Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome white / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52s 5G 128 GB / awesome white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marijke1954 01-07-2022

Goede koop. Zal dit toestel graag aan willen raden aan mensen die een smartphone zoeken. Is absoluut goed apparaat

Immexnf 01-07-2022

Mooie kleur, Goede schermkwaliteit en ook een groot scherm. Veel opslag is altijd handig. Nog geen echte minpunten van deze telefoon.

Anoniem 01-07-2022

Een fantastische verbetering

Het is echt een goede telefoon voor iemand die meer ruimte en snelheid wilt. Hij laat snel en heeft 124gb ruimte.

Renate27 01-07-2022

Mooi beeldkwaliteit en makkelijk in gebruik

De Samsung galaxy A52s heeft een heel mooi beeldkwaliteit en is makkelijk in gebruik. Ook vind ik de 128 GB opslag heel erg fijn. Als je nog twijfelt zou ik deze telefoon zeker kopen!

Anoniem 01-07-2022

Erg snel door het 120hz scherm
Hele goede camera kwaliteit
Niet al te duur
Makkelijk om te gebruiken

Anoniem 30-06-2022

Zeer goede en nette telefoon

Ik heb mijn abonnement verlengt en hierbij voor de Samsung Galaxy A52s 5G. Mijn vrouw heeft deze ook en was zeer tevreden, hierdoor heb ik de beslissing genomen om er ook voor te kiezen. Hier heb ik geen spijt van. De telefoon is lekker snel en ligt goed in de hand. Hij is zeer makkelijk om te bedienen. Wat ons betreft echt een aanrader.

Arno

Ed Salome 30-06-2022

Weer een prettig toestel van Samsung!

Samsung maakt producten waaronder telefoons, welke altijd goed zijn en aan de verwachtingen voldoen of zelfs overstijgen. Vertrouwde naam voor vertrouwde producten!

Anoniem 30-06-2022

prima toestel het kan haast niet beter

prima toestel heeft alle fuctie's die je maar nodig hebt van aps tot foto's maken internet opslag 5g

Itohan 30-06-2022

Het presentatie van dit telefoon is het beste

Het beste prestaties van dit telefoon dat ik voor mijn verjaardag ooit heb gekregen zeker aangeraden

Jeroen2605 30-06-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Niet te duur .Fijne telefoon. Doet wat ie moet doen . Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Maakt mooie foto's

Johanna vd Laan 30-06-2022

Snel en makkelijk in gebruik.

Goeie degelijke telefoon. Doet wat er omschreven staat. Snel en makkelijk in gebruik. Erg blij mee!!

Sabine1998 30-06-2022

Voor deze a52s 5g had ik de s9. Dit is echt een super goede upgrade. De accuprestaties zijn goed (2 dagen) en ook een mooi en strak degin.

Anoniem 30-06-2022

Deze telefoon maakt mooie fotos en zier er zeer mooi uit ben er heel blij mee! Ik zou het zeker aan raden hij werkt super fijn

Truus1803 29-06-2022

Geweldige telefoon en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Alles zit erop en de foto's zijn van topkwaliteit. De accu gaat heel lang mee en je hoeft niet bang te zijn voor je telefoon als hij nat of vies wordt. Gewoon afspoelen onder de kraan en klaar.

Hatseflats 29-06-2022

Niet zo snel als gedacht...

Als vervanger van mijn Pocophone F1 (alweer 4 jaar oud) dacht ik er wel toch op vooruit te gaan. A52S is zeker niet sneller dan dat toestel. Scherm is wel veel beter dan de F1.
Vingerafdrukscanner in het scherm is een verschrikking, werkt nauwelijks.
Batterijduur is nauwelijks beter als de F1, die er toch al 4 jaar erop heeft zitten....
Meer gekozen voor Samsung vanwege de duur van de veiligheidsupdates en de goede camera. Dat waren ook de enige redenen om de F1 te vervangen....

Anoniem 29-06-2022

Galaxy A52s 5G is best goed.

Na een aantal andere merken ben ik toch weer terug gekomen bij Samsung en de A52 bevalt mij uitstekend. Vergeleken met m'n vorige, Huawei P30, is hij nog makkelijker in gebruik. De volgende wordt weer een Samsung.

Anoniem 29-06-2022

Goed hanteer baar toestel makkelijk handleiding scherpe foto's veel functies iedereen kan zelf instaleren

Anoniem 29-06-2022

Makkelijk te bedienen ligt lekker in de hand hiervoor had ik de s7 dan is dit een goede opvolger leuke prijs!

Dekker47 29-06-2022

Fijne en super snelle telefoon

Het is een super telefoon handig in gebruik en lekker snel maakt ook mooie foto's en blij dat hij ook 5g heb.

SdJL 29-06-2022

Prima opvolger van de A51

De A serie bevalt prima, doet wat je van een telefoon mag verwachten. Mooi duidelijk scherm, foto's en geluid prima. Alleen bij scrollen voorbij een reclameilmpje op bv Twitter hapert het beeld erg.