Versapers Emotion Titanium 3G - Reviews

Slowjuicer
Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

Cleo100 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat een paar dagen in gebruik en al verschillende soorten sapjes gemaakt. Mooi apparaat om te zien. Kan daarom gewoon op je aanrecht blijven staan.
Perst allerlei groenten en fruit makkelijk uit, zelfs keiharde winterpenen.
Schoonmaken gaat vrij makkelijk. Er zijn wel wat verschillende onderdelen om schoon te maken, maar als je die meteen onder de kraan houdt na gebruik spoel je ze makkelijk af.
Minpunt is dat het een prijzig apparaat is. We hadden dit apparaat via internet besteld en waren dan ook verbaasd dat er geen sap- en pulpkan bij zat. Zou je wel mogen verwachten van een dergelijk duur apparaat. Deze moet je apart bestellen.

4ever2 04-08-2015 Product maand in bezit

Omdat we eens iets anders wilden persen dan alleen sinaasappels, hebben we deze slowjuicer gekocht. En dat gaat uitstekend! We hebben ondertussen appels, sinaasappels, limoenen, druiven, nectarines, wortels etc geperst. Dat gaat allemaal zonder problemen. En (meestal!) volgt er een heerlijk sapje. Wel handig is om een zeefje mee te bestellen om wat meer vruchtvlees te filteren, maar dat is persoonlijke smaak. Er komt veel sap uit per vrucht, meer dan bij gewoon persen met een perskegel en het sap is langer houdbaar. Sinaasappels zijn wat meer werk dan ander vruchten, omdat je de schil eraf moet halen omdat het anders te wrang van smaak wordt. Limoenen, appels e.d. hoef je maar in stukken te snijden en te persen. Persen zelf gaat snel. Schoonmaken kost wat meer tijd, maar als je alvast wat water in de pers doet (met druppelstop erop) en laat ronddraaien, valt dat ook wel mee. Meestal maken wij sap voor een paar dagen in voorraad (in de koelkast). Gaat prima! Op die manier valt het extra werk wel mee t.o.v. een gewone pers. De pers voelt heel solide aan en is nog nooit blijven hangen. We zijn heel tevreden met deze aankoop.

mjajanse 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat, we testen nu alle in het meegeleverde boekje aanwezige sap combinaties, het werkt allemaal erg makkelijk en goed.
Het schoonmaken kan het best zsm na gebruik gebeuren, of je zorgt ervoor dat de onderdelen in de wasbak onder water blijven zodat het niet aankoekt. Schoonmaken is in een paar minuten gedaan met de bijgeleverde borstels.
Evt vragen worden snel beantwoord door Versapers. Bekijk ook de filmpjes op de website, dat is ook erg verhelderend.
De Slowjuicer ziet er ook nog eens erg mooi uit, het is een aanwinst in de keuken! Hier gaan we lang plezier van hebben!

Rutgerh 15-12-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastisch! Na een weekend zijn we al helemaal onder de indruk. Heerlijk om te zien hoe een aantal ingrediënten bij elkaar voor zo lekkere sappen kan zorgen.
Prachtig apparaat om te zien, oogt solide en voelt ook zo door gewicht. Staat stevig.
Afwassen vergt wel wat werk qua tijd, maar gaat wel eenvoudig door makkelijk uit elkaar te halen onderdelen.
En nu op zoek naar lekkere en gezonde combinaties!