Philips Multimedialuidsprekers 2.0 SPA2201/10 - Reviews

2.0
Subwoofer
Kleuren
wit, zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jasonvanlierde 30-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik kocht ze 2 jaar geleden in een Carrefour Market, en ben er nog steeds elke dag mee op de baan.
Zeer mooi design én prachtige geluidskwaliteit!

Er is één nadeel: Als de boxen ingeplugd zijn, maar niet in gebruik zijn, maken ze een ruis-geluid, dat na een bepaald moment als storend ervaren kan worden. Maar... Ook de technologie laat soms te wensen over.

Leontje 24-11-2011 Product paar dagen in bezit

Na lang zoeken uiteindelijk deze boxjes gekocht en erg tevreden! He design vind ik persoonlijk echt prachtig! mooi en netjes afgewerkt zoals ik eigenlijk gewend ben van philips.
Dit blijft natuurlijk een klein boxje en ook zonder basregeling wat jammer is. Maar voor het geld heb je een prachtige box met een prima geluid.
Wil je echter een groot feest geven dan moet je wel wat meer geld willen uitgeven ;)
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, want ik heb hem net een paar dagen.

Emilio 18-01-2017 Product paar maanden in bezit

Kleine boxjes, groot geluid

Ik zocht goedkope speakers voor bij m'n pc. Oordopjes vond ik hinderlijk. Voor deze Philips luidsprekertjes gekozen, want ik vond de vormgeving mooi. Tot mijn verrassing zit er ook nog een mooi geluid in. Knappe prestatie van Philips. Géén geld!