Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,1

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Petra D 19-04-2021

Telefoon heeft goede reviews, valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Gekozen vanwege de goede reviews. Maar dit valt tegen. Toestel is traag. Doet geen dag met de accu. (En ik doe geen spelletjes of wat ook)
Het lukt niet om contacten te voorzien van een ringtone.

Pluspunten

• mooie camera, goede foto's
  • lekker formaat

Minpunten

• Geen ringtone voor contacten
  • Accu is vrij snel leeg

Anoniem 16-04-2021

Duidelijk in gebruik en toepasbaarheid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Op aanbeveling van een vriend de Samsung aangeschaft. Was gewend aan een kleinere telefoon en ben blij met het grotere formaat.
Ook kreeg ik goede uitleg voor het overzetten van gegevens

JM75 15-04-2021

Perfecte telefoon voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Snelheid, fotokwaliteit (en uitgebreide functies voor foto's en video's). Beeldscherm goed, Ik heb deze telefoon nu een ruime maand en wat mij betreft hoef ik geen andere meer. Verzending was supersnel. Ik ben enorm tevreden over het product en de service!

Collinvds 15-04-2021

Mooie ontwerp en goed kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Mooi ontwerp en goede functies met vingerprint
En goede face idee mooi geluid en goede camera
Een min punt is je kan niet zo snel achter elkaar foto maken voor actie foto
En ook een goede batterij ik trad dit ding zeker aan

Anoniem 15-04-2021

Gewoon een geweldig toestel in alles!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik heb eerder een Samsung gehad en eenmaal een Samsung, altijd een Samsung. Ik vind het fijn dat er allways on display op zit, ik hou niet zo van een zwart scherm. Hij doet alles wat ik wil, is snel en prettig in gebruik!

Henn89 14-04-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Hele fijne telefoon, super camera's. Mooie foto's. Past zelf de helderheid van het scherm aan. Ideaal!

Fijn toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Fijn toestel. En wat ik leuk vind, is A51. Mijn naam is Ann dus A. 51 is van mijn geboortejaar 1951.

Prima Mobiel de A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben zeer tevreden over de Galaxy A51. Prima kwaliteit. Prima afmetingen. Snel. Daarbij is de A51 beslist niet duur. Één klein minpuntje: je kunt hem niet draadloos opladen

Geweldige vooruitgang voor mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Ik ben hartstikke blij sinds mijn overstap vanaf Samsung A3 naar Galaxy A51.
Gebruiksvriendelijk en duidelijke mooie foto’s.

Jesserobot01 14-04-2021

Hele goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism crush white / (dualsim)

Dit is een hele goede telefoon
Het is veel beter dan mijn vorige a5
Ik kan er hele goede foto's en video's maken hiermee
Ik kon mijn favoriete spel hier mee spelen en niet met de oudere
De geluid is ook super goed
Geld ook voor snelheid
Dit is de beste telefoon ooit