Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Anoniem 25-01-2022

S20 ultra top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

Gebruik deze telefoon al een lange tijd. Nooit problemen mee gehad. Ziet er mooi uit werkt makkelijk en snel. Aanrader.!!

Tom bijl 16-01-2022

Dit toestel is perfect !

Het toestel is super, ik kan helaas niet verbinden met mijn bijna nieuwe watch active 2 helaas dus deze nummer 3 zou echt super zijn alleen je wint nooit wat helaas haha

Rough01 15-01-2022

Perfect (for my needs)

Realy fantastic phone, better then the S21, now i have almost 1 terra because of sd slot.
My mini laptop, always with me and always fantastic camera with me. Top

H Bardaa 18-12-2021

Top toestel Samsung Galaxy S20 Ultra

Ik heb verschillende toestellen gehad van Samsung en nog andere merken ook iPhone maar ik vindt Samsung Galaxy S20 Ultra 5G tot nu toe is de best.
Snelheid is prima licht goed in hand. Ik ben erg blij mee.

Marcoz 13-12-2021

Volledige telefoon

Ik heb deze telefoon genomen omdat hij alles en meer heeft, om mijn dagelijkse werk mee te beoefenen. Ik gebruik hem voor mail en ook voor meetings ivb groot scherm. Zeker een aanrader de s series

Anoniem 08-12-2021

Geweldig Apparaat

Ik vind deze telefoon zelf erg fijn om te gebruiken, Het is snel, loopt goed, lange batterijduur en nog veel meer, de camera's zijn ook echt geweldig, zeker een aanrader deze telefoon!

Emiel U 06-12-2021

Zo fijn!

Na 3 jaar er tussenuit ben ik weer terug bij Samsung. Wat is dat toch fijn! Toestel voelde gelijk vertrouwd, alles werkt snel en soepel. Mooi beeldscherm en goed geluid. Heel blij mee!

Anoniem 24-11-2021

Fk chil

Nooit problemen mee. Lekker groot scherm. Perfect voor veel school/ werk werk.
Jammer genoeg wat weinig hoesjes te vinden

Anoniem 20-11-2021

De 100 pixel camera

Ik vind het een hele goed telefoon, vooral hoe voeilend het is en de camera is geweldig. Wat ik zou veranderen is de design van de camera aan de voor kant van de schrem, maar voor de rest is geweldig

Anoniem 19-11-2021

Heerlijk super toffe telefoon!

Als allereerst wat mij opviel dat dit echt een mooi groot slapschip onder de auto's een dikke S klasse.

Kom zelf van een s20 naar de ultra, wat mij erg opvalt is dat deze telefoon een vele male langere levensduur van de batterij heeft.

Ook de 12GB ram en het 120hz vloeiende scherm doet het super, telefoon voelt heel 'smooth' aan.

Abdu1996 18-11-2021

Geweldige kenmerken

Het scherm is echt goed. De camera heeft zoom van 100x. Niet teveel knopjes en gedoe. Design is ook mooi. Wat wel een beetje vervelend is, is dat de camera's aan de achterkant uitsteken. Wanneer je de telefoon op een tafel legt, dan ligt hij niet plat. Wanneer je er een hoesje om heen doet, heb ik hetzelfde. Ik ben dan bang dat het glas van de camera's kapot gaat. Voor de rest echt goede, snelle telefoon en verder weinig opmerkingen.

Anoniem 17-11-2021

Fijne telefoon

Telefoon is fijn in gebruik, snel. Enige minpunt is dat een aansluiting voor "normale oortjes" mist. Je wordt zo verplicht om draadloze oortjes aan te schaffen.

Saly 14-11-2021

My experience

A crazy expensive phone with a damaged earphones before using them.
first time disappointed by samsung.

veldt 08-11-2021

samsung s20 ultra

mooie design, softare matig is het even wennen maar de telefoon is vrij overzichtelijk.
hij werkt naar behoren. en ben zeer tevreden over de specificaties van de telefoon

SaintlyPumpkin 07-11-2021

Had er meer van verwacht

Op zich een fijn toestel, maar de camera doet niet wat het beloofd.
Hij wordt ook heel snel erg heet en de kleuren zijn heel raar..

Anoniem 06-11-2021

Erg tevreden mee !

Super toestel , alleen duurt het een eeuwigheid voordat je een foto kan nemen en bij de update meerdere foto's kwijt geraakt

Anoniem 01-11-2021

Zeer mooie en goede telefoon

Sinds kort overgestapt van iphone naar samsung en zeer erg tevreden en super telefoon had de stap veel eerder moefen nemen.

Anoniem 28-10-2021

ik moet zeggen goeie telefoon

ondanks de focus op de camera jammer genoeg wat traag is kan ik er wel mee leven maar naast dat echt een goed apparaat.

JesseG 21-10-2021

Galaxy S20 Ultra Review

Ik vindt het een top telefoon. Ik vindt het feit dat de achterkant volledig van glas is niet altijd fijn maar wel mooier. Ik ben ook blij dat het een telefoon is die ver kan inzoomen, maar mij lijkt het wel een goede toevoeging om er een ingebouwde stabilisator is te zetten. Hierdoor komt het zoomen meer tot zijn recht omdat je hem met je handen zelf niet goed stil kunt houden waardoor je eigenlijk alleen maar pixels ziet. Dit is wel jammer. Ik geef wel mijn complimenten voor de helderheid/kwaliteit van de camera en het scherm.

Ilias0183 20-10-2021

S20

De telefoon is heel krachtig en heeft een goeie camera kan echt prachtige foto's maken en de telefoon gaat lang mee