Samsung Galaxy XCover 5 64 GB / zwart / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy XCover 5 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bermard 29-07-2022

Super goede smartphone met lange accuduur

Tegen alle verwachtingen in goede en spatwaterdichte telefoon. Gezichtherkenning werkt overdag erg goed. Bij avondlicht minder, dat ook wel te begrijpen is. De prijs kwaliteit verwachting is prima. Persoonlijk mag de telefoon wat mij betreft kleiner, zodat deze makkelijk in de broekzak past. Het gaat net nog ;-)

Pijoka 22-07-2022

Robuust en sterk, eenvoudig en functioneel

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een eenvoudige functionele betaalbare telefoon die alles doet wat hij moet doen! Schrikt niet van een val tot 1,5 meter en kan in het water vallen... Is zeer sterk. De camera's zijn eenvoudig maar heel goed. Ik gebruik gezichtsherkenning en een pin code. Hij werkt zelfs met dunne werkhandschoenen aan en de gevoeligheid van het touchscreen is in te stellen. Verder werkt de batterij goed en lang. Google Maps werkt perfect. Ook gebruik ik de muziek stream via bluetooth met een burry carkit en een bij een andere auto de 3,5 mm jack plug. Kortom hij werkt hij naar grote tevredenheid. Een dikke 9!!

René van den berk 18-07-2022

gewoon normaal

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] bij uitzetten gaat heel vaak zaklamp aan dat is een nadeel snel batterij leeg kan dan misschien niet meer de heledag van huis zonder oplader

Anoniem 17-07-2022

Veel voor weinig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima telefoon die doet wat hij belooft met lekker veel geheugen en ideaal voor buiten gebruik omder vochtige en stoffige omstandigheden

L van Meerkerk 16-07-2022

Toestel valt goed tegen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hiervoor had ik een xcover 4 toestel. Van de xcover 5 had ik verwacht dat de batterij beter zal zijn. Ik gebruik het toestel weinig ( bel niet , internetwenig en geen bleutooth aan ) maar binnen 2 dagen batterij opladen.

Anoniem 08-07-2022

Ideale werktelefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn ervaring met de Galaxy XCover was voor het eerst tijdens werk. Sindsdien is het mijn vaste werktelefoon en ik heb er vrijwel niets op aan te merken. De snelheid is goed, het is overzichtelijk en het bevat alle benodigdheden voor een werktelefoon binnen alle sectoren. Ook kan je hem gemakkelijk aansluiten op je auto.

Anoniem 07-07-2022

Stevige telefoon voor mijn werk in de bouw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne telefoon voor zwaar werk, door zijn stevige en robuuste cover. En ook.voldoende geheugen ten opzichte van de voorgaande x covers. Ik heb hier voor de x cover 2, 3 en 4 ook gehad.

Tim Holz 05-07-2022

Prima Prijs/kwaliteit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wilde niet meer grote bedragen uitgeven aan een mobiel aangezien ik alleen bel, app en het nieuws lees. Verder gebruik geen sociale media. Voor het geld is het een prima toestel, maar het toestel is wel wat traag en de duur van de batterij valt ook een beetje tegen.

Markie1968 28-06-2022

Is ok voor prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Helder beeld, eenvoudige bediening. Design valt niet tegen. Ligt lekker in hand. Camera doet wat moet

Anoniem 27-06-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker handzaam . Snel. Perfect voor mijn werk. En niet te groot hierdoor een perfect toestel voor één handbediening. De apps die ik nodig heb voor mijn werk zijn goed bedienbaar. En ook snel weer opgeladen.

EvertJanG 26-06-2022

Prima voor werk telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is beter dan het vorige model en ook blij dat er nu langer updates op komen. Alleen merk nu al dat hij traag is. Maar als je er niet teveel apps op laat draaien is het een prima toestel.
Groot pluspunt, hij is niet zo groot en ligt dus lekker in de hand.

Anoniem 23-06-2022

Ligt goed in de hand

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zocht een kleiner toestel dus viel de keuze op de hoogte Galaxy XCover 5.
Ligt goed in de hand is alleen jammer dat het scherm niet het hele toestel bedekt.

FonskeDoetinchem 22-06-2022

Kenmerken xcover5

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung xcover is een prima telefoon voor zijn prijsklasse.Ik gebruik hem voor mijn werk appen mailen fotos en filmpjes maken.
In de auto muziek streamen en navigatie.
Deze laatste combinatie heeft hij wel wat moeite mee.
Maar voor mijn werk een prima telefoon.

Anoniem 13-06-2022

Niet echt tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De rode knop aan zijkant stoort mij enorm.
Het lampje gaat iedere keer aan als ik de telefoon op wil pakken.

Anoniem 06-06-2022

Gemakkelijk te bedienen en redelijk snelle process

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beetje jammer van de camera. Deze is goed maar niet zo goed als de duurdere type
Voor de rest is het een fijn toestel ...niet te groot, gemakkelijk in gebruik geheugen is meer als voldoende

j**n@h**l.com 04-06-2022

Deze telefoon doet het prima.
Ik heb voor deze gekozen omdat die niet zo groot is en toch geen appel.

Anoniem 03-06-2022

Beetje rare functies maar verder wel prima

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In totaal erg fijn toestel. Knop aan de linkerkant is nog erg wennen en vooral erg weird. Waar dient dit nou eigenlijk voor? Als snelkoppeling om snel je camera of zaklamp te pakken? Want daarvoor moet je alsnog je telefoon ontgrendelen. Dit zorgt er ook voor dat ik mijn scherm ontgrendel en per ongeluk mijn zaklamp heb aanstaan en dan moet ik weer opnieuw mijn scherm ontgrendelen. Daarnaast heb je een soort functie om een scherm in je scherm te voegen. Dan heb je een bepaalde app klein in je scherm geopend, over je al geopende scherm. Dit gebeurt af en toe (vooral WhatsApp) en ik weet niet hoe en ook niet hoe ik het verwijder (behalve terug naar home). Verder is het een toestel dat snel reageert en op deze dingen na erg handig in gebruik is. Dit zou wel kunnen komen omdat ik Samsung al gewend ben maar ik denk dat het ook voor niet Samsung gebruikers makkelijk te gebruiken is en niet te ingewikkeld.

Marjolein16 31-05-2022

Galaxy XCover 5 Toptelefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met mijn nieuwe Samsung. Uitgekozen omdat mijn tel nog weleens valt en ook in water (lees w.c.) Ik heb er meteen een hoesje en schermbeveiliger bij gekocht in het kader van, dubbel genaaid houd beter. Lang heb ik hem nog niet en heb hem ook nog niet hard laten vallen dus daar kan ik nog niks over zeggen. Hij ligt wel erg fijn in de hand. Doet wat hij moet doen en je betaalt er ook de hoofdprijs niet voor. Alleen mis ik eigenlijk wel de Galaxy buds. Voorheen zaten er altijd oortjes bij, nu niet en deze mis ik wel. Ik ben er erg blij mee.

AgnesP 30-05-2022

Goede vervanger van mijn Xcover 4

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede telefoon. Camera zelfs een stuk beter dan ik verwacht had. Enige minpuntje is de gevoeligheid van de Xcover toets in vergrendelde staat. Nadat ik een aantal keren met een telefoon met zaklamp aan in mijn achterzak gelopen had, heb ik die functie uitgeschakeld.

Anoniem 29-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed .
De opslag van de telefoon is oké.
Alleen de opslaan van de wachtwoorden werkt niet helemaal goed.