Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)
6,1

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)
6,1

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-09-2021

Verbetering camera tov de a70 is top

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Camera verbetering tov mijn oude telefoon vind ik echt top, maak nu prachtige foto's ook close up, love it!

HansvanL 19-09-2021

Wat verwacht je???

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

De Samsung A71 is precies wat je mag verwachten van een top middenklasser. Een top middenklasser. Soepel in gebruik, mooie foto's en een batterij die de zwaarste taken aan kan. Als een vlaggenschip je te duur of uitgebreid is dan is de A71 HET toestel wat je zoekt

Anoniem 19-09-2021

Super kwaliteit en een mooi prijsje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik had hiervoor een iPhone. Maar ben super blij nu met mijn Samsung a71. Hij is betaalbaar en makkelijk te gebruiken

Anoniem 15-09-2021

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ideaal scherm grote , goede accuduur en vele cameramogelijkheden.
Goede software. Vingerafdrukgevoelig maar daar let ik nu wel op. Ik gebruik deze vooral voor emails te lezen, prima foto's te maken, online bankieren, online nieuws te lezen etz...

Elyne 15-09-2021

Goed werkende functionele telefoon

Werkt naar behoren.
Fijne snelle functies.
Mis de makkelijke sneltoets.
Lay-out is mooi en netjes. Camera werkt naar behoren

Henkdecor 03-08-2021

Super awsome

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Heel erg blij met de opvolger A71, de vorige helaas door water schade niet meer te gebruilen....misschien de volgende water bestendig...maar ben heel erg blij.

Anoniem 31-07-2021

Super in alles

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Het is naast een uitstekende telefoon beschikt hij ook over een goede camera, voldoende opslag capaciteit en zeker te vergelijken met de duurdere telefoons. Ben zeer tevreden, nerts als over mijn A50 en eerdere Samsung telefoons.

Iris46 30-07-2021

Enorm fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Een fijne gebruiksvriendelijk telefoon, die ook geen moeilijke opties heeft. Alles is duidelijk en makkelijk te vinden. Camera is echt super❤❤

Oma Tine 22-07-2021

Super gsm, duidelijk display

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik ben zeer tevreden over mijn Galaxy A71. Voorheen had ik de A70, daarvan verschilt ie niet zo erg veel, maar hier kan ik het geheugen wel uitbreiden. De camera's met al zijn functies zijn een leuke aanwinst, maar voor mij niet het belangrijkste.
De accu gaat lekker lang mee, dat is een pré.

Kaar82 20-07-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Prima telefoon voor deze prijsklasse
Laat snel op
Gaat kwa batterij lang mee.
Ik ben erg tevreden

Anoniem 05-07-2021

Bevalt uitstekend op alle punten!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Hij bevalt uitstekend in alle opzichten het meeste wat me bevalt is de camera en de batterij ik kan gwn non stop bijna de hele dag erop zitten en gaat niet leeg de camera is van uitstekende kwaliteit de 64mp maakt zen naam waar en is erg goed ik zou zeggen koop deze telefoon ook de looks zijn uitstekend een extreem kleine front camera bolletje de front camera is overigens ook van uitstekende kwaliteit

Joslin 04-07-2021

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Alleen had ik graag meer uitleg over de fotocamera. Wat de mogelijkheden zijn. Dat staat niet bij de info

Johannis 30-06-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Geweldig toestel,gebruiksvriendelijk, een super camera en een toestel wat niet voortdurend aan de oplader moet!

Anoniem 30-06-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Goede batterij mooi groot scherm en ook zeker een degelijke camera voor dit budget heeft het alles en zelfs iets meer dan je verwacht

Passie70 27-06-2021

Goede en fijne mobiel Samsung A71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Goede en fijne mobiel Samsung A71 .. prima beveiliging hoewel Samsung Pass wel een aantal keren mijn wachtwoorden niet automatisch invult bij invulling nieuwe site met wachtwoord, maar wel aanstond jammergenoeg, hele kleine puntjes qua geïnstalleerde apps vanuit Samsung e.d. waar functies op zitten maar dat die knoppen niet gebruikt kunnen worden en zijn afgeschermd, of bij Google apps, laat ik daar maar niet over hebben ...
De Samsung A71 weinig slechts op aan te merken!
Het is meer dat bepaalde apps die de functies verpesten door alles af te schermen dat jezelf niet die knoppen kan gebruiken jammergenoeg ...

Kaatje228 23-06-2021

Scherm is perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

De telefoon is kwa grootte perfect. Het enigste wat mij iets tegenvalt is de scherpte van de camera.

Anoniem 19-06-2021

Goed en handig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ondertussen al jaren tevereden met Samsung S 5 Neo, S6 en de A8 2018. Nu naar voole tevredenheid al enige weken de A 71 in gebruik. Wat opvalt is de geweldige camera! Jammer is alleen dat de led waarschuwing bij o.a. Whats App niet meer werkt, maar misschien is dit met een update op te lossen?

Mailin88 18-06-2021

Geweldige telefoon voor deze prijsklasse

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Heb altijd voorheen de nieuwste en duurste telefoons gehad. Maar deze ronde had ik daar het budget niet voor. Bij veel zoeken en vergelijken is mijn keuze op deze gevallen. Dit is top toestel , vrij snel en ook groot. Dat deze groot is vindt ik fijn om netflix te kijken maar ook om de spelletjes die is speel, een mooi groot beeld. Ook heeft deze veel geheugen en dat vind ik heel erg fijn, want ik maak altijd veel foto's. Dit toestel maakt ook hele mooie foto's doormiddel van meerdere camera's. Het enige nadeel wat ik wel vind is dat dit toestel niet waterdicht is en daar moet ik heel veel rekening mee houden. Ik ben super blij met dit toestel en zou hem niet meer willen missen.

Anoniem 16-06-2021

Samsung A71

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Super fijn toestel. Kon makkelijk mijn gegevens overzetten naar de A71. De grote met film kijken is ook fijn omdat je je scherm full screen kan. Muziek is goed mooi geluid. Fijne camera's 1 goede front camera en 4 back camera's kan heel gedetailleerde foto's maken. De besturing is ook prettig van het toestel. Verder batterij heeft een lang levensduur van 2 dagen zit je veel op je telefoon gaat hij 1 dag mee de batterij.

Romfei 16-06-2021

Valt tegen voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

T werkt allemaal weinig intuïtief, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Op mijn vorige inmiddels 3 jaar oude telefoon was ik binnen een dag thuis, maar dat lukt mij nu niet.