Samsung Galaxy Z Flip3 5G 256 GB / lavender / 5G

• Test panel 7,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Flip3 5G 256 GB / lavender / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Geweldige vouwbare ervaring

Na het bestellen ontving ik al snel de trackcode. Met mijn neus tegen de ruit gewacht op de postbode. Bang om teleurgesteld te worden door de hoge verwachtingen nam ik mijn pakketje in ontvangst. Eenmaal open gemaakt was ik verbaasd. Het zag er uit als een goede kwaliteit normale (niet flip) smartphone zonder vouw in het scherm of iets. Bijna bang hem te breken vouwde ik de telefoon. Mijn angst bleek voor niks want het voelde super soepel.

Het hoesje moest eraan geplakt met bijgeleverde strips en dit ging makkelijker dan verwacht.

Eenmaal geïnstalleerd en ready to go ging ik proberen wat de extra functies zijn. Blijkbaar zijn bepaalde apps gemaakt voor het vouwen van het scherm en gaan dan in een soort andere modus. Erg handig! Zeker met het bekijken van filmpjes waarbij de telefoon dan dus zijn eigen standaard is.

In de instellingen heb ik de batterijbeschermende stand aangezet waardoor hij niet voller dan 85 procent gaat. Dit is beter voor de batterij en eigenlijk is de batterijduur prima en lang genoeg.

Leuke achtergronden zijn er om uit te kiezen en verder helemaal zelf aan te passen naar wens.

Het extra schermpje aan de buitenkant gebruik ik vaak om snel te zien wat ik ontvangen heb aan meldingen en om de tijd op te bekijken. Maar dit kan gebruikt worden voor veel meer zelf in te stellen functies (je kan zelfs de camera zo bedienen!!)

Aanrader! Zeker als normaal je scherm snel breekt is dit een uitkomst. Eye catcher!

Thnx Samsung!

Appie1985 24-06-2022

Galaxy flipz

Prima uitstekend toestel compact goede beeld heb hem in het groen hele mooie kleur en de prijs is top ben er zeer tevreden.

Anoniem 24-06-2022

Erg mooi, handig klein. Echte gadget

Ik ben erg blij met de telefoon. Ik heb er heel lang overna moeten denken omdat het een flip is. Ik was bang dat ik last van de vouw zou krijgen maar dat valt echt niet op. Hij flipt ook makkelijk open en dicht. Batterij is wel snel leeg maar na een paar dagen merk ik dat het beter gaat doordat hij leert. Camera is niet heel erg bijzonder..bij inzoomen al snel niet scherp meer. De pro optie is wel iets beter. Al met al heb ik nog geen spijt van mijn keuze.

Mooi toestel. Functies zijn geweldig

Mooi toestel. Ideaal dat je deze kunt inklappen. Mooie foto's en duidelijk beeld. Heel blij met dit toestel

BiancaBaak86 23-06-2022

Samsung galaxy flip z 3

Dit keer heb ik gekozen voor de Samsung galaxy flip z 3, en mooie plate, design telefoon. Het beeld is erg scherp. Het reactie vermogen is perfect. Ook zeer fijn dat je hem kan dichtvouwen daardoor blijft je scherm netjes en heel. Ik ben zeer content met deze telefoon.

Anoniem 23-06-2022

Beter dan verwacht

De Samsung z flip 4 is een zeer fijne telefoon. Mooi snel helder scherm. 8gb werkgeheugen!
Het dubbele scherm is zeer prettig.
Deze telefoon is een aanrader!

Anoniem 22-06-2022

Klein en compact en toch een vlaggenschip

Over gestapt van een S21plus 5G naar de Z Flip3 5G.
Was een beetje skeptisch maar ben op alle vlakken 100% positief!!
Dat de accu misschien iets langer zou uithouden is een puntje maar moet ook zeggen dat een nieuwe telefoon ook zorgt dat je vaker er mee speelt.
Prijs en prestatie is mega en ik merk dat er punten zijn waar mijn nieuwe Flippie de S21plus achter zich laat.
Top toestel!!

Anoniem 22-06-2022

De z flip3 is een super fijne telefoon,

Deze telefoon is mooi klein en super makkelijk om mee te nemen. Mooie foto's verder kan ik nog niet echt over oordelen, zou ook graag van samsung watch horloge willen hebben, maar dat gaat boven mijn budget, helaas.

0oEricho0 22-06-2022

broekzak smartphone die opgevouwen Whooo. lekker

Mooi vouwbaar ontwerp dat nooit verveelt
Krachtige processor met 8GB werkgeheugen
lekker compact
Jammer alleen
128GB of 256GB opslag en is niet uitbreidbaar met een kaartje
De 3300 mAh accu is net groot genoeg voor één dag normaal gebruik

Ammar Mas 22-06-2022

Doet het prima

Alles naar verwachting, Toestel is wel grote kant op. Altijd IPHONE gebruikt en dit was mijn eerste samsung toestel.

Pacoballi 21-06-2022

Fantastische telefoon

Zeer compact, erg handig in een broekzak. Fold scherm is nog beter dan het eerdere model. Foto's en filmpjes maken met geweldige kwaliteit (zowel normaal als selfie). Echt heel erg tevreden met dit nieuwe model, m'n beste smartphone tot nu toe.

AnnaLaura2002 21-06-2022

Review flip3

Mooie telefoon. Batterij is was matig helaas. Is smaller dan mijn vorige teefoon dus dat was even ewnnen

Jarno1983 21-06-2022

Goede telefoon en lekker compact

Ik had altijd het probleem dat de telefoon te groot was en vervelend om mee te nemen.
Deze telefoon is gevouwen lekker compact.

Batterij gaat makkelijk een hele dag mee. Ik gebruik hem veel. Tevens laad de telefoon snel op en kun je hem snel weer gebruiken.

Camera geeft goede foto's.

Fijn dat de vingerscanner aan de zijkant zit en niet meer in het scherm.

De telefoon is makkelijk met een hand te bedienen.

De vouw in het scherm viel mij de eerste paar dagen op daarna niet meer. Je voelt de vouw wel als je scrollt, maar is niet storend.
Fijn dat je de telefoon kunt inklappen en de apps opgedeeld worden zodat je aan de bovenkant de ene app open hebt en aan de onderkant de 2de app. Dit is ook makkelijk met selfies maken. De telefoon kan dan makkelijk en stevig staan.

Het coverscherm kun je aanpassen en voorzien van verschillende widgets. Je ziet er snel de tijd op en meldingen.

Opgevouwen is hij lekker compact mee te nemen. Past makkelijk in je broekzak.
In opgevouwen toestand is het scherm meteen beschermd.

Ik ben heel blij met de telefoon en ik kan hem iedereen aanraden die een goede compacte telefoon wil

Patty86 20-06-2022

Ideale compacte telefoon

Zeer tevreden met mijn Flip Z 3.
De batterijduur is voor mij voldoende om bij normaal gebruik de dag door te komen.
Ingeklapt is de telefoon lekker compact.
De vouw in het scherm is mijn insziens totaal niet hinderlijk.
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Anoniem 20-06-2022

Kwetsbaar scherm

Na drie maande heb ik het toestel voor reparatie moeten sturen omdat het scherm regelmatig uitviel bij het open klappen.

Anoniem 20-06-2022

Ik ben een vaste Samsung klant en alle telefoons super tevreden. Maar de Flip z overtreft het helemaal! Geweldig scherpe snelle compacte telefoon. Ik raadt het iedereen aan!! Top telefoon

Anoniem 19-06-2022

Completer heb ik nog niet meegemaakt, lekker compact ook! Goede fotos, snel scherm, echt alles klopt!

EBSianto 19-06-2022

I wil follow You ( camera tijdens video call)

Geweldig foto en heel eenvoudig toestel. Ik ben bezig met nieuwe restaurant en kan goed gebruik maken voor foto's van onze menu

Emmaly 18-06-2022

Heel erg blij mee!!

Ik heb 1 wens aan een telefoon en dat is dat die niet te groot moet zijn ivm mee nemen. Dus dit is perfect en zo ongeveer de enige oplossing.
Hij heeft 1 nadeel, de batterij gaat snel leeg. Ik gebruik de telefoon niet fulltime en aan het einde van de dag moet hij opgeladen worden. Ik heb de telefoon nu een week en ben er ontzettend blij mee!

Dutchie54 18-06-2022

Het is een mooi formaat telefoon

Deze telefoon is qua formaat heel handig , je stopt hem zo weg.
Ook de groen kleur is erg mooi.
Ik ben er erg blij mee!