goede en nette gsm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Wat het meest opvalt is dat de batterij een lange levensduur heeft, ondanks dat ik hem intensief gebruik.

Anoniem 26-08-2019

Heel tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een jaar en voeld echt heel fijn aan Hij is super snel bijv met gaming. Zware spelletjes Zijn zo gedowload en de kwaliteid is ook heel mooi. Ik vind het wel jammer dat hij een vocht fout melding geeft. Maar daar is ook weer een oplossing voor.

Helmons 24-08-2019

Gewéldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar, en hij werkt fantastisch, heb er nooit geen problemen mee, in het begin dacht ik dat hij langzaam was met opstarten, al ben ik er achter gekomen dat dit gewoon bij deze telefoon hoort en er niks aan de hand is. Kortom een goede telefoon voor een niet te dure prijs!

Jorghinio liefde 22-08-2019

Het heeft veel functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb de galaxy a8 genomen omdat ik wel d8 van j az is een mix tussen de s9 en s8 en ik vindt de telefoon super de gamegraphics de snelle processor echt een top telefoon

Fuad 22-08-2019

Mooie device

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een goed device, goed grote scherm past goed bij mijn werk taken omdat ik deze device als werk telefoon gebruik.

Anoniem 22-08-2019

Heerlijke phone

Vanuit IOS overgestapt naar Android
Wennen in het begin maar zeer tevreden over gebruiksgemak en camera

UdoM 22-08-2019

Beste prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Dit is hrt goedkopere broertje van de s8. Ik ben erg blij met dit toestel. Voor de lagere prijs doet hij eigenlijk niet onder voor de S8. De camera kan beter. Maar voor de rest is het echt even goed.

Dayan 21-08-2019

Geweldige samsung galaxy a8

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

De samsung galaxy a8 is goed uitgerust met mooie specs en een fijn besturings systeem.
Hij heeft een mooi display en het is ook fijn dat hij zo’n groot display heeft.
En de telefoon heeft ook nog een led indicator dat is ook erg fijn omdat je dan sneller weet wanneer je een bericht of melding hebt. Hij is ook erg snel.

stijn14 20-08-2019

goeie camera goeie batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

ik heb deze telefoon net een schooljaar hij bevalt mij heel goed hij werkt nog steeds heel goed ik denk dat ik mijn volgenden apparaat misschien ook wel bij samsung haal

MarianCS 17-08-2019

Gemakkelijk hanteerbare telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A8 (2018) 32 GB / zwart / (dualsim)

Een telefoon die gemakkelijk is in het gebruik. Niet teveel toeters en bellen en toch gemakkelijk te gebruiken