Motorola Moto G4 Plus wit / 16 GB - Reviews

Opslag
16 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

MaaikedG 05-08-2016

Prima telefoon voor weinig geld

9,6
Ben altijd Samsung fan geweest, maar telefoon werkte niet goed en service is beneden alle peil. Dus op zoek naar betaalbare telefoon zonder abonnement.
Prima telefoon hoor. Hij is makkelijk te bedienen, goed intuïtief te gebruiken.
Batterij gaat (nog) lang mee (heb hem pas een aantal dagen).
Tuurlijk moet ik er nog aan wennen, maar dat moet je altijd als je een ander merk telefoon kiest.
Foto's zijn superscherp.
Nederlandse handleiding lijkt voor een ander toestel te zijn geschreven, maar zonder handleiding ben ik er ook snel uitgekomen.
Mooi groot scherm, wat dan ook meteen enige nadeel kan zijn. Even snel appen met maar 1 hand is wat lastiger, maar niet onmogelijk.
Kan deze telefoon erg aanraden!

Petra 24-05-2017

Prima toestel behalve de voortdurende updates per dag

Ben heel blij met dit toestel. Alles werkt prima. Ik wordt alleen veelvuldig lastig gevallen door de updates die ik steeds krijg.

Pluspunten

• Snelheid
  • Prijs- kwaliteit
  • Groot scherm

Minpunten

• De updates

robbertus 18-03-2017

Groot in goed zijn,klein in de prijs

voor een redelijke kleine prijs, heb ik deze redelijk grote moto 4G plus gekocht, natuurlijk kan je het dubbele uitgeven maar krijg je daarvoor echt meer? deze mobiele telefoon bied veel denk ik voor de prijs die ik heb betaald, hij start supersnel op en ligt goed in de hand, verder de foto's zijn heel erg goed en voor vakantie kiekjes heb je echt niet meer nodig algemeen. tenzij je een fotogenie bent. hoop dat ik een hele lange tijd plezier mag beleven van deze telefoon die nu op de nieuwste software draait. zonder poespas

Pluspunten

• helderheid van het scherm
  • kamera
  • eenvoud in bediening
  • twee sim kaarten mogelijk
  • geheugen uitbreiding

Minpunten

• nog niet ondekt

Andreas27 02-03-2017

Hoe lang blijft de G4 betrouwbaar ?

In oktober voor mij en m'n vrouw 2 stuks Motorola G4 gekocht na slechte ervaring met 2 Samsung toestellen. Eerste ervaring waren prima , met vooral eenvoudige bediening , goed scherm (leesbaarheid) en lange accu levensduur (ruim een week bij ons matige gebruik) . Nu opeens kan mijn toestel geen Bluetooth contacten meer maken en loopt van het andere toestel de batterij opeens snel leeg , geeft aan ca. 25% verbruik voor 'mobiel stand by' , bij de andere staat deze waarde op ca. 5% onder dezelfde condities ? Jammer dat ik nu al begin te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze toestellen , heeft iemand soortgelijke ervaringen met het bluetooth wegvallen en hoge accuverbruik ? of weet wat hier aan te doen is ? en op welke manier het snelst advies/reparatie van Motorola verkregen kan worden ? Bedankt vast voor de respons.

Pluspunten

• goed scherm
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• wegvallen bluetooth !
  • opeens accu snel leeg ?

Richard 11-09-2017

Dit schijnt een software euvel te zijn gezien de ervaringen van G4 Plus gebruikers op GSMArena.com
Voor consumenten die nog gedekt worden door Motorola/Lenovo garantie, zij kunnen dit aankaarten bij hun leveranciers of bij hun providers. Het is een garantie issue namelijk.

Hanneke 08-09-2016

Groot scherm

Super!!
Groot scherm, perfect voor filmpjes kijken :) marshmallow android, zodat je niet veel apps hebt die veel geheugen innemen. Hij is ook heel mooi, dun en hij heeft een goede camera!
Het volume vind ik wat minder, maar voor deze prijs is hij supergoed!!!

Pluspunten

• groot scherm
  • kan tegen water
  • goede camera

Minpunten

• volume