Apple iPhone 7 goud / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag

aDonkey 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon heel erg goed

De beste iPhone en in mijn ogen tevens de beste smartphone! Zullen de fans van Android her niet mee eens zijn ;-) Want ondanks dat andere merken ook prima telefoons kunnen bouwen is er geen ander die in de buurt komt om alles perfect samen te laten werken. Apple is dan ook de enige die software als hardware perfect op elkaar aan kan laten sluiten. En dat merk je! De vele updates die ook voor oudere toestellen blijven komen geven is perfect.
Mijn allergie voor data-slurper g00gle helpt zeker mijn keuze bepalen. Bij Apple koop je een product, bij Android ben je het product.
De iPhone 7 is een regelrechte aanrader!

Pluspunten

• Snel, snel, snel
  • Scherm (kleurweergave)
  • Camera (stabilisatie)
  • Waterdicht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Verdwijnen minijack

Henk 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

De beste

Ja wat moet je nog meer zeggen 1x een apple altijd een apple.
Dit mijn 4e iPhone , ook deze telefoon is wederom weer een verbetering ton de 6s.
Ook al is de vorm bijna hetzelfde ik ben toch tevreden, betere geluid kwaliteit, betere batterij 2dgn, beter scherm. De homeknop is ook een stuk verbeterd.

Pluspunten

• batterij
  • kleur helemaal zwart
  • Geluid
  • Scherm

Minpunten

• geen spectaculaire veranderingen tov de iPhone 6s

Postma 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat, zoals gewend van Apple!

Geweldig apparaat, ziet er mooi uit en werkt super! Door de nieuwe A10 processor weer een stuk sneller en kunt er ook jaren mee doen, qua updates ook!
Camera voor en achter ook beter dan de vorige versies, betere en mooiere foto's. Ook Facetimen ziet er stukken beter uit.
De Home knop zonder 'klik' is ook echt een goede verbetering. Vorige telefoon was hierdoor niet meer fatsoenlijk bruikbaar, en de Touch ID maakt het helemaal af. Super handig om overal voor in te loggen (Bank app, App Store etc.)
Kortom, echt een super ding!
Met de stereo speakers die nu erin zitten hoor je degelijk verschil en een filmpje o.i.d. Kijken met goed geluid is wel heel fijn.
En ook in meerdere kleuren, zodat je altijd wel een telefoon hebt die helemaal naar eigen smaak is

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Super camera's
  • Nieuwe home button
  • Kleur uitkiezen naar eigen smaak
  • IOS 10!

weterings 04-10-2016 Product paar dagen in bezit

geen revolutie wel weer een fijne telefoon

altijd fan van iphone geweest omdat het bij mij altijd werkt en betrouwbaar is, hiervoor een iphone 6 gehad maar ik merk weinig verschil, batterijduur iets langer en een is fractie sneller, de foto's zien er beter uit, de homeknop is wennen, je zit zo in de stembediening, verder een degelijk toestel
het is dat mijn zoon graag mijn iphone 6 wilde anders had ik geen reden om de 7 te kopen

Pluspunten

• degelijk
  • waterdicht
  • perfect icm hoortoestellen met blue thooth

Minpunten

• homeknop wennen