Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Marwa2309 24-09-2020

Beste telefoon aller tijden!

De Samsung s20 ultra is de beste telefoon die ik ooit heb gezien. Vanaf mijn aller eerste telefoon heb ik al Samsung. Ook had ik de aller eerste Galaxy die was uitgekomen, de Galaxy Appolo, de zwarte. De Samsung s20 ultra heeft een geweldig formaat (niet te groot en niet te klein), verder zijn alle opties handig en de camera maakt hele scherpe foto's. Het enige nadeel wat ik vind is dat de 100 keer zoom toch niet zulke foto's maakt als ik had verwacht en dat voor mijn gevoel de batterij toch nog wat snel leeg gaat. Maar verder is het al met al een super telefoon en raad ik het iedereen in mijn omgeving aan.

Mark73 24-09-2020

Top toestel

Snelheid super, behandeling super, foto's bloedmooi en ga zo maar door. En het geluid ook fantastisch

Marcel 19655 23-09-2020

Wat een geweldig toestel

Ik zeg tis echt een prachtig toestel met een goede camera, Dit is tot nu toe de beste mobiel die er is geweest. Ik gun hem iedereen. Ik zeg op naar het nieuwe jaar.Ben echt benieuwd wat de volgende toestel word.Kan het nog beter,ik zeg samsung altijd

Marvin026 23-09-2020

Top toestel, hogere verwachting dan ik dacht.

Sinds een aantal weken ben ik in bezit van de Samsung Galaxy S20 Ultra en ben meer dan tevreden over dit toestel. Mijn voorgaande toestel was een Sony Xperia z5 en wilde hiervan ten eerste niet vanaf stappen. Na wat research te hebben gedaan over de S20 Ultra had ik toch besloten om voor de S20 Ultra te gaan.
Na een paar dagen wennen aan een ander toestel moet ik zeggen dat deze erg fijn is en boven mijn verwachtingen.
Het toestel is makkelijk is gebruik, niet te groot en heeft een mooi afgewerkt scherm en top geluid.
De camera is ook van goede kwaliteit zoal voor en achtercamera.
Dit toestel is positief aan te raden aan iedereen die een goed toestel wilt met goede specs.

Anoniem 22-09-2020

Alles werkt goed en snel

De camera is scherp en werkt altijd goed, de telefoon wordt niet snel warm en laad alles snel en goed.

Super!!!

Het is een Geweldig Toestel. Ben al jaren trouw aan Samsung. Dit zorgt ervoor dat ik zeker in de toekomst ook trouwe Samsung gebruiker blijf.

Prijs is er wel maar de Kwaliteit is er ook zeker naar. Mooie formgeving en voldoet aan alle voorwaarde voor komend 4 jaar. Loop ik met de mode mee.

Superfoon Top

Super mooie telefoon...makkelijk in gebruik voor de samsung gebruiker
Mooie foto's
Jammer dat er maar 2 kleuren van zijn

Jack55 22-09-2020

Geweldige camera en mooi geluid

Na mij Samsung S7 en S9 is de S20 ultra snel gewend, fantastisch apperaat, goed werkende display en de camera ben ik zeer tevreden over ik laat zelfs vaker mijn spiegelreflexcamera thuis liggen.

Hindux 21-09-2020

fantastische telefoon samsung s20 ultra 5g

ik ben helemaal weg van de samsung s20 ultra. Wat een mooie sjieke mobiele telefoon die fantastische foto's maakt op korte en lange afstanden. Het ligt lekker in de hand, alles heel duidelijk op display en heel snel. Kortom een aanrader !!!!

Anoniem 21-09-2020

Hele fijne mobiel

De 120hz is heel erg fijn, jammer dat het (nog) niet met een hogere resolutie van het beeld kan. Mooie camera waar de wide-angle ook een stuk is verbeterd. Lekker groot scherm

Gertjan1269 21-09-2020

Prachtig

Hij is vooral snel met opladen en om mee te werken. Prachtige foto's, zelfs als je ver inzoom. Minpuntje, wordt erg warm tijdens het surfen via Google/ internet.

Markdaan 20-09-2020

Een telefoon zo als een telefoon hoort te zijn!

Camera is top! Maar zodra het iets wat schemerig is dan wordt de foto al snel korrelig en is de foto totaal niet scherp. Dat had de S8 niet dus dat is wel een stap achteruit. Daar in tegen is de nachtstand wel weer top.

Anoniem 20-09-2020

Geweldige telefoon

Goede en snelle telefoon.
Als je hem goed insteld kan je er ruim 1.5 tot 2 dagen met de batterij doen.
De camera's maken prachtige fotos en de enkele opname functie is ook heel handig.
Verder genoeg opslagen snelle werkgeheugen.

Sstephann079 19-09-2020

Prima telefoon met zeer mooie camera. Nadeel vind ik dat ik niet kan opladen en oortjes tegelijk kan gebruiken.

Anoniem 19-09-2020

Top Toestel

Alles bevalt
Vooral de foto's zijn van uitstekende kwaliteit
Snelheid van de telefoon
En het prachtige scherm maken de telefoon compleet

Anoniem 19-09-2020

Simpelweg geweldig

Ben altijd al een fan geweest van samsung. Deze Samsung Galaxy S20 ultra 5g herinnert mij eraan waarom! Het is simpelweg een geweldige telefoon. Snel, makkelijk in gebruik, perfecte camera kwaliteit e.t.c. het enige is dat het een duure telefoon is, maar daar staat tegenover dat je waar hebt voor je geld!

Jasper126th 19-09-2020

Zeer tevreden

Ik heb deze telefoon nu ongeveer een half jaar. Ik ben erg tevreden met de werking van de telefoon! Hij is lekker snel, groot en heeft een super mooi scherm. Ook is hij krachtig genoeg om alle taken uit te voeren. Hij maakt mooie foto's, alleen de lenzen zijn niet echt sterk dus ik raadt een hoesje aan die dat beschermd.

Patrick 14101977 18-09-2020

Mooi toestel

Ik ben hartstikke tevreden over dit toestel ik zou niks anders meer willen ik heb hiervoor een Huawei gehad En als ik dit mag vergelijken Sorry dit valt niet te vergelijken Samsung s20 Ultra is dit op Ik heb het ook doorgegeven aan mijn vrienden ik binnenkort ook een abonnement mogen verlengen en hun gaan ook hetzelfde toestel nemen als wat ik momenteel heb dus nog meer mensen met de Samsung s20 Ultra Samsung bedankt top toestel groetjes