Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart op Kieskeurig.be.

TomG98 28-06-2021

Goeie telefoon. Slecht bereik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

De telefoon zelf is erg goed. Precies waar ik naar zocht. Niet al te duur, geen onnodige ingewikkelde extra's, gewoon een fijne telefoon. Het enige waar ik tegenaan loop is dat elk telefoongesprek dat ik heb bijna niet te verstaan is. En ik verwachtte wel met mijn telefoon te kunnen bellen... Maar los daarvan een erg prettige telefoon.

Lorretta 26-05-2021

Kenmerken die ik leuk vind

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Het toestel is niet te groot en toch heeft het alles die ik nodig hebt.
Bediening van de toestel is eenvoudig en heeft geen extra poespas.
Lichtgewicht en instellingen zijn makkelijk aan te passen.

JG vd Veen 03-05-2021

Prima buitenwerk mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Zeer tevreden met de cover 4, enige opmerking is dat de microfoon wat dacht is..., verder zeer tevreden.

ArnoHoog77 14-03-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Ik vindt dit een fijne telefoon. Kan redelijk snel alles vinden als ik iets opzoek. Alle functies werken goed, kan er goed mee bellen en mail is altijd handig om onderweg bij je te hebben. De telefoon zelf ziet er redelijk ouderwets uit, hij is breed, maar dit werkt niet negatief.

Anoniem 15-01-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Prima telefoon voor de prijs.
Scherm en camera goed genoeg. Accu gaat redelijk lang mee, zeker vergeleken met een Galaxy S serie. Hij is uiteraard niet zo snel of heeft hezelfde grote geheugen als een Premium smartphone. Dat is uiteraard wel op te lossen met een aparte sd kaart. Wel jammer dat het geen dual sim telefoon is.

Dirk-jan 26-01-2020

Samsung Xcover 4, is top

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Mijn eerste smartphone die na 2jaar gewoon nog heel is. Ondanks veel Outdoor omstandigheden en intensief gebruik.

Pluspunten

• Robuust
  • Batterij

Minpunten

• Opslag capaciteit

sterredag 15-09-2019

Prima toestel voor wat ik ermee wil.

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Op zoek naar een toestel wat tegen een stootje kan, kwam ik uit op de Xcover serie. Hoewel ik van de 3 de camera en het intern geheugen nogal summier vond, was ik blij verrast met de 4. Prima foto's en geen probleem meer met het intern geheugen.

In regen en onder water, maar ook zo nu en dan laten vallen in de het zand e.d. en toestel functioneert nog steeds prima. Ja goed opletten dat het achterkantje goed afsluit natuurlijk. Ook gaat de batterij langer mee dan bij de 3.

Al met al ben ik gewoon tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• batterij gaat lang genoeg mee
  • kan tegen een stootje
  • kan tegen water
  • prima camera

Minpunten

• ook dit toestel verouderd tov moderne tijd

Anoniem 29-12-2018

xcover4 is een fijn degelik toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

fijn toestem niet duur goede prestaties degelijkprim scherm kortom echt weer een heerlijke telefoin waar je alles mee kan en ook degelijk is top

Arjan 18-10-2017

Scherm reageerd slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

na 5 maand doet hij weinig meer, voor een telefoon die tegen een stootje moet kunnen is het niet wat ik had verwacht, de rechter kant van het scherm doet niks meer of blijft hangen op een toets, de vorige xcover 3 heb ik er ook al 2 versleten die waren geen eens stof dicht jammer dit.

Wanfie 04-10-2017

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Na enkele maanden dit toestel te hebben gebruikt, heb ik er eigenlijk alleen goede woorden voor. Doordat het ding stevig is, gebruik ik geen hoesje en is daarmee een stuk compacter dan andere 5 inch telefoons.
Het standaard thema heb ik vervangen door een met meer contrast. Het scherm is ook bij veel licht goed afleesbaar. Internetten gaat er ondanks mijn slechte ogen goed mee. Ik heb ook geen enkel probleem met het aanraakscherm. Dit werkt zoals je zou verwachten. Handig is ook het extra knopje links boven wat je b.v. kunt gebruiken om een foto te maken. Aan de vaste toetsen onderin moest ik even wennen.
Voor mij is hij royaal snel genoeg, maar gebruik de telefoon dan ook niet voor spelletjes. Apps als YouTube, Buienradar en WhatsApp werken prima.
De camera aan voor en achterzijde werken prima. Ik heb deze wél op breedbeeld gezet, zodat ik schermvullende fotos krijg.

Frans 30-09-2017

Degelijk en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Deze smartphone koop je niet, om intensief te internetten of spelletjes op te spelen.
Het kan allemaal wel, maar daar zijn betere toestellen voor te koop.
Dit model is sterk, valbestendig, waterdicht en eenvoudig in gebruik.
De camera is top, altijd een scherpe foto, ook met weinig licht.
Daar koop je dit model voor: een toestel dat tegen een stootje kan.

Roemen 23-05-2017

Het scherm reageert voor geen meter

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart

Ik heb de nieuwe xcover in mijn handen al 2 maanden. Design en functies find ik prima maar het scherm is een grote drama. Hij is moeilijk te gebruiken met je blote vingers, laat stan met handschoenen. Het functie voor verhoogde gevoeligheid maakt geen verschil.
Ik raad het echt aan niemand. Het toestel is verder niet zo slecht, maar hij word gepest door het slechte scherm.

Koos 08-06-2017

Waardeloos toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart / (dualsim)

Samsung pretendeert dat dit een stevig toestel is.
citaat website: 'Met IP68- en MIL-STD 810G-certificatie kan de Galaxy Xcover4 zelfs de zwaarste omstandigheden aan".

Nadat de telefoon één keer van tafel is gevallen, is het glas al gebarsten.
Samsung geeft niet thuis en blijft bij gebruikersschade., ondanks inspanningen van de telefoonwinkel.

Een dikke NEE, en nooit meer Samsung.

Minpunten

• Zeer kwetsbaar
  • Geen support Samsung

Dorien 30-10-2017

Niet stoot- en valbestendig

Geschreven voor: Samsung Galaxy XCover 4 16 GB / zwart / (dualsim)

Deze Samsung xcover 4 gekocht juist vanwege het feit dat Samsung dit toestel aanbeveelt als een stoot- en valbestendig. Niets is minder waar. Na vier dagen dit toestel uit handen laten glippen en scherm onmiddelijk in gruzelementen. Samsung geeft ‘niet thuis’......waardeloos toestel en waardeloze klantbehandeling van Samsung. Nee, ook voor ons geen Samsung meer!