Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

BertW 20-03-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Vanaf het moment dat ik mijn note 9 heb ben heel erg tevreden. Ik kan net zoveel doen als dat ik met een tablet kan. Het gemak en het mooie duidelijke scherm maakt het me erg makkelijk.
Ik ben zéér tevreden.

Anoniem 12-03-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft en ik ben helemaal in de wolken .Duidelijke telefoon met goede handelingsnelheid . Uitstekende fotokwaliteit alsmede video . Hoe mooi zou daar een Samsungwatch bij passen? Ideaal voor de vele vergaderingen die ik bijwoon. Heel erg tevreden met mijn aankoop.

klaas012 06-03-2020

Blij met het toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Voor mij is het toestel best wel groot, maar dat is fijn als je bijvoorbeeld filmpjes kijkt. Ben er erg blij mee

Anoniem 02-03-2020

Oud maar Goud!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Na jarenlang Samsung gebruiker te zijn was het weer zover!
Mijn mobiele contract loopt af....
Mijn Galaxy S8 is nog steeds een geweldige telefoon maar als je wat nieuws mag is dat altijd goed nieuws! Nou vroeg ik me af wat ik nu nog miste aan mijn S8?
Het antwoord was snel gevonden namelijk de S-Pen. Ooit ben ik overgestapt van een Galaxy Note 4 terug naar de S series en de S-Pen is een top uitvinding.
Helaas was de Note 10 in mijn ogen te prijzig dus ben ik verder gaan kijken naar de Note 9.
Hierdoor was de prijs lager en toch de fijne beleving van de Note series.

Wat mij betreft blijft Samsung het merk voor mij met steeds weer een top design en top kwaliteit!

Anoniem 28-02-2020

Wat een apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Dit is het beste wat ik ooit gekocht heb. Mijn Samsung Note geeft mij de vrijheid om mijn laptop en fototoestel thuis te laten en toch mijn werk te kunnen doen en mijn ideeën vast te leggen. Oh ja, en natuurlijk is het een super telefoon en communicatie machine. Het geeft mij vrijheid met het gevoel toch verbonden te zijn met familie en vrienden.

Labiche 27-02-2020

Goede telefon! Echt een dagelijkse held in min lev

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Super krachtpatser van een telefoon! in het dagelijks leven helpt hij mij altijd.
hij is super snel. maakt niet uit wat ik er aan vraag te doen.
mijn agenda is hij top. bereikbaar wanneer het moet. geen lege accu op net dat ene moment ofzo. gewoon een top telefoon! doet wat je ervan vraagt, is snel en bovenal klaagt niet! Ligt lekker in de hand. ik heb wel grote handen dus het scherm is voor mij een voordeel! mijn moeder kan er niet mee omgaan dus dat is een klein dingetje te overwegen.

Wendie 26-02-2020

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Ik heb al een aantal.jaren een Note
1 x overgestapt naar de "gewone" Samsung
Maar nee miste toch aantal functies en opties die de Note wel bezit! t
Dus och snel weer Note gehaald
Top telefoon met de S pen geweldige functies zoals crop en paste foto's
Zelfs me vriend heeft nu de Note op aanraden van mij ;)

Patrick1992v 18-02-2020

Lange batterij duur een snelle telefoon!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Telefoon is helemaal top en batterij gaat super lang mee er is werkelijk maar maar een negatief punt te vinden:) en dat is deze waterdichte telefoon als die onderwater gaat kan ik 2.5 uur mn telefoon niet opladen omdat de connector nog nat is maar naar mijn weten is deze na een kwartier al kurk droog

Minibikeassen 14-02-2020

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Het is een goed toestel die mooie fotos maakt en text is veel beter te lezen ten opzichte van een normaal S toestel.

john187 11-02-2020

ik heb mijn mobiel ongeveer 1 jaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

ik ben heel erg tevreden met mijn note 9. ik wou upgraden naar de 10 maar wacht af want ik kan alle kanten hiermee op vooral de zakelijke kant spreekt mij aan en het toestel kan ook nog tegen een stootje

Pieter 123 05-02-2020

Veelzijdig toptoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Ik heb deze telefoon al een jaar en hij blijft uitstekend bevallen. Ik gebruik hem vooral als organiser en als fototoestel. Als coach van een voetbalelftal teken ik met de pen tactieken uit op het grote scherm. Het enige wat voor mij voor verbetering vatbaar is, is het fotograferen in het donker.

Anoniem 03-02-2020

Het is echt lekker

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Het is echt lekker. Eerder had ik telefoons van verschillende merken. Samsung bleek de beste te zijn. De stylus en zijn functies overtreffen zijn rivalen. Ik zal zeker in een nieuwer model investeren als het te zwak is voor de systeemvereisten.

Anoniem 02-02-2020

Geweldige fotos en snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

de telefoon maakt super goeie fotos en het pennetje werkt ook heel fijn als je iets wilt tekenen bijv. het werkt super snel en kan veel downloaden. het is echt een aanrader

Anoniem 02-02-2020

overall goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

De Galaxy Note 9 is super. Vooral ben ik er heel erg blij mee dat die niet meer zo breed is.
Het enige dat mij een beetje stoort is dat ik , als die in het hoesje steekt een teken an de rand laat zien . Maar dat is niet bij ale hoesje .
Does ik ben er blij mee en kan aleen zegen ,, goed gedaan ''.

RonyO 27-01-2020

Gewoon top

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Ik heb de telefoon sinds december en ben er erg tevreden mee, batterij gaat lang mee 1.5 dag en ik gebruik hem veel om te bellen en internet , mooi duidelijk scherm en toch nog met 1 hand te bedienen, ik heb voor deze telefoon gekozen omdat voor me werk vaak mensen moet laten tekenen en de pen is daar super handig bij. Kortom gewoon een top toestel.

Bernadette 23-01-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Heel fijn de telefoon! Veel functies, en veel geheugen. Kan er veel mee en combineren met mijn werk. Echt heel fijn deze telefoon, ben er heel blij mee!

Swvanderbijl 08-01-2020

Prachtig toestel, must have voor de Note-fans!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Ik heb dit toestel van mijn man gekregen en als voormalig Note1, Note2 en Note4 eigenaar ben ik niet teleurgesteld! Een prwchtig groot scherm zoals je mag verwachten en de S-pen is alleen maar verbeterd! De plek van de vingerafdruk-lezer kan voor mensen, die hem eerder op andere toestellen gebruikten, even wennen zijn, maar het is eigenlijk een heel prajtische plek! Ook maakt de camera mooie foto's en videos en is hij gewoon weer heel gebruiksvriendelijk. Met Samsung Switch was alles zo van mijn S8 overgezet, dus die verbinding werkt ook fantastisch!
Ik ben gewoon een enorm blije Note-fan! ❤

mdrc 08-01-2020

Productivity Master

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / ocean blue / (dualsim)

Good design, nice screen and course functional S-pen. Also it still has headphone jack. I could find anything makes me fell bad about this smartphone.