Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256 GB / phantom silver / 5G

• Test panel 7,2 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Fold3 5G 256 GB / phantom silver / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 05-08-2022

Top product, ik gebruik geen apple meer

Ik moet zeggen, dat ik samsung nooit echt waardeerden, maar op het moment dat de galaxy fold 3 uit kwam, was ik verkocht en wilde ik niks meer van apple zien. Ik heb een ipad waar ik nooit film op keek omdat het totaal niet lekker kijken was. Nu met de galaxy fold 3, gaat mijn tv niet eens meer aan. De dolby atmos geluid is zoo heerlijk. Ik ben ontzettend blij met dit product, nu kan ik zeggen dat sansung een top product heeft gemaakt. Word en excel zijn top te gebruiken op de fold 3 en gamen heb ik nog nooit zo ervaren op een telefoon. De kleur zilver glimt als een echte parel. De camera is precies goed okal is ie wat minder dan de andere telefoons. Maar ik ben zeer tevreden

Dankjewel samsung voor dit Top product!

Raaf D 30-07-2022

Snelheid, 3 beeldschermen, vouwbaar! Alles in 1!

Wat een wereld telefoon! Drie schermen op 1 telefoon smal, perfect in de zak!
Heb de telefoon nu meer dan een maand, maar elke dag ontdek ik wat nieuws en kan het soms niet geloven wat deze telefoon allemaal kan. Gewoon 1 woord en dat is: !Wauw!

Iscoda 20-07-2022

Super overzichtelijk en heerlijk groot beeldscherm

Ik ben heel blij met mijn telefoon, het scherm is erg overzichtelijk en heerlijk groot. Ingeklapt is het toestel handig om mee te nemen en wil je wat opzoeken dan pak je het grote scherm erbij en kan ik zonder mijn leesbrilletje alles makkelijk zien. Echt een toptoestel!

Rashied 19-07-2022

Fantastische inovatie

De Samsung Galaxy Z Fold 3 is uniek en de design is fantastisch. Het feit dat je 2 schermen kan gebruiken van hoogwaardig kwaliteit is bijzonder. De camera's zijn van hoog niveau en de foto's zijn haarscherp. Het gebruik van deze telefoon is praktisch en simpel ondanks de vele functies die het heeft. Daarnaast kan je de S-pen gebruiken om notities te maken. voor mij is de Samsung Galazy Z Fold 3 de beste model tot nu toe.

Mark van Oudheusden 14-07-2022

Verbetering op de Fold 2

Zeer tevreden met dit toestel absoluut een verbetering op de fold2, enige opmerking die ik heb is dat de screenprotectors op de voorkant los laten bij het gebruik van de stevigere cases als die van Spigen en Under Armr Gear

Thanos 12-07-2022

Best mobile yet to have

Have to say this is one of the best mobiles I ever had. It is a tool more than a mobile, definately one should buy the pen to make use of all it has to offer. Only disadvantage is the selfie Camera but not a deal braker for me

H van den Hoven 12-07-2022

Gaaf ontwerpen, als je op het front scherm zit en je kapt hem open dan gaat het verder op een groot scherm. Ook de camera is in het beeldscherm weggewerkt in het grote scherm. Veel opslagruimte en super snel toestel echt super fijn je krijg zeker waar voor je geld. De kwaliteit van de beeldschermen zijn ook erg scherp.

Anoniem 09-07-2022

Ik vind de Galaxy Z Fold 3 erg fijn in gebruik.

Je kan er ontzettend mooie foto's mee maken en verder is het openklapbare scherm erg duidelijk en groot genoeg er films mee te kijken

Anoniem 09-07-2022

Voor de normale telefoon handelingen is de voorzijde net groot genoeg. Wil je meer, dan klap je hem open. Daar ontstaat een veelzijdigheid aan mogelijkheden. Lekker groot scherm om eigenlijk alles te doen wat je maar wilt. Of dit nu films kijken, gamen of werken is. Alles is werkt daar goed. Zeker de bijbehorende S-pen is een aanrader. Echt een top apparaat. Je vergeet bijna, dat het een telefoon is, want je kunt er ook nog gewoon mee bellen.

Khalid1986 08-07-2022

De alles in één toestel!!

Graag zou ik kans willen maken op de galaxy watch4 dus vandaar deze oprechte review!! Als jarenlange trouwe Samsung gebruiker kan ik verklappen dat de Samsung z fold 3 boven alle verwachtingen heeft gescoord. Met mijn z fold 3 heb ik niet alleen een toestel maar ook een tablet in huis gehaald. Los van de super specs en de nieuwste snufjes, gaat er oprecht een nieuw wereld voor je open wanneer je je toestel openklapt. YouTube, Netflix allerlei andere streamingsdiensten zul je op een ander manier leren kennen. Normaliter gesproken ben ik altijd loyaal Aan de galaxy series maar na de aankoop van mijn z fold 3 wil ik nooit meer iets anders. Als gouden advies wil ik wel eenieder meegeven die deze krachtpatser aanschaft om direct ook een degelijke hoes te kopen. Vanzelfsprekend zul je uiterst voorzichtig zijn wanneer je de z fold 3 in handen hebt maar zoals men zegt zit een ongeluk in een klein hoekje en dat willen we niet hebben. Wil je thuis nooit meer ruzie hebben over wie de avond mag regeren met de afstandsbediening? Wil je je ogen rust bieden wanneer je ontspannen kijkt op een groot scherm naar je favoriete podcast? Wil je jezelf en je vriendenkring verbazen over de adembenemende design van de z fold 3? Haast je dan gauw naar de winkel om deze elite toestel binnen te halen!! Van mij krijgt dit toestel een dikke vette 10.

Oieoie 08-07-2022

Wauw factor en smile op me gezicht booral als je de telefoon open klapt ennimeens een helder groot display hebt

Han vtS 03-07-2022

Mooi beeld, lastig app beheer

Blij met het toestel, goed te bedienen, ietwat zwaar, en voor batterij altijd een powerbank paraat. Leg hem regelmatig even op een Qi lader.
Niet alle apps switchen even makkelijk, of helemaal niet, maar dat is niet een groot probleem. Wat wel vervelend is, als je apps op het Frontscreen herrangschikt, gaat er van alles mis met de apps op je vouwscherm, en andersom ook. Lijkt me dat Samsung de koppeling los moet laten

Anoniem 03-07-2022

Machtig mooie telefoon

En een machtig mooie telefoon.
Met een machtig mooie qwaliteit van de camera echt een aanrader echt mooi

Anoniem 01-07-2022

Fantastische ervaringen met deze telefoon

Deze telefoon ligt goed in de hand. Ben veel onderweg met het OV of vliegtuig en geniet dan van het grote opengeklapte scherm waar de video's van afspatten. Ook op vergaderingen en voor werk is dat scherm makkelijk. Heb er een S pen waar je goed mee kan schrijven of tekenen bij gekocht samen met een omslag waar beide in passen. Krijg regelmatig verbaasde of bewonderende blikken.

Kaoutar28 30-06-2022

Het toestel ligt goed in de hand, fantastisch scherm en super snel. Het is prettig gamen,films kijken en of factuurtjes maken.

Anoniem 30-06-2022

Fold 3 super toestel.

Licht super in de hand ingeklapt .
En twee schermen is een must .
En dikte en gewicht wen je zo aan .
Heb jaren Samung dus alles is vertrouwt.

LiefdevolleRoos 27-06-2022

Je kan small kijken en lekker breed met z"n allen.

Ik ben heel blij met mijn Galaxy Z Fold 3 5G Ik heb altijd Samsung. Deze maakt zulke mooie foto's, makkelijk in de hand te houden, smal en ook breed kijken. erg handig met films kijken, handig met elkaar kijken. Love it!

Anoniem 26-06-2022

Super leuk toestel met klein en grote scherm.

Is leuker toestel en compleet met die grote scherm kun je filmen kijken en emailen en navigatie gebruiken, dat is een aanraden toestel en ben heel erg blij mee.

Dave Gooij 24-06-2022

Waanzinnig veelzijdige telefoon en tablet in 1

Deze telefoon heeft alle functies van een note 20 bijvoorbeeld alleen als extra dat je scherm tweemaal zo groot is als je hem uitklapt.

Greet68 20-06-2022

Wauw, wat een top telefoon

Groot scherm, hoef geen leesbril meer op. Tv kijken doe ik nu ook in de tuin. Boeken lezen is helemaal geweldig. Ik hoef geen tablet meer mee te nemen.