Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart op Kieskeurig.be.

Tjeerd11 16-06-2020

Krachtig! Lange levensduur! Toppertje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Van een S8 overgestapt naar een A71.
Want?? Tja, al kenmerkend in 2016 a series ds T de accu lang mee gaat. En ja absoluut! 43 uur met data red deze grote jongen met gemak.
Getwijfeld tussen de S10 lite & A71. De A71 als doorbraak. Ja de Lite heeft een beter, mooier camera optiek. Maar de A71 komt goed weg met donkere momenten en ook contrast.
Erg te spreken over de vinger ontgrendeling...
Schitterend in het display en werkt erg correct.
Voor dagelijks gebruik is het scherm erg fijn (OLED) net als de S8. Verder voelt het toestel erg degelijk! Met een goede glas screenprotector werkt de vinger ontrgrendeling ook goed.
Qua looks bijna idem als de S10 lite. Ja, echt heel blij met de A71!

Anoniem 15-06-2020

top foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

ik heb sinds kort de galaxy a71, en ben zeer tevreden.
Vooral de camera's die er op zitten bevalt uitstekend, en er komt ook goed geluid uit op de speaker!

Anoniem 16-06-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Heb sinds n maand de A71 en de jaren ervoor had ik de S9plus maar wat n verschil zeg had ik ook maar voor de s10plus gekozen veel spijt ervan en zekers niet tevreden met de A71

Dennis1993 18-08-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

heb al jaren een Samsung top telefoon was tijd voor een nieuwe nu had de s8 werkte nog prima alleen me scherm was nu kapot.

Anoniem 07-08-2020

Een mooie elegante telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

nou ben ik wel een Samsung gek maar het is een mooie telefoon waarvan de camera's zeer mooie foto's maakt
De telefoon is ook snel met laden en de bediening
Gewoon een fijne telefoon met ook nog eens een mooi beeld

Anoniem 16-06-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik heb hem nu een paar weken en ik ben er heel blij mee. Ik heb zeker geen spijt dat ik deze heb genomen. Het is zeker een prachtig toestel.

N922 15-06-2020

Een budget alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Mooi toestel , goed te betalen. De telefoon gaat een ruime dag mee met normaal gebruik. Dr foto's overdag zijn te vergelijken met een S9. Snelheid van de software is matig , hopelijk verbeterd dit nog met software updates van Samsung aan Touchwizz

Monique P 15-06-2020

Prachtig beeld en heerlijk snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Wát ben ik blij met mijn Samsung Galaxy A71, voor mij NOOIT meer een ander merk. Ik had hiervoor een Sony Xperia XA 2 Ultra maar wat een verschil met de A71. Voor mij altijd Samsung!!!!!!!!

Tijs30 13-06-2020

Geweldige telefoon, twee puntjes.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik mijn Galaxy A71 vorige maand ongeveer gekocht. Hij bevalt me nog steeds, ik ben blij met mijn keuze voor dit apparaat. Mijn enige twee puntjes zijn wel dat de vinger herkening het soms niet doet en dat als je bij instellingen trefwoorden opzoekt dat hij dit vaak niet begrijpt

PeterV581962 13-06-2020

Werkt perfect.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik heb deze telefoon van mijn baas gekregen en hij werkt perfect, ik ben ook zeer tevreden over het mooie grote scherm.

Jobor 13-06-2020

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

2 maanden geleden gekocht en is een prima telefoon.veel mogelijkheden en wordt goed geüpdatet. Minder goede spraak naar tekst. Verbindingen goed.zeker tevreden.

Juanita84 31-05-2020

Snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik wist van te voren wat ik kon verwachten.
Telefoon is snel, mooi beeldscherm en de camera is wat je kan verwachten
Hij is iets groter dan ik dacht, eigen schuld afmetingen staan er bij.

Tim59 16-04-2021

Geweldige telefoon met top camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Hele fijne telefoon. Top camera. Mooi helder scherm. Makkelijk te bedienen en lang te gebruiken na het laden.

Kevin21051 16-04-2021

Fantastische telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Het scherm is groot. Net groot genoeg om goed vast te houden en groot genoeg om heerlijk series op te kijken. Ook de camera geeft perfecte HD foto's.

john1960 16-04-2021

Perfect toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

ik ben altijd een groot fan geweest van de Samsung telefoons dus de keuze voor een nieuwe was voor mij niet zo moeilijk. Ik heb gekozen voor de A71 omdat het een lekker groot scherm heeft en dat is uitermate prettig bij het gamen of bekijken van filmpjes. ondanks het formaat is het toch een handzaam toestel. Je swiped erg makkelijk door het hele programma heen en in het felle zonlicht is het scherm ook erg makkelijk af te lezen. verder is de prijs/kwaliteits verhouding uitstekend. kortom gewoon perfect. Maar dat geld voor alle Samsung apparaten die ik heb.

Anoniem 15-04-2021

Ligt lekker in de hand en goed te bedienen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Mooi helder beeld en goed te bedienen. Een aanwinst voor mij. En vooral belangrijk dat ik snel bereikbaar ben en de batterij is lang actief. Een aanrader voor een ieder die een goed werkbare telefoon wil.

DannyH1976 14-04-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een aantal maanden. De reden dat ik voor de A71 ben gegaan waren was de 6gb werkgeheugen, de 126 gb geheugen en de camera.
Hiervoor had ik de A50. Ook een prima toestel maar niet te vergelijken met de A71. De snelheid waarin alles gaat. De foto's zijn van excellente kwaliteit. De telefoon doet precies wat je verwacht en meer. Het enige minpuntje, als je het een minpuntje kan noemen, is dat door de grote hij iets minder fijn in je hand ligt. Maar dat is een kwestie van wennen denk ik

Halen 14-04-2021

Overzichtelijk - gebruiksvriendelijj

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Prima toestel voldoet aan wat ik zocht en kocht. Hoezo mijn reactie zou te kort zijn, ik schrijf dat wat ik kwijt wil

Petra0367 14-04-2021

switch van Iphone naar Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / zwart

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy had voor een Iphone. Het gebruik van de Samsung is snel aan te leren en heel gebruiksvriendelijk zal het dan ook zeker iedereen aanraden.

SMJS 13-04-2021

Prima telefoon, als je niks met WIFI of VPNs will doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A71 128 GB / black / (dualsim)

De telefoon zelf is prima, het werkt, het is snel en het draait op Android 10.
Leuk en aardig maar daarnaast wil je bijvoorbeeld een app downloaden, of even iets opzoeken. En dan ga je er al erg snel erachter komen waarom deze telefoon niet al te duur is.

Om het snel samen te vatten, Ik zou deze telefoon niet meer kopen. Ik zou dit echt niet zeggen als het gewoon een beetje traag was met verbinden. Het werkt simpelweg niet. Ik moet altijd mobiele data gebruiken en een VPN gebruiken zorgt ervoor dat je al helemaal niks meer kan. En om het nog even erger te maken, de telefoon wordt gloeiend heet wanneer het mobiele data gebruikt.

Ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden maar ik ben nu al aan het kijken of ik het kan vervangen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snel
  • Veel geheugen

Minpunten

• Kan niet verbinden met het internet
  • 0 development support
  • Erg slechte koeling