Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud lavender

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud lavender op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 24-06-2022

Super handig in gebruik

Kwaliteit super voor deze prijs.
Ga hem gebruiken en je zult verast zijn.
Samsung is the best. Intussen al mijn 5e samsung

Galaxy S20

Het is een prachtige telefoon. mooi formaat. Fijn om mee te werken. Fotos zijn fantastisch. Ook kun je foto's op allerlei manieren maken. Veel mogelijkheden. Ik heb nog nooit de maan zo scherp op de foto gekregen. Alles klopt. Heel blij mee. Ik ben sowieso fan van samsung. Veel heb ik van Samsung.

Anoniem 23-06-2022

Mooi beeld! Snel, hele mooie foto's

Door omstandigheden moest ik afscheid van mn S10.. Had de keuze gemaakt voor de S20, vanwege de positieve beoordelingen. Die beoordelingen kloppen allemaal. Bijv. Accuduur helemaal goed! 1,5 dag met 1 accu. Beeldscherm: spatzuiver! Foto en video's, kraakhelder. Fototoestel kan je invervolg thuis laten met de vakantie.
Telefoon is makkelijk te installeren, maar wel goed lezen wat je accepteert ;)
Een aanrader voor iemand die maandelijks niet al te veel wilt betalen qua abonnement, maar toch een goede upgrade voor je oude telefoon.

Top telefoon

Top toestel. Gewoon geen nonsens, veel functies, had voorheen de s 10 zou het gewoon aan iedereen aanbevelen

Super snel en overzichtelijk

Al jaren gebruiker van Samsung telefoons altijd uitermate tevreden. Nieuwe modellen ondergaan steeds een prachtige innovatie op alle gebied

Anoniem 22-06-2022

Super handige mobiel, met veel mogelijkheden

Deze Galaxy heeft een hele goede prijs/kwalitietsverhouding. Eigenlijk vind ik alles er goed aan. Het enige kleine kritiekpuntje vind ik de batterij. Die had van mij nog wel wat meer uithoudingsvermogen mogen hebben. Ik gebruik mijn Galaxy S20 FE veel overdag en hij houdt het de gehele dag vol, dus waar praat ik eigenlijk over.

Anoniem 22-06-2022

Het is een super toestel

Ik heb al jaren samsung telefoons en wil.niet anders gebruils vriendelijk makkelijk met notieties dus gewoon super toestel

Luukkroeze 21-06-2022

Ik vind het een heel fijn en goed werkene horloge

Het is een hele fijne telefoon waar je met intensief gebruik ook 2 dagen mee kan ik zou het zeker aanbevelen omdat het fijn in de hand ligt en het gewoon een goede telefoon is

Nene1983 19-06-2022

Lekker snel!

Snel telefoontje! Scherpe foto's en veel opties.
Ik gebruik al jaren Samsung en deze telefoon is betaalbaar en doet precies wat ie moet doen

Anoniem 19-06-2022

Geweldig fijne telefoon!

Super camera kwaliteit! Deze foto heb ik gemaakt met de Samsung galaxy s20 fe! Heel makkelijk in gebruik!

Geraline 19-06-2022

Fijn toestel

Fijn om mee te werken. Voor mij had hij wel iets kleiner mogen zijn. Hij ligt lekker in de hand en is super dun.

Anoniem 19-06-2022

Super telefoon

Zeer fijne telefoon.
Goede camera.
Batterij heeft een goede levensduur.
Mooi design.
Goede opslagcapaciteit

Hans095783 17-06-2022

Ultieme smartphone

Op zoek naar een opvolger van mijn S9. S21 en 22 vielen af want geen mogelijkheid voor een SD kaart. Toen kwam deze op de markt met een betere camera dan de normale S20. Ten eerste, zoveel sneller dan de S9. 256 Gb intern en een 512 SD dus voldoende opslag. En de camera's zijn echt fantastisch.

Gonnie1991 17-06-2022

Ik ben heel erg blij met de Samsung s20. De foto camera is super helder zelfs als je heel ver inzoomt stond hier heel erg van te kijken maar ben er super blij mee verder gaan de baterijen ook super lang mee en is helemaal niet traag en heeft genoeg opslag data dus zit ook niet snel vol en de geluidskwaliteit is ook echt geweldig en helder van geluid wat ook super fijn is ik zou deze telefoon echt aan raden is echt een super fijne telefoon

Anoniem 17-06-2022

Tevreden over mijn nieuwe phone

Ik heb voor deze Samsung gekozen, omdat niet per se het nieuwe model hoef te hebben, maar wel een aantal jaren vooruit wil kunnen. Ik ga er van uit dat ik met dit toestel de juiste keuze heb gemaakt. Door de verkoper ben daarbij goed geadviseerd omdat mijn errste keuze was voor een A53

Si02 17-06-2022

Betaalbare draadloos oplaadbare Samsung telefoon

Ik heb/had een samsung A51. Top was dat je met deze 2 simkaarten en SD kaart kon/kan gebruiken.
De S20 FE kan je draadloos opladen. Dit vind ik belangrijker

Maël 16-06-2022

Samsung 20 fe 4g

Het is een geweldige telefoon ik kan er de hele dag mee zonder op teladen. Zit een helemooie camera op
En is gebruiksvriendelijk. De grote is precies goed niet teklein en niet tegroot
Echt een aanrader

Anoniem 16-06-2022

Top telefoon

Ik ben met de Samsung J6 na bijna 4 jaar weer overgestapt naar een Samsung Galaxy S20 FE en ik ben er trots op! De foto's en video's maken zijn van topkwaliteit en ook heel scherp als je een beetje beweegt met je camera. Over de opslag en geheugen is het prima voor als je niet veel apps of video's nodig hebt. Als je veel opslag nodig hebt raad ik aan eentje van 256 G in plaats van de 128 G. De prestaties perfect en het laden van je browser is ook snel als je iets snel moet opzoeken op internet. De formaat 6.5 inch vind ik net iets te groot voor mijn hand. Maar later wen je er wel aan na een tijdje gebruik van je telefoon en valt het eigenlijk wel mee. Batterij is echt top voor als je de hele dag weg bent op je werk en regelmatig je telefoon moet gebruiken. De prijs voor deze telefoon is prima als je niet een hoge budget voor telefoons hebt.

Anoniem 15-06-2022

Heel fijn toestel, werkt snel,makkelijk te bedienen,goed geluid,
Ik heb dit toestel nu al 1 week en oh wat is dit ding fijn zeg, Samsung heeft ook fijne service

Anoniem 15-06-2022

Geweldige smartphone

Goede kwaliteit , is heel erg snel in de bediening. Je kan er kwaliteitsfoto's mee maken. Beeldscherm is super. Heel veel geheugen