Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Wilco1983 08-11-2019

Schitterende telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Al maanden keek ik uit om een nieuwe Samsung uit te zoeken bij mijn nieuwe abonnement! Nu was het eindelijk zover en mijn keuze was gevallen op de Samsung s10+. Zoals gewoon weer hele mooie verbeteringen ten opzichte van mijn oude s8. De camera op de telefoon overtreft mijn verwachtingen waardoor ik nu schitterende foto's kan maken van onze zoon die vorige week geboren is!! Verder voldoet de telefoon ten volste aan mijn verwachtingen, groter geheugen snellere processor en een super beeldscherm. Al jaren trouwe gebruiker van Samsung telefoons en dat zal nog zeker lang zo blijven!!!

Jill S 08-11-2019

Samsung beste telefoons!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Na twee jaar geleden de grootste fout te hebben gemaakt om een Huawei te proberen bij mijn abonnement, ben ik nu weer super gelukkig dat ik weer terug kon naar mijn vertrouwde telefoonmerk Samsung. Echt een super goede telefoon. Mooi beeld, mooie foto's en de batterij gaat lang mee. Top telefoon!

Anoniem 08-11-2019

Mooie toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik heb hem gisteren binnen het ziet er geweldig uit. Ik ben er erg blij mee. Ik kan alleen mijn apps en gegevens van mijn oude toestel(android) niet naar mijn s10+ sturen via de kabel moet alles een voor een doen. Groetjes Ebru

Galaxy s10+

Slippery design

Corne66 07-11-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Na jaren ervaring met een Samsung smartphone en nu een klein maandje ervaring met de Samsung S10 plus. Het eerste wat me opviel was de vertrouwde Samsung kwaliteit. Als tweede de accu die bijna de helft groter is en bij veel gebruik van de smartphone nog de hele dag meegaat. Als derde de enorme opslag van 1000GB, een gemiddelde laptop heeft maar een derde tot de helft opslag.

BIGU 07-11-2019

Going forward with excellence

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik heb sinds Samsung Galaxy s2 al fan the Galaxy series. Elk jaar denk je ach er komt geen vernieuwing in, maar steeds maakt Samsung het waar. Ik vond het te gek met de Galaxy S6 edge de design van de telefoon en nu met de Galaxy S10+ er verder op geborduurd, vooral hoe de twee front cams zijn verstopt. Ook het gebruik vriendelijkheid van de telefoon is verbeterd.

Design van de cams op de achterkant is prachtig en steken niet zo dat je zegt waarom steekt mijn telefoon om hoog. Wat ik ook fijn vind is de integratie van vingerafdruk onder het scherm dat je niet steeds zoals bij vorige toestellen aan de achter kant je vinger afdruk af moest nemen. Bij elke Galaxy die ik heb gehad merkte ik altijd een vooruitgang op camera gebied en dat is nu het geval ook bij Galaxy S10+. de scherpte van de foto's en de nieuwe opties voor selfies. Wat ook een hele vooruitgang is dat de S10+ lichter is dan zijn voorgangers en dat is heel fijn.

al en al ik ben zeer tevreden met mijn Galaxy S10+

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik vindt deze telefoon geweldig omdat:" hij snel geleverd was, hij is groot, hij is snel, hij is mooi, wordt snel opgeladen, ziet er erg toekomstig uit, hij is ligt, maakt mooie foto's, is goed opgesteld, bixbi is geweldig, er zijn veel functies in de instellingen bijv. Dat ik mijn telefoon kan opzoeken wanneer ik heb kwijt ben, de gezichtsscen is geweldig, vingerafdruk is super goed". De aanlijding waarom ik deze telefoon heb gekocht is omdat ik eerst een samsung s6 had en ik was super tevreden met die telefoon dus dacht ik dat de samsung s10 plus dan ook super goed zou zijn en ik had gelijk.

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik heb deze telefoon nu 2 weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Toestel is niet te groot. Functionaliteiten zich erg goed en toestel is snel. Batterij gaat lang mee. Super tevreden mee!!

Studentje 07-11-2019

Geweldig staaltje technologie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Afgelopen maandag kreeg ik de mobiel geleverd en sindsdien niet meer weg te slaan van dit geweldig staaltje technologie! Mooiste kenmerken: Dolby geluidsysteem, Geweldige camera

Anoniem 07-11-2019

Nog mooier dan zijn voorgangers

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Een hele fijne telefoon met een fantastische look & finish.
Veel mogelijkheden en opties. Het is altijd even wennen maar het gebruik is vrij intuïtief.
Zeer aan te raden!

BobbyM 07-11-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Heb het 2 weken geleden gekocht en ben zeer tevreden.
Goed formaat, mooi design, snelle dataverwerking.

Chris18 07-11-2019

Goed toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Heb mijn toestel nu iets langer als een week, het scherm is echt top en het geluid ook wat alleen beter had gekund is de batterij. Het kan 1 dag mee maar qua snel laden blijft het toch een beetje achter, mijn vorige toestel de s7 was daarin tegen stukke beter.

Anoniem 06-11-2019

Mooiste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

De galaxy S10+ is mijn mooiste telefoon ooit. Scerm is fantastisch mooi. En de foto's altijd scherp. Ook bij weinig licht.

Bomba 06-11-2019

Prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik ben van een a5 naar een s8 gegaan en nu naar een s10 plus. Ik kan geen minpunten vinden. Het heeft alles. Snelheid, goede camera's, goede beeldscherm, goede batterij. Abnormaal goed. Alleen jammer van de rare notch, maar ik vind het wel beter dan de normale notch.

AmalK 06-11-2019

Van iPhone naar Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Als trouwe Apple fan heb ik besloten de overstap te maken naar Samsung. Spannend, want ik was bang niet te kunnen wennen aan een Android systeem. Na wat videos op Youtube te hebben bekeken over ‘Tips & tricks’ van de S10 Plus, heb ik het toestel snel eigen gemaakt. Wat een vooruitgang! Samsung biedt veel meer mogelijkheden dan Apple, daar waar je bij Apple veel meer betaald. Het toestel is mooi. De kleur Prism Silver is een mooie aparte kleur. Ik ben tot nu toe zeer tevreden met mijn S10 Plus. En het leuke is dat je de telefoon helemaal eigen kan maken qua indeling, thema’s, pictogrammen, etc. Supergoed camera, mooie scherpe foto’s. Video’s bekijken is top. Mooi scherp beeld en het geluid! wat kan die hard en zuiver. Echt een vooruitgang. Al met al zeer tevreden. Ik ben fan. Bye bye Apple

Mitch073 06-11-2019

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Ik heb mijn telefoon nu zo'n drie dagen binnen en het bevalt me nu al extreem. De kwaliteit van het beeld tijdens het kijken van filmpjes is perfect. Het geluid wat de telefoon nu kan maken is heel goed. Uiteraard het mooiste aan de hele telefoon is de camera die zulk prachtige foto's maakt.
Het design in het algemeen is extreem 'smooth', het ziet eruit en voelt als een telefoon uit de toekomst. Al met al een aanrader!

Aibra 06-11-2019

Amazing piece of art!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism white

Really it is an amazing piece of art!!! it also not so expensive in comparison to quality and features. I am really satisfied.